Šla jsem po chodbě ,ke své skřínce.,,Uhni maličká" Strčil do mě kluk s červeným šátkem v hlavě.To je moje šance vysloužit s respekt.
,,Ne já tu byla dřív"Vystartovala ,,Jo jasně tak můžeš vypadnout a cestou si uvědomit ,že si na mě nemáš dovolovat" Zasmál se.
,,Tak hele..." Spustila jsem a natlačila ho na skříňku.Nejednou všude bylo ticho.Všichni na nás koukali a jen si něco šeptali.,,Já nejsem žádná malá holka ,na kterou si budeš dovolovat." Pustila jsem ho a odešla. Beru zpět nejsem si jistá ,že se mi tady bude líbit já chci zpátky Ameriku.
Další hodina byla Angličtina ,jenže mě to tady tak vytáčí ,že se na to vyseru.Namířila jsem si to ven z budovy. Když jsem vyšla ven všimla jsem si bratra jak hulí na parkovišti ještě s někýma klukama.
Došla jsem k nim,,Jé Dennys co ty tady?" Zeptal se nervózně Tay ,,Nic nebaví mě to tady" Protočila jsem oči.,,To brzo pusu" Promluvil kluk s černými vlasy. ,,Denny tohle je Michael a Luke" Ukázal nejprve na černovlasého kluka a potom na blonďatého s vlasamy na stojáka.
,,Nazdar" Pozdravila jsem.
,,Dneska to už balím Tay.Jedu domů doufám,že tam nebudou naši." ,,Počkej a jak se dostanu domů já?",,Pro tebe dojedu"
,,Zítra si vem svoje auto" Zasyčel naštvaně ,,Ok Ok"
Došla jsem k jeho Audi r8. Fakt netuším proč si bere pořád tohle zastaralé auto,když má k dispozici novější a lepší modely aut.Třeba Audi A8.Idot...
Nasedla jsem do jeho auta a odjela k našemu a mému dočasnému domovu.Auto jsem zaparkovala do garáže a šla do svého pokoje.
Světle šedé zdi působili klidně a tajemně.První co zaujme je velký balkón, na proti kterému je velká postel s vínovím povlečením.Vedle postele je malá bílá knihovna ,ve které budu mít zřejmě knihy a fotky.Kousek ode dveří je psací stůl. Na druhém konci pokoje jsou dvojr dveře.Ty na pravo vedou do koupelny a ty vedle na levo zase do mé šatny.Přešla jsem k mé posteli a skočila do ní.Probudilo mě vybrování telefou.,,Hmm?"
,,Destiny nespi a přijeď " Zasténal ,,Jo už jedu" Vstala jsem a obula jsem si tenisky a šla si pro svoje auto, čímž bylo BMW z 6 série,jo já vím je ro už rok stará kolekce a já bych si měla přiště vzít tu audi ,ale i tak.
Dojela jsem až ke škole,kde čekal Tay,,No konečně " Zasyšel a vlezl na sedačku vedle řidiče. Rozjela jsem se hned domů.>>druhý den ráno>>
Stála jsem u svého auta a vyndavala si věci.,,Ahoj Desti" Přišla ke mně rusovláska. ,,Ahoj Medi" Otočila jsem se na ní ,,Nemáš zač" Pronesla ke mě,zabouchla jsem dveře a otočila jsem se na ní ,,Cože? "
,,Víš ten incident u skříněk,byla tak trochu i má vina.Já jsem o to Ashe poprosila" očima sledovala zemi ,,Tak asi bych ti měla poděkovat"
Pousmála jsem se a vydala se ke škole. ,,Kam jdeš? " Zeptala se mě ,,Em do školy? " ,,Ne, jdem za klukama do skateparku za školou" Táhla mě za rukáv ,až k rampě kde seděli kluci.
Byl tu ten Mike,Luke ,Ash,nějakej asiat a ještě jeden kluk.Měl černé vlasy na stojáka,modré oči jako Luke a v levém uchu roztahovák.
,,Čau zlato"Seskočil z rampy ten černovlasý týpek a objal Madison.,,Héj klucy" slyšela jsem strašně vysoký hlas.Otočila jsem se a spatřila barbínku na podpadcích s míčem na basket ruce ,,Tak zahraje si někdo,nebo to zdáte rovnou, protože víte ,že jsme tady nejlepší? " Smála se ,,Já si klidně s tebou zahraju" Její smích utichl a ona se na mě podívala ,,Fajn o co?" Pronsela ,,O 1000$?" Navrhla jsem ,,Fajn aspoň budu mít na nový kozy" Zula si jehly a šla hrát na boso,,Desti to nedělej ona je nejlepší" Strachovala se Madison,,Už dlouho ne" Doběhla jsem až k ní. Mike nám rozhodil míč a Madison zaznamenávala skóre. Miče se jako první ujala ta nána ze silikonu.Pořád jsem jí blokovala a když házela na koš minula a míče jsem se chopila já. Hned jsem dala koš.
Ta je tady nejlepší ? Ach bože kam ten svět spěje. Nakonec to skočilo 10 -1 ,,Zalto tu 1000" připomenula jsem jí. Ona se urazila a odešla pryč. ,,Wou" Řekla Madison,,Ty jsi.." Promluvil na mě Asiat ,,Dokonalá" Dodal Mike. ,,Díky " Pousmála jsem se a vezla za nima na rampu,,Dovol,abych ti je představila
Luka,Michaela a Ashtona už znaš.
Takže tohle je Calum" ukázal na Asiata ,,a tohle je Joe" Umsála se a políbila toho černovlasýho kluka.Hi guiz ')
Nový díl
Do u happy?
Vaše názory plz.
Vaše Lou ')
Ps: Jahoda
ČTEŠ
Try it // 5SOS
Fanfiction,,Forget, forget, forget ... is says lightly, but my heart can't. ©CzechsGirl 2015