11.rész

117 10 0
                                    

SeoYun:

Végül úgy döntöttem elmegyek Jameshez később ..Jobb dolgom úgy sincs ..Mikor oda érek pont làtom a hàzból  sírva tàvozó lànyt
- Oha ..Mi lett hogy sírva rohant el ? - kérdem az erkély korlàtjàn ülve méregetve Jamest .Bàr most elég fura így itt lenni hogy màr a valós személyemet is làtta ..Bàr ezt még nem tudja hogy tényleg én voltam az
- Kissé elvetette a sulykot.
Megmondtam neki hogy nem akarok tőle semmit. Nem értette meg ezért el kelett küldenem.. Mondhatni vájkált a magánéletemben.
- Hát azt senki se szereti ha valaki vájkál a magánéletében. Főleg ha az egy alkalmazott.. Neki semmi joga hozzá.

- Hm. Nagyon nyers vagy - jön oda mellém és a korlátnak támaszkodik
- Hát ilyen vagyok - vonok vállat.
- Nem akarom az egómat fényezni de már nem tudott ellenállni nekem. Azt mondta hogy már nem tudta kordában tartani az érzéseit és egy éjszakát akart velem eltölteni.
- Mondjuk jól nézel ki nem csoda hogy rád hajtott. De egy alkalmazottal nem jó viszonyt folytatni.. Na meg lehet fel sem állt volna rá mivel a pasikra buksz.. Bár egy bérdilkos sem a legjobb választás.

- Tudod mikor a bárba voltam egy kölyköt bedrogoztak..Ugyanaz volt, akit elütöttek. Egy pillanatra, nemis tudom miért, de azt feltételeztem, hogy te lehetsz az. De addig jó, amíg nem tudom biztosra, ki is vagy. Ha megtudnám megölnél vagy soha többé nem jönnél ide. Szomorú lennék ám.
- Hah.. Úgy nézek ki mint egy ostoba könyök aki hagyná hogy bedrogozzák? - kérdem sértetten bár szégyenlem hogy ez megtörtént hogy tényleg bedrogoztak.
- Nem hiszem azt de ez egy újfajta drog amivel kísérleteznek.. Jobb ha vigyázol nehogy te is ilyen helyzetbe kerülj
- Rendben.. De velem ez biztos nem fog megtörténni.. - "újra" teszem hozzá magamban.. Ez sose fordulhat elő megint

- Nem szeretem amúgy az ilyen helyeket.. A sok részeg ember közt lenni. - húzom el szám.
- Értem.. Csak szóltam.. Azért sajnáltam a kölyköt hogy ez történt főleg az én báromban.
- Hát nem lehetett jó neki. Megrázó élmény lehet az ilyesmi, főleg egy kölyöknek.
- Mintha te olyan öreg lennél - nevet fel szórakozottan.
- Hát sok mindenen keresztül mentem.. Idősebbnek érzem magam

- Akkor mindketten öregek vagyunk - távolodik el a korláttól majd rámnéz
- Van kedved meginni valamit.?
- Jah - bólintva követem őt be a szobába majd leülök az ágyra és ő hoz is italt amiből tölt is nekem.. Még nem ittam ilyet de finom így többet is ittam belőle persze nem annyit hogy megártson.
- Figyelj.. Nem ismered a közeli város maffia vezérét. Volt már tőle megbízásod? - kérdi hirtelen.
- Hm.. Asszem egyszer volt úgy 1 évvel ezelőtt - gondolkozom el.
- Lakhelyét ismered? Esetleg valami gyenge pontot?
- Nem szokásom közelebb kerülni a megbízómhoz hogy tudjam a gyengepontját.. Nem is szoktam senkivel se személyesen találkozni.. Mindent telefonon intézek.
- Értem - sóhajt beletörődően

- Mi volt a legrizikósabb bevetésed, amin szorult helyzetbe kerültél? - kérdi érdeklődve mire felállok és beleülök az ölébe.
- Hasonló helyzetem volt mint veled. Bár akkor még béna kezdő voltam. Hiba csúszott a számításaimba és majdnem le is lepleződtem. Veled is elég rizikós ez a dolog.
- Ha valaki megtudja ki is vagy muszály megölnöd? Nem bízol senkiben sem a világon?

- Nehezen bízom. Csak egy ember van aki tudja ki vagyok
- És ez az ember mivel érdemelte ki hogy lássa a valódi arcodat.. Én is kiakarom érdemelni.
- Sokszor segített rajtam.. Sok mindent tud rólam még sem fordult el tőlem. Bármit teszek ő elfogad így is persze van hogy megszid ha hibázok.
- Ezt hívják igaz barátságnak.. Az ilyet nem szabad elengedni.. Nekem az anyámon és a hugomon kívül nincs senkim, nincsenek barátaim.. Akik vannak csak érdekből azok.. Mindenkit a pénz haj. - sóhajt fel.
- Azért a család többet ér mint pár barát. Család csak egy van. - mosolyodom el.. Jaj milyen kis bölcsen mondtam.. Elpuhulok ettől az embertől.

Még egy ideig beszélgettünk de lassan ideje volt indulnom.. Kissé még is csak a fejembe szállt az alkohol.
- Nem maradsz itt? Ígérem nem lesem meg az arcod.
- Nem szabadna.. A szeretők nem szoktak csak úgy ott maradni éjszakára - makacskodok de James végül meggyőz hogy még is csak maradjak de persze voltak bizonyos feltételeim ehhez..

Titkos viszonyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora