Den gamle skole og Melanie

47 2 3
                                    

Mange udnytter mig fordi mine forældre er så velhavende. Det er nyt for mig. Før jeg skiftede skole gik jeg på Danmarks dyreste privatskole. Jeg mener det kostede 250.000kr pr semester. Jeg gik der seks år. Jeg var godt nok " det rigeste barn" på skolen, men alle de andre børns forældre var også rige. Jeg blev ikke udnyttet nær så meget der. Men alle pigerne var snobber, jeg hader snobber. Jeg var meget populær, jeg var en sød populær pige som mange kunne lide. Men da jeg efterhånden blev ældre,og kønnere og kønnere begyndte mine bedsteveninder Matilde, Lea og Tania at være onde. De holdte mig udenfor, jeg husker tydeligt, da jeg græd fordi de havde kaldt mig en bitch der ikke fortjente at have det så godt, der filmede de mig. De var onde, alle undtagen drengene fra min klasse behandlede mig dårligt.
Så jeg flyttede skole, til en helt almindelig skole som ingen penge kostede.

Det første år var meget hårdt. Folk ansede mig for at være en freak. Men det gide var at de ikke vidste hvem mine forældre var. Så jeg startede med at få den her veninde hun hed Melanie. Melanie var sød og sjov, og til tider meget smittende. Hendes bredde smil smittede mig og jeg blev gladere og gladere.

Snart skulle hun hjem og se hvor jeg boede. Som den første på den nye skole. Det glædede mig ikke, men jeg var heller ikke ked af det.

Mit LivHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin