22.rész

111 9 0
                                    

SeoYun:

Miután felépültem szépen haza mentem még ha James makacsul ragaszkodott is a maradásomhoz.. Néha úgy érzem nem is egy maffia vezérrel hanem egy ragaszkodó kölyök kutyával van dolgom. Túlságosan is ragaszkodó.. Alig tudtam elszabadulni a házból...

Mikor végre a saját lakásomon voltam megkönyebbülten felsóhajtok majd felhívom Ryant mivel volt tőle pár nem fogadott hívásom.. El mondtam neki az elmúlt napok eseményeit.. Jó volt vele beszélgetni egyet..

Másnap már mentem suliba.. Jobb ha nem hiányzok már tovább mert bajok lesznek. A napokban nem terveztem Jameshoz menni de ő ezt máshogy gondolta mivel mikor egyik nap haza értem ő ott volt..

- Te hogy hogy, itt? - kérdem meglepetten nézve rá.
- Maffia főnök vagyok.. Így hogy tudom ki vagy könnyebb volt kideríteni hol laksz - magyarázza mire elhúzom szám.. Most már bármikor beállíthat hozzám ha tudja hol lakom.
- Hah.. Ha már itt vagy.. Gyere be - hívom be amit örömmel megtesz.. Amint becsuktam az ajtót magához húzva megcsókol.
- Már hiányoztál - búj nyakamhoz
- Hát azt észre vettem.. Főleg hogy csak így megjelentél itt

- SeoYun.. Igazából akartam kérni valamit - mondja miután elenged én közben lerakodok a cuccaimmal majd kaját kezdek keresni..
- És mit? - nézek rá felvont szemöldökkel.
- Hát.. Khm.. - köszörüli meg torkát.. Látszólag nem tudja hogy kérdezze meg amit akar..
- Na mond.. - sürgetem kicsit.
- Rendben.. Azt szeretném ha hozzám költöznél - mondja ki végre

- He? - nézek rá bambán..
- Azt szeretném ha hozzám költöznél - ismétli meg.
- Miiii? - húzom el
- Mondom.. Azt szeretném... - kezd bele újra  mire képen dobom egy törlő ronggyal
- Hallottam elsőre is - mondom zsörtölődve csak nehezen dolgoztam fel a kérését...
- Akkor, benne vagy?
- Nem - vágom rá fapofával mire ő letört képet vág

- Nos akkor ejtsük is a témát.. Kérsz valamit enni, inni? - kérdem mire a válasz nemleges fejrázás így vállat vonva össze dobok pár szendvicset majd enni kezdek amit ő csendesen figyel.. Biztos azt hitte könnyebb dolga lesz azzal hogy rá bólintsak hogy hozzá költözöm de nem terveztem ezt..

És bár ezt mondtam végül még is csak beadtam a derekam bár ezek előtt James állandóan a nyakamra járt kérlelni míg nem 3 hét után feladtam a makacskodást.. Egész jól megvoltunk bár volt hogy összekaptunk dolgokon.. Azon is hogy James azt akarta hagyjak fel a bérgyilkos munkával de azt nem akartam mert néha jó kereszteni a gőzt.. Szóval végül ritkán de vállaltam pár megbízást.. Teljesen nem bírtam abba hagyni túlságosan hozzá voltam szokva.

Titkos viszonyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant