3/KARANLIK

605 41 36
                                    

3.bölüm(güzelik sadece başını derde sokar.):
************************************
Gözlerim kapalı siyah...sadece siyahı hissediyorum gözlerimi açtığımda ellerim ve ayaklarım bağlı ağzımıda bağlamışlardı.

"Acar bak uyandı" dedi Emre.

Acar denen sapık sırıtarak bana baktı ağzımı açtı.

Gözlerim bulanık görüyordu. Gözlerimi hafif kıstım kendimi çok yorgun hissediyorum.

"Ne...yaptınız bana? " dedim kesik kesik fısıltıyla.

"Sakin ol hiç kıyarmıyım sana ben." dedi Acar.

"İmdat!!" diye bağırdım.

Gülmeye, kahkaha atmaya başladılar.

"Oy kıyamam şuna bak Acar harbiden bu kız kimle sevgili olduysa adam yaşadı." dedi Emre.

"Acar bir şey diyicem bence sadece birimizin hakı var." dedi Murat.

"Zaten kız sadece benim" dedi Acar.

"Ne... Olmaz öyle" dedi Emre.

"İmdat yardım!..." diye bağırdım umutsuzca nefes alıp verdim.

"Noldu buna astım falanmı acaba elimizde ölmesin" dedi murat.

Birden kapı tıklama sesi geldi.

Hepsi birbirine baktılar.

"Bu kim?" dedi Murat.

"Sakin olun gerizekalılar!" dedi Acar benim belimden tutu dolaba koydu ağzımıda, gözlerimide sıkı bağladı.

Ayağımla tekmeledim zorda olsa aradan biraz zaman geçince kapı açıldı kim olduğunu bilmiyordum gözlerimi açtığında kumral tenli, kahverengi gözlü, biri.

"Merhaba ben okul başkanı ismim Asaf." dedi

Sadece ona baka kaldım.

"Aa! özür dilerim" dedi ağzımı açtı.

Sonrada ellerimi açtı ayaklarımı kendim açtım.

İkimiz de yere oturmuşuz ses çıkarmadık.

Sinirli sinirli duvara baktım tabi kalkıcak kadar yorgundum ve güçsüzdüm.

"Iıı onlar.."dedi sustu.

Ona baktım.

"Onlar adına ben özür dilerim" dedi

Biraz durdum.

"Sende onlardanmısın yoksa?" dedim sinirli sinirli.

"Hayır! Asla!" dedi

Sesli Nefes alıp verdim

"O zaman ne boş yapıyorsun" dedim İğrenerk bakıp kalktım tam kalkıcaktımki başım döndü duvardan destek aldım.

"İyimisin?" dedi Asaf.

Elimi başıma götürdüm "Saat kaç?" dedim.

"Akşam sekiz" dedi

"Teşekkürler birdaha karşılaşmıyalım lütfen" dedim duvardan destek alarak çıktım.

Çünkü hepsinden nefret ediyorum.

"Pardon.. İstersen eve kadar eşlik ede bilirim yolar çok tehlikeli biliyosun?" dedi.

"Hayır" dedim soğuk bir tavırla.

Okuldan çıktım yürüdüm hızlıca kapımı açıp odama girdim perdeyi kapatıp üstümü değiştirdim hızlıca yatağıma geçip gözlerim kapatım çok korkuyorum! çok korkuyorum! çok korkuyorum! Keşke annemi tanıya bilsem acaba nasıl biri? Derken gözlerim iyice kapanmıştı.

2023/17/04:

Sabah olmuştu uyandım etrafa baktım herşey bu kadarmı basit? Saçımı dağınık topuz yaptım, kareli pantolon, beyaz gömlek, siyah paltomu giydim uzun siyah botumu giydim çıktım.

"Merhaba"

Arakamı döndüğümde Asaf.

Yürümeye devam ettim.

"Eliz!" dedi

Arakamı döndüm.

"İsmin Eliz demi?"dedi

"Evet" dedim

"Birşey diyicem biliyorum kabalık ettim seninle yürüye bilirmiyim?" dedi.

"Tek kelime ettmek yoksa neden olmasın" dedim.

Yürüdük tek kelime bile ettmedi okula vardığımızda kızlar etrafımızı sardı.

"Üzgünüm" dedi

Ben yukarı çıktım.

Sınıfa girdiğimde Emre,Murat ve Acar da vardı. Başka bi yere oturdum. Sınıftakiler yavaş yavaş kalkıyolardı.

Sınıfta Acar, Aksu, bi kız, Murat, Emre tek kalmıştı.

Acar yerinden kalkıp yanıma yavaş yavaş geldi.

"Dün nasıl kaçtın?" dedi

Ses çıkarmadım.

"Hey!! Ses çıkarsana" dedi Aksu

"Problemli bu kız" dedi o kız

"Söylesene Eliz bana çok büyük bir iyilik yapmış olucaksın." dedi Acar

"Bir sapığa yardım edeceğimi sanmıyorum" dedim

"Acar'a sapık dedi" dedi Murat

Hızlıca yanıma yaklaşıp saçımıdan tut.

"Seni burda öldürürsem kimin haberi olur? hı Eliz annen yok baban yok" dedi Acar.

"Bence söylemiyecek Acar zorlama" dedi Emre

Saçımı daha sıkı tutu geri ye doğru iti düştüm üstüme çıkıp boğmaya çalıştı.

"Söyle kim?" dedi

Nefessizlikten ölmek üzereydim.

Bi annda bıraktı öksürdüm.

"Sizi götürücem" dedim ayağı kalktım kapıyı açtı onlarla birlikte çıktık bi annda koştum.

"Yaklayın onu hemen!" diye bağırdı Acar.

Nefes alıp verdim koşuyordum okuldan dışarı çıktım ellerim titriyordu.

TENHA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin