Ležela jsem na posteli v hotelovém pokoji.
Jsem nenáviděná.Nemám rodinu,domov ani přátelé.Mobil mi zase zapípal
Message from Ashton:
Já ti pořád věřím:))Usmála jsem se a bleskově odepsala
Destiny:
Děkuju Ashi! <3 Prosím tě nikomu o mně neříkej jo? Ať si dál tedy myslí jaká já jsem :(Ashton :
Okey :) Co se vlastně stalo?Destiny:
Něco se zvrtlo a já byla čtrnáct dní v umělém spánku. Ale ostatní ze mě hned dělají smažku,psychopata atd.Ashton:
Chápu to a mrzí mě to :( kde vlastně teď jsi?Destiny:
V hotelu v centru města v tom pěti hvězdičkovém.Ashton:
Doufám ,že se to všechno úrovná.Taky znáte ten pocit ,když se na vás vyserou všichni i rodina a vy vlastně nevíte proč a musíte přespávat v hotelu ,protože jste prakticky bezdomovci? Ne? To je dobře ,protože to někomu nepřeju.Je příšerný když nemáte vůbec nikoho komu se svěřit ani rodiče ,ani sourozence.
Ashton :
Přijď dnes večer do klubu ,nedaleko hotelu budeme tam hrát.
Buď tam v 20:00Podívala jsem se na hodiny bylo 19:39. Za dvacet minut pane bože.Doktorka říkala ,že se nesmím moc hýbat takže budu jen sedět a pít džus.
Opatrně jsem došla do koupelny se umít a udělat hygienu.
Když jsem byla hotová vydals jsem se z hotelu.10-ti minutová chůze mi snad neublíží.Když jsem vcházela do baru uvědomila jsem si ,že tam všichni budou.Chtěla jsem zahrnout, ale za sebou jsrm viděla Madidon tak jsem vpadal do davu lidí. Protlačila jsem se na bar a sedla si tam.,,Dáte si?" Optal se barman otočila jsrm se na něj a odvětila ,,Prosím hlavně něco nealkoholického"
Barman jen kývl a něco mi nalil.
Když jsem se otočila zpět. Na pódiu už byli kluci,vytřeštila jsem oči.Ashton z poza bubnů se jakoby pořád rozhlížel a potom jeho oči spočinuli na mě a já mu jakoby zamávala.Usmál se a začali hrát.********
Ashton:
Sejdeme se za barem!Povzdechla jsem si a zvedla se ze židle. Neochotně jsem se doplazila ven a potom tu byla ta ulička ,zasekla jsem se před ní odmítala jsem tam vstoupit.Zahlédla jsem sulety dvou lidí, najednou se svalili na zem.,,Destiny dělej pojď " Zavolal hlas ode dvěří. Došla jsem ke dveřím a jen se ohledla.Ty dvě sulety byl Michael s nějakou holkum a co jiného dělali než šukali.Do očí se mi nahrnuly slzy,ale já musím být silná. Ashton mě zatáhl do nějaké kabinky. ,,Destiny včera jsme byli u vás doma na párty a já šel spát k tobě do pokoje. Když jsem ti odpoledne napsal byl jsem tam a vzal ti oblečení a ty nějaký věci co se ti budou hodit" Usmál se a dal mi tašku, byla těžká.,,Em Ashi nechci ti nic říkat, ale já to nemůžu vzít"
Udivil se ,,A to proč"
,,No dneska ráno jsem ještě ležela na jipce,správně bych měla ležet v nemocnici." Usmála jsem se ,,Jo promiň já ti to vezmu ,pojď jdeme do hotelu" Popadl tašku a šli jsme.********
Ashton seděl na sedače v mém hotelovém pokoji a já vybalovala
Věci. Bylo tu spodní prádlo,nějaký to oblečení ,notebook,nabíječku a další.,,Pane bože Asi! Kde si to vzal! "Vyjíkla jsem a v ruce držela své kreditní karty,,No prohledal jsem celý pokoj a říkal si co by se ti hodilo" Ušklebil se ,,A jak si tak velkou tašku dostal ven?"
,,Tvůj brácha +alkohol= spánek do pěti odpoledne" Chápu to až moc dobře ,,Strašně děkuju! " Objala jsem ho. ,,Hele musím jít" Řekl a během chvíle odešel.Hay guiz! Je tu nová část! Taková úplně shit a na rychlo psaná.
Doufám ,že není tak děsná.
Jo a oznamuju vám ,že tato story bude brzy končit.Okey mějte se fajn vaše Sky
ČTEŠ
Try it // 5SOS
Fanfiction,,Forget, forget, forget ... is says lightly, but my heart can't. ©CzechsGirl 2015