SeoYun:
Behunyva szemeim mély levegőt vettem majd elsütöttem a fegyvert..
Viszont nem Jamest lőttem le hanem a megbízómat aki azonnal meghalt a fejlövéstől.. Ezt követően kitört a káosz.. Mindenki lőni kezdett az eenségre.. Jó páran meghaltak..De én is és James is túléltük.. Bár ő kapott az oldalába egy lövést de megmarad.. Én rögtön leléptem mikor a harcnak vége lett nem akartam hogy James maradék embere nekem támadjon..
Másnap azért meglátogattam.
- Úgy látom nem nyiffantál ki. Szégyen lenne ha ennyibe belehalnál- mondom az ablakon bemászva nézve az ágyon pihenő Jamest
- Hát igen.. Bár az meglepett hogy jó fizetségért nem öltél meg..Még azt fogom hinni hogy megedveltél.- Ne gondolj bele túl sokat.. Csak kár lenne érted.. Túl jó szerető vagy.. Jól szórakozom veled - jegyzem meg persze ez nem igaz.. Mert asszem tényleg kezdem megkedvelni.. Ezért nem tudtam vele könnyedén végezni..
Még nekem is nehéz elfogadnom ezeket az érzéseket
- Ah.. Értem - látszott rajta hogy kissé rosszul esett neki amit mondtam.Sóhajtva közelebb megyek majd fölé mászva ágyékára ülök majd fel húzom pólóját megszemlélve a sebet
- Hm.. Ez nem is olyan vészes mint ahogy gondoltam - mondom felpillantva Jamesre aki mint ha zavartan lenni.. És kicsivel később meg is értem vagyis inkább érzem hogy miért.. A fenekem alatt dudorodó keménység elég árulkodó.- Oh.. Csak nem ennyire izgató hogy rajtad vagyok? - vonom fel szemöldököm.
- De nagyon is.. Nem bánnám ha ruha nélkül lennél - simít combomra amibe bele is markol.
- Hát a tegnapi veszélyes eset után jó lenne levezetni a feszültséget. Szóval benne vagyok egy kis szórakozásban - hajolok közelebb egy csókért..Lassan meg is szabadítsuk egymást a ruháktól.. Vigyázok azért James sebére.. Még ha nem is súlyos jobb ha nem szakad fel a sebe..Számmal kényeztettem őt miközben ő tágított..
Holnap nem akarok sántikálva menni a suliba. Szóval rendesen felkészít.
Fölötte elhelyezkedve engedem magamba hosszát majd kezdek el mozogni amit James elégedetten szemlél..Élvezi hogy nézhet miközben mozgok rajta..De legalább nem lássa milyen arcot vágok amikor olyan mélyen van bennem.. Nem szeretem ha túl sebezhetőnek tűnök..Egy darabig fölötte vagyok de egy idő után fordít a helyzeten és igen csak gyors tempót vesz fel és erőseket lök.. Ez tényleg feszültséglevezetés.. Most rendesen lefárasztott engem is. Maszkban aludtam el mellette..Nem maradt energiám haza menni..
Reggel amikor kinyitottam szemeim ő engem figyelt épp.. Arcomhoz nyúltam a maszk még rajtam volt szerencsére.
- Jó reggelt.. És nyugi nem vettem le a maszkot..
- Jó reggelt.. Szerencséd - mondom még nyűgösen..
- Oh.. Szóval reggel nyűgösek vagyunk.. Hozzak neked kávét.? - kérdi mire bólogatok.. Szinte rögtön kipattan az ágyból és megy ki hogy hozza nekem a beigért kávétAmint megkaptam meg is ittam.. Már is jobb.. Nincs is jobb mint a reggeli kávé.
- Nos én megyek. El fogok késni - kezdek el öltözni
- Rendben.. Majd még találkozunk - mosolyodik el majd mikor mennék az ablakhoz magához rántva megcsókol.
- A búcsúcsókról elfeledkeztél
- Nemigazán.. Ilyet a párok szoktak csinálni.. - húzom el szám majd intve neki távozom is
DU LIEST GERADE
Titkos viszony
RomantikEgy titkos viszony egy maffia vezér és egy bérgyilkos között. A gyilkos vajon megölné a maffia vezért jó pénzért ha felbérlik erre vagy talán idő közben beleszeret szeretőjébe és életben hagyja? Ez majd kiderül 😏