22.

247 46 6
                                    

Heyecanlıydım. Oturduğum koltukta arkama yaslandım. Heeseung hyung aramış ve hastaneye gelmemi söylemişti. Hastanenin kafeteryasında kahvaltı yapacaktık. Saat 10 olmuştu heyecanlıdan çok gergindim. Niki ile sevgili olduğumuzu söyleyecektik. Tek Sunghoon hyung hakkında emin değildim. Benimkini Jake ve Jay hyung ve Jungwon biliyordu. Jay'in Jungwon hakkındaki duygularınıda Heeseung biliyordu yani o da desteklerdi bizi ama Sunghoon hakkında bu konuda hiç konuşulmamıştı.

Garson bütün yiyecekleri masaya koyup gittikten sonra tam yemeğe başlanacakken Niki konuşmaya başladı.

"Size bir şey demeliyiz"

Herkes Niki'ye bakarken kalbim küt küt atıyordu. Herkes sessizce beklerken Niki gülümsedi ve elimi tuttu. Ben de gülümsedim.

"Biz Sunoo ile sevgiliyiz"

Herkes bir anlığına sessizleşsede sonradan gülümsediler. İlk konuşan Jake hyung olmuştu.

"Sonunda be yeter ilk Niki anlattı Sunoo'dan hoşlanıyorum diye sonra ise Sunoo ikisinide öğrendim ama birbirlerine söylemedikleri için bıkmıştım ben söyleyecektim az daha"

Niki ile birbirimize bakmıştık. İkimizde aynı kişiye anlatmıştık. Heeseung hyung gülümsemişti.

"Çok sevindim sizin adınıza aranızdaki duygu belliydi zaten ikiniz çok yakındınız bakışlarınız bile bir ayrıydı"
Heeseung hyung Jay'e bir bakış attı ve devam etti.
"Darısı başkalarına"
Jay hyung gözleriyle işaret yaparken ben sadece gülümsedim.

Jay hyung ve Jungwon bir şey dememiş sadece gülümsemişti. Sunghoon ise ne gülümsemiş ne de bir şey demişti.En merak ettiğim kişiydi diğerleri biliyordu zaten ama Sunghoon bilmiyordu. Sunghoon ona baktığımı farkettiğinde ufak bir gülümsedi.

"Sevindim.."
Sonra ayağa kalktı. Herkese baktı Niki'ye ise daha uzun baktı. Gülümsemesi yoktu garip duruyordu.
"Benim ufak bir işim var gitmem lazım bitince hâla burada veya beraber olursanız gelirim"

Sunghoon gittiğinde hâla tepkisini pek anlayamamıştım. Her zamankinden garip duruyordu. Ortamda sessizlik oluşmuştu. Ben Niki'ye baktığımda Niki ise sinirli bir halde gibiydi ve camdan, hastaneden çıkmak üzere olan Sunghoon'a bakıyordu. Sunghoon görünmediğinde bana baktı.

"Bir sorun mu var? Sunghoon belki de desteklemedi"

Niki ise gülümsemeye çalıştı ama sinirliydi.

"Kahvaltımızı edelim sadece aklı başka bir yerde gibiydi sevinememiştir"

Önümdeki kahvaltıya baktım. Öyle olduğunu sanmıyordum ama yinede buna inanmak istedim. Pek iştahım yoktu ama yemeye başlamıştım. Her zamanki gibi sohbet eşliğinde yemek yenmeye başlanmıştı. Jungwon doyduğunu söyleyip sandalyesini masadan biraz uzaklaştıracağı sırada Jay sandalyeyi tuttu. Jungwon Jay'in gözlerinin içine baktı. Bir süre öyle durdular gerçekten birbirlerine aşıklardı. Jay hyung kendine geldiğinde gözlerini birkaç kez açıp kapattı.

"Biraz daha ye bitsin tabağın"

Aklıma birileri gelmişti. Niki ve ben hemen gülümseyip Niki'ye baktım. Niki ise çoktan bana bakıyordu. Niki kulağıma eğildi yüzü yüzüme çok yakındı ve bazı açılardan öpüştüğümüz bile düşünülebilirdi. Kalbim hızlanmıştı nedensizce

"Jungwon hyung Jay hyungdan hoşlanıyor"

Niki kulağıma fısıldadığında geri çekilmemişti ve nefesi kulağıma değiyordu. Ben de onun kulağına yaklaştım.

"Jay hyung da Jungwon'dan hoşlanıyor"

İkimizde birbirimizden uzaklaştık ve güldük. Çok garipti bu aşk herkes birine duygularını söylüyordu ama birbirlerine söylemiyordu. O iki kişinin aşkı da aslında hep karşılıklı oluyordu. Jake hyung bize bakıp

Koma // Sunki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin