(6.bölüm):
Nasıl yani masanını altından çıkıp gerçek dünyanın ne olduğunumu öğreniceksin?
Deseler inanamazdım.keşke bunları silmek gibi bir yeteneğim veya gücüm olsa.****************************
Adamlar gittiklerinde hepimiz birbirimize mal gibi baka kaldık okulda onca olay çıktı neden hiçbir hocanın haberi olmadı?"Ee ne yapıcaz?"dedi Mina Acara bakarak.
"Sakin olun sanki bu ilk başımıza gelen belaymış gibi davranmayın öncelikle adamlar ne istiyor bizden?"dedi Aksu denen kız neferet ediyorum bu kızdan.
"İşte sorun o ne istiyorlar?"dedi Murat
Tabi hepsi bana baktılar.
Hepsi farklı yerlere oturmuştu ben de onlara baktım.
"Size dediğim gibi ben gidicem ve artı neden peşimde olduklarını bilmiyorum sizede güvenmiyorum." güvenmiyorumu bastıra bastıra söyledim.
"Eliz sadece senden ötürü değil zaten bizede çok olaylar oldu"dedi Mina
Bu kız neyin peşinde?bir beni tersliyor bide savunuyor hiç anlamadım eminim bir şeyler var bunda.
Asaf ayağı kalkıp yanıma geldi.
"Eliz bu halde gidemesin belli ki Anneannen yüzünden."dedi
Tam çıkacaktım ki tabi aklımda ev'e gidip uyumak vardı ama durumun ciddiyetini hiç fark edemedim.
"Acar bi mektup var."dedi adamlardan biri.
Acar dalgasına "Mektupmu?bu devirde?"
Ben adamın elindeki mektupbu alıp açtım.
Mektupta:
Öncelikle merhabalar! Aşağıdaki adrese gelmenizi istiyoruz ama eğer gelmeseniz evet bu bir tehtit mesajıda sayılır aranızdan birini öldürüz.
"Bittik biz... bizi çi çi yerler."dedi Murat.
Yutkunup mektupbu Asaf'a uzatım.
"Bu sokaklar dar ve karalık olur Eliz senin evin az ilerisinde."dedi
"Ee ne yapıcaz?"dedi Emre.
"Ben gidicem"hepsi korkarcasına bana baktılar.
Boğazımı temizleyip.
"Evime tabiki siz ciddimisin?!"dedim dalgasına sonra gülmseyip tabi soğuk terler akıyordu anlımdan.
Tekrar onlara döndüm.
"Öldüreceklermışlerde ne saçmalık?!"dedim nefes nefese.
Salakmısın Eliz?beynin yokmu kızım der gibi baktılar.
"Eliz bence komedi sırası değil!" Dedi Asaf.
"Korkudan ne diyeceğini bilimiyor Asaf"dedi Mina.
Kaşlarımı çatıp ona baktım.içten iç sinir krizi geçirdim konu erkek olunca buna bir haller oluyor.
Hepimiz depodan çıktık hava mükemmel di yaz gecesi hava hafif rüzgarlıydı. Yürüdük ben en arakada benim önümde Mina ile Asaf kız Asaf'a soru sorup içine giriyor bildiğin onların önündede diğerleri işte ben ikisine ters ters bakıp sert adımlarla yürüyorum gayet nazikçe!..
"Oo! Ateşmi o?"dedi Acar. Hahaha çok komik.
"Ne oldu? ne istiyorsun?" Dedim bir yandanda onlara hala bakıyordum.
"Bir şey sorucam seni kim o gün elimizde kurtardı?"dedi
Mina bana inat çocuğun koluna göğsünü nasılda değdiriyor.
"Sana soru sordum?"
Ona ters ters baktım.
"Gece gece gözlükmü takılır?"
"Ne varmış ki?"diyip giti yanımdan.
Sokağa vardığımızda ikisini iterek.
"Aa!geldik!"diye bağırdım Mina yere yapıştı kaşar peynir gibi yani peynir gibi.
Hepsi Minanın etrafına topladı.
"Mina yanlışlıkla oldu"diyip ağzımı böktüm.
Kız bana ters ters baktı bende ona baktım silah sesi geldi.
"Hızlıca kendi aramızda gurup oluşturalım sonra Eliz in evinin yakınlarında buluşuruz."dedi Asaf.
"Kim kim olucak?"dedim
"Aksu,Emre siz bu taraftan Acar, Murat bu taraftan Eliz, Mina ve ben bu taraftan gideriz"dedi.
"Nedenmiş?"dedim
"Evet haklı ben neden Muratla oluyorum?"dedi Acar.
Asaf ikimize sert bir bakış atıp sonrada zorda olsa sırıtıp.
"Dağılın arkadaşlar"dedi
Biz üçümüz yada bu ikisi önden benise Tekrar arakadan yürüdüm tabi siz şimdi sinir krizi geçirip yanlarına gitsene diyosunuz ama çok hızlı yürüyorlar.
Kendimi toparlayıp yanlarına gittim.
Asaf bende varım?demek isterdim başta bu ama çok takmıyordum ama Mina yüzünden iyice hırstan ölücektim.
"Eliz bu tarafları hiç gördün mü?"dedi Mina.
"Yeni taşındım ben!"dedim Mina ya sertçe bakarak.
Asaf bana gözdevirip Mina ya döndü.
"Neyise Mina ayağın biraz daha iyimi?istersen seni taşıya bilirim?"
Taşımak?tabi kızın gözleri parladı bana inat yapıyor.
"Hayır teşekkürler..."diyip inlendi.
Asaf tam onu kaldıracak ben kolundan tutum.
"Eliz?"
"Ben...ıı.."rezilsin sen Eliz.
"Ne oldu Eliz kırizinmi tutu?"diyip güldü Mina. şuna bak.
"Ben taşırım"dedim
İkisi şok şok bana baktılar.bi anda çok gürültülü bir ses geldi Mina hemen Asafın boynuna yapıştı Asafta ona baktı ben ikisine tiksinerek baktım.
"Yada sen kaldır"dedim önden yürüdüm
Hala bakışıyolarmı diye arkamı hafifçe döndüm ikisinde birbirinden uzak yürüyorlar. Sırıtım iyiymiş!?Biraz daha yürüdük az ilerde soğuktan ölmek üzeri olan orta yaşlarda bir adam Asaf hemen adamı kaldırdı ama benim pek kanım ısınmadı.
Fısıltıyla"Asaf bence yanımıza almıyalım?"dedim
"Eliz senlik bir şey değil hem adamın ne zararı var?"
"Yani"dedi Mina bana bu sefer gülümseyerek baktı?
Biraz daha yürüdük ki nereye yürüdüğümüz hakkında en ufak biligim yok.
"Mina Eliz ikiye ayrılalım ikiniz bu taraftan az ilerde adamlar var benim tarafımda gelsin diye yapıcam siz saklanın"diyip ayrıldı.
Yıkık bir ev vardı oraya girdik bir odaya girip bekledim.
Elinde odanın anahtarı.
"Eliz senden nefret ediyorum"diye bağırdı.
"Ne saçmalıyorsun?!"dedim.
Tam kaçıcak onu tutum bana bir tokat atı ayağı kalktım üstüne çıktım ikitane tokat atım ağzı kanlar içrisindeydi saçımı tutu bende tırnaklarım la ellerini çizdim ki bıraksın saçımı tutup başımı yere serçe vurdu sonrada hızlıca koşup kapıyı kilitledi.
Gözlerim bulanık görüyordum zorda olsa ayağa kalktım kapıya sertçe vurdum.
"Aç şu kapıyı!"diye bağırdım
"Eliz!..Acar ve Asaftan uzak dur ama yaşarmısın yaşamazmısın bilmiyorum keşke o odada sadece kilitli kalsan hade bay! gerizekalı"dedi ve gitti
Arakamı döndüm Asaf yardım ettiği Orta yaşlı adamda vardı adam sırıtarak bana doğru geliyordu kapıya serçe vurdum.
"Kimse Yokmu! imdat!"diye bağırdım çaresizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENHA
Novela Juvenil‼️YAŞ FARKI VARDIR!!! Evlilik dışı doğmuştu. Anne ve babasının gençlik hatasıydı. Dedesi dışında herkes Eliz'e sırtını dönmüştü. Eliz büyür fakat masanın altından hiç çıkmıyordu, hiç konuşmaz, çok nadiren konuşurdu. Annesi ve babası uzaklara gitmişt...