10/KARMAKARIŞIK

221 19 8
                                    

Merhabalar.{👋}

Öncelikle küçük bir hatırlatma.

💗Oy verdiysen?

💗Yorum yapıcaksan?

💗Bölüm sorusu{❔}
Şimdiye kadar sevmediğin karakter kim? ve neden?

Öylese geçelim...
Umarım beğenirsiniz {💗}

***********************************
Belki olabilirdik ama belki...

***********************************
Ben şimdi ne yapacaktım? Sığına bileceğim kimsem yoktu. Bir annem,babam ,dostum yoktu aciz biriyim ben.
Öylece bahçede durdum şu Acar ın tehdidi belki de teslim olmalıyım?

"Eliz hanım lütfen içeri girin hastalanıcaksınız."

Dedi evin hizmetçisi çok tatlı minoş bir kadındı.

Gülümseyip dolan gözlerle ona baktım çaktırmadan gözümü sildim.

"Kızım iyi misin?" Dedi naif sesi ve sevgi dolu bakışlarıyla.

İçeri girdim başkasının evin de olmak pek hoşuma gittmese de mecburdum yavaş adamlarla odama girdim. Paltomu soydum bir kenara bıraktım.Yatağın üstündeki saten siyah geceliğe baktım.

"Bu ne ya! Pijama falan yok muydu?"dedim Kendi kendime.

"Ufaklık ne söylenip duruyorsun..?"

Asık suratla kafamı yavaşça ona çevirdim. Oda da olduğunu fark etmedim o sinirle.Ayak ayak üstüne atmış.Elleri çenesin de sırıtıp bana baktı.
Yutkunup geceliği yorganın altına koydum sonra da onun yanına gittim.

Tam yanına oturdum.İyice ona yaklaşıp.

"Bizim başımız çok büyük belada..!"dedim

Sonra durdum başımı eğdim."Yada benim!"dedim.

"Bizim olarak kalsa çok daha iyi."dedi Atlas.

Hiç ama hiç güvenemiyorum bu adama.

"Acar bana dedi ki Atlas la evlenirsen seni polise şikayet ederim."Dedim çok hızlı ve tedirgin bir sesle.

"Peki sen ne dedin?"

Yüzümü buruşturup ona baktım.

"Ne? Yine ne oldu Eliz? Şu yüzündeki mimiklere hakim olsan çok iyi olurdu."

Elimi başıma koydum.düşün Eliz gidip Acarı takip falanmı edelim? Ceset nerde olabilir?

"Atlas bey yemek hazır."dedi bir tane Uşak.

Atlas adama sertçe baktı.Adamın korkudan anlından soğuk terler akıyordu adeta.

"Öyleyse gidelim hadi küçük kız kalk bakalım..."dedi.

Küçük kız mı? Nefret ediyorum bu tür hitaplardan pek gitmek istemiyorum.Ama yine de gittim.

Yemek odası vardı.uzun bir masa herkes oturmuştu.Ama bana ilginç gelen ortada karşılıklı olan sandalyelerin boş olması kendimi evin hanımı gibi hissettim yani kilişe. Yoksa tesadüfen mi boş bırakmışlar?
İlginç. Yerime oturdum.

Kimse çıtını çıkarmıyor sadece tabak,çatal sesleri geliyordu.

Çaktırmadan Acar baktım.Yemeği sadece parçalara ayırıyordu.

"Eliz yemek nasıl beğendin mi?"dedi Atlas.

Sahtece gülümseyip "Evet güzel olmuş."dedim.

Acar başı eğik bir şekilde sırıtıp başını kaldırdı Atlas'a baktı.

"Genelde birimiz yemekte konuşsak silah bile kafamıza sıkarsın şimdi ne oldu? hayret."dedi alaycı bir tavırla.

"Acar küçük kardeşim İstersen kes sesini yoksa şuradaki şampanyayı kafanda patlatırım..."dedi kibar bir ses tonla Atlas.

Ağzım açık Atlasın ne tür bir manyak olduğunu görüyorum.

"Belki senin kafanda bir şeyler patlatamam. Ama başka şeyler yapa bilirim." Dedi Acar sonrada tabağında ki eti parçalara ayırma ya devam etti.

Bence bu lafını bana söylüyordu şu manyak la işim çok var.

Atlas ayağı kalktı Acar'ın
Yakası'ndan tutu.

"Acar'ı afet bir anlık sinirdi ağabi."dedi Sena.Sena Acar'ın bir büyüğüdür.

Annesi,babası ve Ayaz pek takmıyorlardı sanki. Yemeklerini yemeye devam ediyorlardı.Ben tam kalkacaktım ki.

"Otur Eliz..."dedi Ayaz ilkkez benimle konuştu.buz gibi bir sesi vardı.

Yinede ayağı kalktım yanlarına gittim.

"Atlas istersen gidelim odana sakinleşirsin." Dedim de bu ne? bunu ben mi söyledim?
Salakmısın Eliz?

Hepsi asık suratla bana baktılar.

Atlas sırıtıp bana baktı. Acar'a sertçe bir yumruk vurdu.Acarın dudağından kanlar geldi.

Ben şok olmuştum bir anlık vurdu. Sonrada çekip gitti.

"Acar iyimisin?"dedi Sena.

Acar ses çıkarmadı.

"Hak etti şuna bak serseri gibisin Acar!"diye bağırdı babası.Sonrada çekip gitti.

"Ağabimin sözünden çıkmayacaksın Acar."dedi Ayaz soğuk şey seni! Oda babasının arkasından çıktı.

Acar da ses çıkarmadan gitti.

Sena kolumu serçe tutu.

"Beğendin mi Eliz iki kardeşimi bir birine düşürdün..!"dedi serçe bırakıp gitti.

Ne tuhaf sınız ama nedense Acar tıpkı Benim çocukluğum daki zorbalığı görüyordu sanki.Odama gittim.Tek saten gecelik vardı.Üstümü soydum.Onu giydim.yatağıma geçtim.

Arkamı döndüm gözlerimi kapattım bir anda birinin kolunu benim boynum da hissettim.

Tam kalkacaktım ki ağzımı tutu kendine doğru çekti.Kim olcak? Atlas.

"Şşş sesiz ol tamam mı?"dedi kısık sesle.

Benim askım düşmek üzereyken hemen başımı onlaylar şeklinde salladım. bıraktı beni. Çaktırmadan saten gecelik askımı düzeltim.

"Nasıl gidiyor? küçüğüm..."dedi.

Yüzüm beton gibi oldu.

"Küçüğümü?!"dedim sert bir sesle.

"Hmm ne varmış ki?"

Can sıkıntıdan gelmediyse bende Eliz değilim.

"Sen lakap takmadan veya hitap ettmeden seslenemiyor musun?"dedim.
En haklı isyan!

"Hitap yoksa etkisiz eleman gibi dolaşırsın."dedi araksını döndü.

Sinirden deli olucaktım sen haydır? Demek vardı. Sertçe koluna vurdum.

"Kendi yatağın yokmu? Yani fazla bence bu kadarı hem-"dedim bir anda benim tarafa döndü.

"Askın düşmüş..." dedi
Hemen yorganı çeneme kadar çektim.

"Sana iyi geceler. Küçük çoçuk..."dedi itici bir ses tonla

Sanki aramızda eli yaş farkı var neyin tiribi Atlas pardon!?

TENHA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin