Neyise ne yani demi? Ama hayır çok salak gibi davranmamalıyım. Şimdi başıma bir şey gelirse yine soğuyup içime kapnacaktım...
Sınıftan çıktım. Hızlı adımlarla araka bahçeye gittim. Araka bahçe bom boştu normalde dolu olur. Sadece Acar vardı. Yutkunup yanına oturdum.
Ona baktım.
"Burası neden boş? Kimse yok."dedim söylenerek.
Boş gözlerle etrafa bakıyordu. Bana hiç bakmıyordu.
"Eliz Atlas la evlemiyeceksin demiştim sana bilmeme hatırlıyor musun..?"Dedi soğuk sakin bir sesle.
"Evet tehtitlemiştin."dedim soğuk bir sesle.
Bana baktı tiksinerek.
"Adamla aranızda 12 yaş farkı var. Eliz sen yeni çocukluktan çıkmış reşit birisin. O ise gençliğinin son adımlarında yetişkin bir insan. Ha Atlas 30 yaşındaysa en az 28 yaşlarında bir ile evlene bilir. Ama dur 28 bile çoçuk ruhlu anladın mı.?!"Dedi sakin sakin.Yutkunup ona baktım.Bence fazla abrartıyor Atlas tan nefret ettiği için saçmalıyor.
İç çekip çekingen bir tavırla.
"Ben mecbur kaldığım için yoksa-" Ama sözümü kesti."Siz salak mısınız. Dün yan yandınız. Haberim yok mu sanıyorsun? Eliz yan yan bile gelmenizi iğrenç bir durum bu Atlas'ı pedofile yapar. Ki en azından topulumun açısından."Dedi sinir sinirli.
Ne peşinde bu anlamadım? Ayağa kalktım ona baktım kaşlarımı çatıp.
"Acar bu benim hayatım anladın mı!? Ama istesem hemen şu an Atlas la evelnirim toplum umrumda bile olmaz..!"Dedim arkamı döndüm.
Tam gidecektim ki.
"Ee o zaman sizin aşkınız bütün sınıf duysun üvey kardeşlerin de dahil."dedi sırıtı.
Yutkunup ona baktım. Olurda söylerse ben bittim. Ayağı kalktı hızlı adımlarla koştu bende araksından koşutum.
"Acar! Dur tamam diyorum sana lütfen dur!!!"diye bağırdım herkes bize baktı. Bu manyak benim başımı çok büyük belaya sokacak. Nefesizlikten ölücektim.
Sınıfa girdik herkes sınıftaydı. Burçin ve Biray yan yana oturup konuşuyorlardı. Asaf elinde bir şeylerle meşguldü.
"Murat Emer'e Eliz 'i tutun herkes yirne otursun oturmayan olursa sonrasını düşünürüz..!"diye bağırdı Acar.
ikisi de benim kolumdan tutular.
"Bıraksanıza beni!!!"diye bağırdım.
Acar çeketini ve kıravatını çıkardı bir sıraya koydu. Sonrada sınıfa baktı.
Herkes işini gücünü bırakıp meraktan buraya baktılar. Gerizekalılar.
"Evet bu gün sizlere bomba bir haber le geldim. Önemsiz insanlar ama olusun..!"Dedi tiksinerek bana baktı.
"Ne oluyor Acar ? Bıraksanıza Eliz'i."dedi Asaf kibar bir ses tonla.
"Emre Murat bakın bırakın beni. Siz sâlâkmısınız? Bunun dediğini yapıyorsunuz..."Dedim sinirle.
"Eliz sus da Acar ne diyecek merak ettim."Dedi Mina.
Merkı sana göstericem şimdi.
"Eliz ne olur? Ne diyecek Acar?"dedi Biray nafi bir sesle.
Sırıtıp. "Bende bilimiyoru iftira atıcak..."dedim çüş yani kendimden bunu beklemezdim inkar edecek tim tabki.
Acar bana ters ters baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENHA
Teen Fiction‼️YAŞ FARKI VARDIR!!! Evlilik dışı doğmuştu. Anne ve babasının gençlik hatasıydı. Dedesi dışında herkes Eliz'e sırtını dönmüştü. Eliz büyür fakat masanın altından hiç çıkmıyordu, hiç konuşmaz, çok nadiren konuşurdu. Annesi ve babası uzaklara gitmişt...