Bylo ráno ,něco kolem desáté a já seděla u kluků v kuchyni a pila.Všichni ještě spali.
Každý jinde a dost divně ,ale všichni spali.
Michael leží na gauči,Luke spí na zemi pod gaučem,Ashton usnul ve vaně a Calum spí asi jedinej normálně i když spát na kuchyňský lince není moc normální. Ten se buď ožral doma nebo se tam vrátil.Každopádně všichni jsou ožralý.Bum, ozvala se velká rána.Podívala jsem se do obýváku ,abych věděla co se stalo.
Michael spadnul na Lucase a oba to ignorují.
,,Bože to jsou dementi." Zašeptala jsem a šla si pro věci do Caluma pokoje.Když jsem vycházela ,někoho jsem srazila dveřmi ,,No do prdele!Jak dement mě nenechá dojít se ani vychcat.!" Zařval ,,Drž hubu Michaeli vzbudíš je a oni přeruší tak krásné spací polohy"
,,Super" Zasyčel a šel pryč.
Pokroutila jsem hlavou a vydala se k hlavním dveřím ,,Kam jdeš? " Zamrmlal zřejmě Luke z obýváku ,,Pro auto a ty spi dál šípková Růženko" Zabouchla dveře a šla hledat své milované autíčko.Konečně jsem stála před domem,radši jsem nezajížděla do garáže,protože mám takový pocit ,že dneska budu cestovat.
Vešla jsem do domu ,,Hej Tay!"Zařvala jsem ,,Buď ticho Dannys! Já chci spát" Odpověděl mi a já si až teď všimla ,že spí na gauči. ,,Co se ti stalo?" vyjekla jsem.
Tay měl u nosu zaschlou krev a několik modřín na obličeji.
Posadil se a celou si mě prohlédl.
,,Spíš co se stalo tobě" Podívala jsem se a všimla si že po tom včerejším incidentu mám potrhané šaty.
,,Já se ptala první"
,,Jeden kluk mě zmlatil myslím ,že se jmenoval Matthew."
Zamrmlal
,,James?"
,,Jo Matthew James"
,,Toho znám" Zasyčela jsem a odešla zpátky ke svému autu.
Nasedla jsem do něj a jela k tomu kriplovi.
Moc dobře ho znám a vím kde žije.
Zastavila jsem před jeho domem,vypadala jsem z auta a zaťukala na dveře, dveře otevřela nějaká holka asi v mém věku. Vtrhla jsem dovnitř a viděla Matthewa.,,Ty demente vypatlanej" Chytla jsem ho zezadu za krk ,,Co děláš " Vyjekl jako holka ,,Si myslíš ,že když mi zmlátíš bratra a já to nechám být? " Řvala jsem na něj ta holka nás jenom potichu pozorovala ,,Ten buzerant si to zavinil sám"
Moje pěst vyletěla k jeho oku ,,To máš za tu dementní poznámku." Kopla jsem ho a on se svalil k zemi a já do něj kopla ještě dvakrát ,,A to máš za bratra"
,,Jo ,abych nezapomněla taky si za to můžeš sám" Dodala jsem a zasmála se.On se tam na zemi válel jen v křečích ,,Promiň ,že jsem vám sem vtrhla"
,,To je v pohodě zasloužil si už do držky"
,,Tay si to neuměl vyřídit sám a tak poslal svoj sestřičku" Zasmál se Matt a stále ležel na zemi došla jsem k němu a vší silou kopla do břicha ,,Mrcho" Zasyč a já už stála u dveří, které vedli ven z domu.Dojela jsem k nám ,mezi dveřmi už stál vyplašený Tay.,,Kde jsi byla" Vešla jsem dovnitř a usadila se na gauč ,,Vyřídit si to s tím kriplem"Najednou se mi udělalo zle od žaludku a já vyletěla rovnou na záchod.
Na záchodě jsem byla asi hodinu ,,Hej, jsi v pohodě? " Přišel za mnou bratr.
,, Já nevím , musím se zeptat Caluma" Stoupla jsem si a rozešla se k pokoji ,, Počkej..." Zastavil mě Tay ,, Ty šaty, Ta nevolnost....S kým? " Zeptal se a mě se do očí vhrnuly slzy ,,Nevím" Špitla jsem. Tay ke mě došel a chytil mě za ramena ,,Tak znova ,Kdo je otec Dannys?" Zašeptal ,,Tay prosím ,nenuť mě to říkat ,jen mi zajeď pro test."
Vzlyky jsem se třásla ,,Řekni mi prostě jakej zmrd ti to udělal a já mu urvu koule" Zařval ,,Tay já prostě nevím a ani to vědět nechci,nechci vidět toho parchanta co mě dokázal..." To slovo prostě nedokážu vyslovit ani kdybych chtěla.Po tváři mi tekla jedna slza za druhou,byl to jako vodopád. ,,Fajn" Špitnul a odešel.Já se snažila uklidnit než se Tay vrátí s tím testem.Povedlo se mi slzy zahnat a právě v čas, Tay v ruce nesl ten těhotenský test ,,Poděkovat mi můžeš později " Zahnal mě na záchod. Vyšla jsem ze záchodu ..Tak co?" Pohlédla jsem na něj ,,Pozitivní"
Oukej je tu nová část! Jak se vám líbí? Co myslíte nechá si Dannys dítě a objetu je tak svou kariéru, nebo půjde na potrat ,aby si mohla splnit svůj sen ? Co si myslíte ?
Oki nechte vote,komentář
Já se loučím vaše Lou
ČTEŠ
Try it // 5SOS
Fanfiction,,Forget, forget, forget ... is says lightly, but my heart can't. ©CzechsGirl 2015