7.

462 23 3
                                    

Stála jsem v šatníku a probírala se tunami šatů. Občas si říkám ,že jich mám přehnaně moc,ale je mi líto je vyhazovat.Nakonec jsem si vybrala Černé šaty a k tomu bílé AirMaxi od značky Nike.Když jsem oblečení měla vybrané šla jsem do koupelny se obléct a namalovat.Namalovala jsem se lehce řasenkou a linky.Vlasy jsem si rozčesala a nechala je volně. Koukla jsem se na mobil a všimla jsi ,že je 19:55.Mobil jsem hodila na postel.Vzala jsem si klíčky od auta a šla dolů do garáže, kde jsem nasedla do svého auta.
Chvíli jsem jsem jezdila po Sydney a hledala TESO.Zahla jsem do nějaké ulice a viděla obchod kde byla nějaká parta.KdYž jsem přijela blíž spatřila jsem TESO.Zaparkovala jsem na první volné místo a vystoupila z auta,které jsem i zamkla.,,Desti uz jde!" Zavolala dívčin hlas ,,Jep mužem jít"Zakřičel asi Luke a už se hnal.Byl tam Luke,Calum,Ashton,Tay,Madison a Joe.Všichni šli spolu jen Michael byl někde v zádu.Všichni vyrazili a já jediná čekala na Michael ,,Co je?"Zasyčel kydž došel ke mně. ,,Nic,jen nevím ,ale chci jít s tebou" Usmála jsem se na něj a viděla na jeho obličeji menší úšklebek.,,Řekni mi něco o sobě? " Zajímala jsem se ,,No moje prostřední jméno je Gordon,ale já ho nesnáším.V listopadu mi bude dvacet let.S klukama občas hrajeme a v říjnu budeme mít první koncert." Vydechl ,,Teď mi něco řekni ty"
Chvili jsem přemýšlela ,,Moje střední jméno je Anna ,ale nikdo ho nepoužívá a skoro nikdo o něm neví.Nedávno mi bylo 19 let,hraju závodně basketbal."
,,Řekni mi za koho hraješ nebo jsi hrála " ,,Hrála jsem za Washington,ale musela jsem se odstěhovat a přestat " ,,Nejmenuje se váš tím Destainy?" ,,Jop jmenuje, podle toho mám taky přezdívku Destiny"
,,Hej nějak ti nežeru to,že jsi skončila v jednom nejlepších týmu světa" Zklopila jsem zrak. ,,Tak mi řekni pravdu" Vybídl mě a já přikývla,,Dobře...Když mi rodiče oznámili ,že se stěhujeme malém jsem měla infarkt.Nemohla jsem tam holky nechat když máme v říjnu Mistrovství Světa, tak jsem vymyslela menší plán.Na Mistrovství prostě poletím do Ameriky" Usmála jsem se
,,Tak doufám ,že se ti to podaří"
Nejednou mě pohltila vlna otázek

,,Jenže co když to nevíjde?" Obávala jsem se
,,Když to nezkusíš jak můžeš vědět ,že to nevíjde? Zeptal se a měl pravdu nemůž to vedět.Jenže stejně se bojím toho co se bude dít.

Michael's POV

,,Jdeme na tu párty Mike" Miluju když mi někdo říká Mikey ,navíc když ta holka je tak roztomilá ,,Fajn tak jdem".
Když jsme vešli do baru, všude byla slyšet hlasitá hudba a byl cítit kouř s cigaret.

Vešli jsme do baru a Destiny hned někam utekla a já zůstal sám.Rozhlédl jsem se kolem sebe a všiml jsi Luka,který se ke mě snaží jít.,,Hej bráho!promiň mi to a neboj Destiny ti ojebávat nebudu" Byl z něho cítit alkohol ,,Hlavně ,že jsi na sračky brácho"Lukw se zasmál a zase odešel

To je fakt dement....

Danyss's POV

Když jsme s Michaelem vešli do baru hned jsem mu utekla,protože jsem chtěla najít Madison.

Když jsem jí nemohla najít usedla jsem na bar a dala si pár skleniček vodky.

Po chvíli mě to tu přestalo bavit a tak jsem se postavila a rozhlédla se kolem sebe.Na jednom konci seděl Mike a balil nějakou blondýnku a na druhé seděl Luke a bavil se s barmanem.
Já se nad tím zasmála.
Šla jsem ke schodům a vypotácela se ven s baru.
Stála jsem před barem všude byla tma jen pár pouličních lamp osvětlovalo ulici.Najednou jsem ucítila něčí ruku na svých ústech.Chtěla jsem ječet jenže by to nebylo slyšet ,,Budeš ticho a možná to i přežiješ" Zašeptal v blízkosti mého ucha.
Zatáhl mě za budovu a povalil na zem.Stáhnul si kalhoty a boxerky.Mě vyhrnul šaty a stáhl kalhotky.Vniknul do mě a začal tvrdě přirážet.Zvlykala jsem ne jenom bolestí ale taky ,protože jsem byla uplňe bezradná.
Nakonec se postavil a já se zvedla rychle se oblékla a běžela rychle pryč.Strašně jsem zvlykala,do někoho jsem narazila a začala jsem ještě víc plakat. Ta osoba mě objala a já se podívala kdo to je.,,Calume"Zašeptala jsem a objala ho.Slzy mi nepřestávaly téct.Calum mě dovedl na nejbližší lavičku a tam jsme se posadila.Zdálo se mi ,že všechen alkohol ze mě vyprchal.Nedokázala jsem se uklidnit,celá jsem se třasla ,,Co se stalo?" Zeptal se starostilvě Calum ,,T-Ta-Tam za za budovou" Koktala jsem ,,By-by-l chl-ap a..." Nedolázala jsem dál pokračovat,byla jsem jak vyměněná,připadala jsem si jako tělo bez duše,jen prázdná vysátá schránka.,,Shh maličká ,bude to dobrý" Zašeptal a objal mě

Heh nová čast píšu jí už po druhy,protože se mi vymazala.
Když jsem to zjistila tak jsem se rozbrečela ,protož tamta měla asi něco kolem 900 slov a tahle kolem 800 slov.

Takže si část užíjte nechte koment,vote a já se loulčím
Vaše
Lou xx

Try it // 5SOSKde žijí příběhy. Začni objevovat