Stála jsem uprostřed hřiště, naproti mě stála další holka.
Byli jsme tak přibližně stejně velké. Rozhodčí pískl a hodil nám míč.
Jako první jsem se ho zmocnila já a hodila ho Carol.
Doběhla jsem až ke koši a a Carloine mi ho hodila zpět.
Vystřelila na koš.
Podruhé ho měl druhý tím ,ale Elisabeth se ho zmocnila těsně před tím než vystřelili na koš.Konec zápasu zkončilo to 10:6 a my vyhráli.
,,Dobrá práce děvčata,postupujete do dalšího kola!"Zavolala trenérka v šatně.
,,Dobře my!" Zavolala na to Rebbeca
Podobně to šlo skoro každý zápas.
Vyhrávali jsme.
Teď stojíme na hřišti poslední zápas.
Hrajeme o titul Mistrů světa a o pohár.
Celý zápas byl napínavý ,skóre bylo pořád stejné.
Zbývala poslední minuta zápasu a rozhodčí nám zrovna rozhodil míč. Chytla ho ta druhá a běžela s ním k našemu koši.
Míč jsem jí vyrazila z ruky a běžela s ním ke koši protihráčů.
Naše aktuální skóre bylo 10:10.
Vyskočila jsem a hodila míč na koš, chvíli kroužil po obruči,byla jsem nervózní musíme teď vyhrát,když teď vyhrajem máme titul Mistr světa v kapse. Míč propadl sítí a dopadl na zem.Párkrát se odrazil a poté se odmítáme.
Ozval se zvuk sirény ,která oznamovala konec celého
zápasu,což také znamenalo,konec celého mistrovství.
Štěstím jsem se rozplakala,nešlo to jinak byl to úžasně úchvatný pocit vyhrát mistrovství. Celý náš tým přiběhl a dali jsme hromadné objetí.
Nemůžu tomu věřit ,že jsme opravdu vyhráli.
,,Jsi nejlepší Desti!" Zavolala Chloe a já myslela ,že se sesypu k zemi.Moje srdce bylo jako o závod a já stále nevěřila,že je to realita.O pár měcíců později
Drahá Destiny,
Všichni jsme koukali na mistrovství a když jsi vyhrála Tay se štětím rozbrečel.
Všechny nás to mrzí ,že jsme tě opustili a odsoudili za něco co jsi ani neprovedla.
Za pár týdnů máme svoje první turné po Evropě a Americie.
Snad tě tam potkám a ty mi odpustíš.Mám tě rád
Tvůj Michael xxOkey! Tak to je konec.
Možná mi někdo napíše proč jsi to ukončila?! Vždyť jsi to mohla dál rozvinout atd. Mohla , jenže mě už nic nenapadlo takže #sorry.
BTW: mám vás ráda a určitě si přečte Psychopata FanFiction na American Horror StoryA jo na obrázku máte Dannys
G.S xx
ČTEŠ
Try it // 5SOS
Fanfiction,,Forget, forget, forget ... is says lightly, but my heart can't. ©CzechsGirl 2015