Friday - Bring on the weekend.
Ano, přesně tak. Pátek, den kdy se mění pracovní týden na dva dny odpočinku, teda krom výjimek.
Jednou vyjímkou byli naši rodiče - Kile a Bestii Willsnovi. Obě jsou to hrozná jména a já nechápu jak mé prarodiče mohli napadnout.
Kile Willson advokát jedné velmi drahé společnosti, která ho pořád nutila lítat někam za prácí.
Bestii Wilssnová, za svobodna Howelingová, má taky nějakou nadprůměrně placenou práci, která jí nutí cestovat jen o ní jsem se svým bratrem nic nevěděli.
Pak je tu můj bratr Tay Willson - Moje biologické dvojče, se kterým si nejsem vůbec podobná, chodí jen o třídu vedle občas se potkáme na některých předmětech.
Jen tak mimochodem jsem o pět minut starší, ale to mu neříkejte, myslí si, že je to jinak. Najednou moje mysl zabloudila k basketbalu. Nechci se chvástat, ale za půl roku jedeme na mistrovství světa, kde budeme zastupovat Severní Ameriku, nebo prostě nějak tak. Pro někoho půl rok celkem dlouhá doba a my jsme opravdu dobré, ale i tak na přípravy je to krátká doba. Samozřejmě svému týmu 100% věřím a vím, že se budeme i 100% smažit.Konečně poslední zvonění.
Sbalila jsme si všechny své věci a letěla ke svému autíčku.Skočila jsem dovnitř a strčila klíček do zapalování.Okamžitě se rozsvívítili všechny paneli a budíky. Vycouvala jsem z parkoviště sešlápla pedál a odjela pryč.
Zaprakovala jsem v garáži a šla jsem do domu. ,,Miláčku,pojď prosím do obýváku"Zavolal otravný hlas mé máti, která mi miláčku říkala jen když něco chtěla. ,,No?" Přišla jsem do obýváku a zvedla jsem jedno obočí.
,,Drahoušku máme pro tebe uplně úžasnou zprávu" Začala máma ,,Stěhujeme se do Australie!" Vyhrkla
,,Cože! Né, já nikam nejedu!"Začala jsem hysterčit ,,Neboj se v Austrálii určitě bueš mít basketbalový družstvo"
,,Mami ty to,ale vůbec nechápeš!"Slzy mi z očí tekly jako po povodni.Rychle jsem se rozeběhla do pokje zamkla se a skočila do postele. Asi po hodině jsem se zvedla z polštáře ,který byl celý od slz.Koukla jsem se na mobil a uvědomila si,že musím na trénink rychle jsem se převlékla vzala si věci a utíkala do garáže.Vyznat se v naší garáži je opravdu umění. Je tu minimálně deset aut a v půlce z nich nikdo nikdy neseďel a ani sedět nebude. Já skočila do svého BMW.
Vím, že bych neměla ,ale jela jsem minimálně 110 km/h, abych sthihla trénink včas.
Přilítla jsem do haly, kde se holky rozcvičovali.,,Hej Destiny jak to ,že jdeš pozdě?" Volala na mě Sharah.,,Holky můžeme si promluvit?"
Trenérka se zvláštně podívala ,ale nakonec přikývla.
,,No co? "Ozvala se Ellie
,,Holky já se budu stěhovat"
,,Cože!?Kam!?Néé!" Vyjíkla Sarah ,,Do Austrálie," odvětila jsem smutně. ,,Destiny děláš si z nás jenom prdel ,že jo?! Vždyť nás za půl roku čeká mistrovství světa!" Spustila Zoe ,,Dennys nemůžeš teď odjet" Vložila se do toho trenérka ,,Já vím,ale co kdybych trénovala doma a do Ameriky bych se vrátila den,dva před začátkem mistroství"
,,Ale co když ti to rodiče nedovolí?" Zeptala se Zoe ,,To si piš,že nedovolej,ale já pojedu i tak peněz je na to dost."Pousmála jsem se
,,Fajn děvčata, jestli Dannys ví jak na to nebudeme to řešit, takže si utvořte dvojce, vemte si míč a jedna druhou obehrávejte" Poručila nám trenérka.
****
Když jsem byla doma seděla jsem na zemi a koukala na prázdné krabice.Tenhle pokoj mi bude chybět zažila jsem tu tolik věcí.První polibek,první rozchod,hádky,smích,slzy, první milování, prostě všechno.
Bude mi chybět ani nevím, kdo ho teď vlastně dostane.
,,Hej ségra" Vešel mi do pokoje bratr.Otočila jsem se na něj se slzama v očích. Pousmál se a usadil se na postel. ,,Co budeš dělat ?Jako s Basketbalem?" Ptal se.
,,No nic, nic s tím udělat nemůžu.
A co ty a Leah?"Leah je Tayova holka. Nesnášim ji, je to zlatokopka. ,,Nic, rozešli jsme se. Lezla mi na nervy." Pousmál se.
První kladná zpráva za celý den ,,Tay? Co je v Austrálii za období?"
,,Jaro, budeme mít zkrácenej školní rok. Jo, to stěhování má své kladné stránky" zasmál se,,Hele já si jdu sbalit celkem se tam těším" Povdechla jsem si a přitáhla k sobě jednu krabici a začala si do toho dávat kosmetiku,doplňky a rámečky s fotkami.
Když byla plná zalepila jsem to lepící páskou.Do další jsdm vložila knihy a filmy.Do několika velkých kufrů jsem dala oblečení a do batohu si dala věci do letadla.
Takže Iphone, nabíječku ,knihu a paralen. Jsem fyzicky připravena. Psychicky? To pořád nedávám.
ČTEŠ
Try it // 5SOS
Fanfiction,,Forget, forget, forget ... is says lightly, but my heart can't. ©CzechsGirl 2015