Niki ile akşama kadar sohbet etmiş, şarkı dinlemiş, film izlemiş ve telefondan oyun oynamıştık. Bunları yaparken atıştırmalık şeyler yemeyi ihmal etmedik. Akşam olduğunda akşam yemeğini beraber yemiştik. Yemeğimizi yerken eski anılarımız hakkında konuşmuştuk. Zaman hızlı ve güzel geçmişti. Şimdi ise ikimiz sadece yatakta yan yana yatmış tavanı izliyorduk.
"Şekerim?"
"Hm?"
Gülümsedim ve merakla diyeceği şeyi bekledim.
"Hayallerimizden konuşmaya ne dersin?"
"Güzel olur"
Niki tavanı izlemeye devam ederken konuştu."Ben başlıyorum o zaman"
Gülümsedim "tamam ama gözlerini yum"
Niki gözlerini yumdu ben ise tavanı izlemeye devam ettim. Merakla anlatacağı şeyleri beklemeye başladım.
"Ben küçükken buraya taşındığımızda çok üzülmüştüm. Evden çıkmamak falan istiyordum hep ve Japonya'ya geri dönmek istiyordum. O üzülüyordum ki o küçük halimle sürekli düşünürken uyuyakalıyordum. Orada arkadaşlarım vardı. Japonya'dan küçükken çok etkileniyordum en güzel ülke burası diyordum." Niki bir süre sessiz kaldı. "Bana burayı sevdiren iki kişi vardı birisi sen diğeri Daehyun o yüzden ikiniz de benim için çok değerlisiniz. O yaşımdan bugüne kadar hâla arkadaş olmamıza çok seviniyorum ve hayalim ne biliyor musun? Sizinle asla küsmemek Daehyun ile hep arkadaş kalmak istiyorum" Niki yine sustuğunda gerginleştim. Peki ben?
"Benimle, benimle sonusuza kadar arkadaş olmak istemiyor musun Niki?"
Niki gözlerini açtı ve bedenini bana doğru döndürdü. Başımı ona döndürdüğümde yüzümüz arasında çok az mesafe kalmıştı. Kalp atışım hızlanmıştı. Niki gülümsedi.
"Ben seninle sonsuza kadar sevgili olmak istiyorum, bilmiyorum belki aynı duygularda değiliz ama senden uzun zamandır hoşlanıyorum şekerim. Eğer benden hoşlanmıyorsan bile arkadaşlığımız sonsuza kadar bozulmasın.."
Duyduklarımı sindirmeye çalıştım. Bu gerçek miydi? Dünyanın en güzel rüyasındaymış gibi hissettim. Yutkundum. Uzun zamandır duygularımız karşılıklı mıydı? Ne diyeceğimi bilemiyordum. Kalbim iyice hızlanırken bugün dünyanın en güzel günü oluyordu. Gülümsedim.
"Niki ben senden ilk gördüğüm andan beri hoşlanıyorum"
Her şey rüya gibi geliyordu. Niki'nin uzun zamandır aşık olması, şuan sevgili olmamız ve Daehyun'u sürekli kıskanmamın anlamsız olması, o aslında Niki'nin benden hoşlandığını bile biliyordu.
Bir süre sessizlik oldu. Dudaklarımızın arasında çok az bir mesafe vardı. Niki dudaklarını dudaklarımın üstüne getirdi. İşte uzun zamandır istediğim o şey oluyordu. Bu da benim en büyük hayalimdi. Dudaklarıyla dudaklarımı hapsetmişti. Dudaklarının tadı o Niki'nin beni manipüle eden kokusu kadar mükemmeldi. Geri çekildiğinde ikimizde nefes nefeseydik. İkimizde gülümsedik. Birbirimize sarıldık. Ben başımı Niki'nin göğsüne bıraktım. Kokusu beni yine mayıştırmaya başlamıştı. Her şey gerçek olamayacak kadar güzeldi. Niki saçlarımın üstüne küçük bir öpücük kondurdu. Gülümsedim
"Benim hayalimde buydu işte gerçek yaptın"
"Seni seviyorum sevgilim"
Sevgilim.. bu kelime uzun zamandır hayalini kurduğum bir kelimeydi ama sonunda artık bir hayal olarak kalmamıştı.
"Ben de seni seviyorum sevgilim" bir süre sessiz kaldıktan sonra Niki konuştu ama uykusunun geldiği sesinden belliydi.
"Şekerim"
"Sevgilim?"
"Bunu neden daha önceden bana söylemedin?"
Biraz geri çekilip gözlerinin içine baktım.
"Bilmiyorum, korktum. Arkadaşlığımız bozulur sandım. Bir de sen Daehyun ile çok yakın olduğun için emin olamadım. Aslında sana açılacaktım bu olay gününde hatta bu olay sanki bana bir işaretmiş gibi hissettim."
Niki dudaklarını saçlarıma koydu. Bir süre öyle durdu.
"Daehyun senden hoşlandığımı biliyordu"
İşte her şey yerine oturmuştu. Daehyun o gün bundan bahsetmişti. Onun için biraz üzülmüştüm.
"Şekerim"
"Hm?"
"Hayallerimin yarısı gerçekleşti ama şimdi bana bir söz vermelisin benimle sonsuza kadar sevgili olmaya söz veriyor musun?"
Gülümsedim "Hayır, çünkü seninle sonsuza kadar eş olmaya söz veriyorum!"
Niki de gülümsedi. O gülümsemesi içinde kayboldum sanki. "Ben de söz veriyorum sevgilim, iyi geceler"
"İyi geceler"
____
şey bu bölüm güzel olmadı biliyorum
bir anda oldu her şey hatta ama ben şuan bu fici bitirmeye çalışıyorum. bu ficten sıkılmaya başladım hiç yazasın falan gelmiyor ama yeni bir fice başlıyacağım merak etmeyin. böyle olayların bir anda olması sizi şaşırtmıştır büyük ihtimalle beklenmedik şeyler yapmayı severim. yinede güzel olmamasına rağmen oy verir misiniz? sizi seviyorum. gece gece attım ama olsundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koma // Sunki
FanfictionNiki'nin uyanacağına kalbiyle inanıyordu Sunoo. Hayallerinin günüydü o gün ama her şey tersine dönmüş bir felaket olmuştu. Sunoo'nun şimdiki hayali ise Niki'nin uyanmasıydı. Niki komadayken Sunoo onu hiç yalnız bırakmadı.