6.

441 28 8
                                    

Michael's POV

Zabouchnul jsem za sebou dveře a nasraně usedl za komp.Luke bušel na dveře a něco mlel.Jeho kecy mi byli fakt u prdele. Šel jsem na Facebook a napsal jsem tam Denyss Willsnová.Měla tam plno fotek asi zřejmě ze zápasů.Na profilové fotce byla s nějakou blondýnkou  kde se spolu smáli. ,,Hej Michaeli! Pojď dojíst pizzu Luke šel spát" Zavolal na mě Calum.Vypnul jsem facebook a vystrčil hlavu z pokoje.Rozhlédl jsem se a viděl jen Caluma jak na mě zírá tim svým pohledem Co to kurva zase děláš .
Vylezl jsem z pokoje a šel rovnou do kuchyně kde ležela krabice s posledním kouskem pizzi.Vzal jsme si ji a bleskově ji začal jít. Byla dokonalá sýrová.Když jsem dojded šel jsem se vysprchovat a spát.

Danyss's POV

,,Ahoj Zoe" Pousmála jsem se na blondýnku v monitoru svého počítače
,,Ahoj" Oplatila mi pozdrav

,,Tak jaký to tam je?"
,,Jo jde to,do školy moc nechodím a.našla jsem tu partu pár záškoláků" Ušklíbla jsem se ,,A co Tay?" Zašeptala mile ,,Má se fajn a neboj neřekla jsem mu,že ho tajně miluješ" Zoe se začala strašně červenat vypadala jako rajčátko ,,Ty jsi děsná"  Zklonila hlavu a já se snažila nesmát ,,A co jiank?" Zeptala jsem se tedy po té Zoeině trapné chvíli.  ,,No trenérka říkala, že doufá ,že trénuješ"
,,No snažím se co nejvíce to jde " Pousmála jsem se ,,Asi za týden máme prázdniny " Usmála jsem se výsměšně ,,Heeeej  jako, počkej to jsi tam jela jen na čtrnáct  dní " Začala se smát a vypadala jako lachtan s epileptickým záchvatem ,nebo jako verlibla v říji.
,,Hele já jdu jíst ahoj Destiny" Típla hovor Zoe potom co se uklidnila
Vypla jsem skype a šla na Facebook

Měla jsme novu zprávu od Madi

Madison Corttney :

Hej ,nechceš jít zítra do klubu pařit ? :DDDDD

I :
Jo klidně :) v  kolik kde ?

Madison Cortteny :
Em v 20:00  u Tesca   ?

I:

Okey 

Kdo tam všechno bude?

Medison Cortteny :

Calum,Ashton, Michael, Luke , Já,ty a Joe"
 
I:
Okey tak zítra (doufám,že Tesco  najdu)

Tím byla naše konverzace u konce.

Podívala jsem se kolik je byla půlnoc,přesně.Nějak jsem začínala být unavená a tak jsem vypnula notebook ,který jsem následně položila na noční stolek a vlezla jsi pod pokrývku,během chvíle jsem usnula.

Ráno mi v sedm hodin ráno zvonil budík,ale mě se nějak  nechtělo vstát,vypnula jsem budík a ulehla jsem zpět do své postele.Po druhé jsem se probudila už kolem desáté.Vstala jsem z postele a šla se dolů nasnídat.Vzala jsem si cereálie s mlékem,abych byla aspoň trochu ještě ve formě,když jsem jídlo dojedla ,vstala jsem a nádobí vložila do myčky a šla po schodek zpět do svého pokoje.Z šatníku jsem si vzala bílé tílko s americkou vlajkou a modré džínové kalhoty.Vyšla jsem z šatníku a šla rovnou do koupelny.Oblékla jsem se ,tílko jsem měla za kasané do kraťasů. Rozčesala jsem si vlasy a dala jsi je do drdolu,ještě jsem si vyčistila zuby a lehce se namaloval.Když jsem byla hotová vyšla jsem z koupelny a šla rovnou do garáže.Nasedla jsem do auta a jela do školy.U školy jsem byla v jedenáct patnáct. Do třídy jsem vešla bez zaťukání ,,Dobrý den" pozdravila mě učitelka nemýlím hlasem,,Hm už není dobrý když vidím vás" Pronesla jsem a ta kráva mě začala probodávat pohledem ,,Do ředitelny" Zařvala ,,Donuťte mě k tomu" Zasyčela jsem.Učitelka byla už úplně celá rudá chytla mě do a dotáhla do ředitelny.


Nová část je tu :D jak se vám líbila ta od Sann?Mrzí mě ,že  tuto story nekomentujete a já nevím jestli se vám líbí a mám pokračovat :(

Takže zanechte vote ,koment a já se loučím

-Vaše Lou

PS:Jahoda

Try it // 5SOSKde žijí příběhy. Začni objevovat