Po powrocie do mieszkania wypakowałam wszystko co kupiłam, zleciało mi trochę czasu ponieważ nim dojechałam do domu itp. Minęło trochę czasu.
Było już po 20 dlatego po skończonej czynności poszłam do łazienki, postanowiłam się wykąpać. Po całym dniu odpoczynek w wannie pełnej gorącej wody jest darem zesłanym z nieba.
Jako iż nigdy nie rozstaje się z telefonem to podczas długich kąpieli również mi towarzyszy.
Nalałam wrzącej wody, zrobiłam pianę oraz dodałam olejek o zapachu kwitnącej wiśni wraz z kulą do kąpieli.
Kiedy już leżałam w wannie i się relaksowałam oglądając przy okazji instagrama, nagle przyszło mi powiadomienie z D'Ma.
*Jann_music_ chce wysłać do Ciebie wiadomość"
Odrazu zobaczyłam co to za wiadomość.
J- Hej, przepraszam że dziś tak uciekłem ale był to pilny telefon z wytwórni którego nie mogłem odrzucić. Aktualnie bardzo dużo się dzieje ze względu na koncert.
Słodko, przecież nie musiał mnie przepraszać...
I- Hejjjj, na spokojnie nie musisz mnie za nic przepraszać! Bardzo się cieszę że udało mi się spotkać akurat Ciebie!
J- Bardzo mi miło! Ciebie również miło poznać! Jak masz na imię?
I- I (Imię), nie chciałabym być nie miła ale nie musisz mi się przedstawiać ponieważ znam już Twoje imię.
J- Jestem Janek, wiem że zapewne to wiesz ale wolałbym zachować grzeczność i się przedstawić. Mam nadzieje że to nie problem ;)
I- Ależ skąd! Żaden problem, jesteś naprawdę bardzo miłym człowiekiem zdajesz sobie z tego sprawę?
J- Dziękuje bardzo mi miło!
Pisaliśmy przez bardzo długi czas, zdążyłam już opuścić wannę, ogarnąć się, przebrać w piżamę i już leżeć w łóżku.
Nie chciałam kończyć tej rozmowy ponieważ rozmawiało się naprawdę cudownie!
J- I/N, mam pytanie...Chciałabyś może skoczyć jutro ze mną do kawiarni? Mają tam super gorącą czekoladę!
I- Oczywiście! Będziesz musiał mi podać adres i godzinę w której będziesz miał czas na wyjście.
J- Jeżeli czujesz się niekomfortowo to naprawdę nie musimy iść. Zaproponowałem to spotkanie ponieważ jesteś jedyną fanką z którą zacząłem rozmawiać tak na dłuższą metę. Chciałbym bardziej się poznać i kto wie, może kiedyś się nawet zaprzyjaźnić.
Moja głowa parowała od napływu emocji, byłam tak szczęśliwa że Janek czuje to samo co ja..(Chodzi o to że obojgu z nich dobrze się pisało ze sobą.~autorka)
I- Nie musisz się o nic martwić, wiem że pewnie będzie super! Bardzo dobrze mi się z Tobą pisze i sam w sobie jesteś bardzo komfortową osobą!
J- Dziękuje poraz kolejny, I/N ja już muszę lecieć! Jak jutro chcemy się spotkać to muszę wstać wcześniej aby załatwić kilka spraw.
J- Dobranoc I/N, miłych snów i śpij dobrze❤️
I- Dobranoc Janek! Dziękuje bardzo i wzajemnie!❤️❤️
Byłam bardzo podekscytowana tym wszystkim, zawarłam bardzo dobrą znajomość z jedną z najcudowniejszych osób jakie znam, było naprawdę cudownie...
Kiedy tylko próbowałam zasnąć odrazu miałam przed oczami wizję jutrzejszego spotkania. Jednakże po kilkunastu minutach udało mi się zasnąć. Jednak chłopak znalazł się nawet w moim śnie.
Następnego dnia, kiedy tylko wstałam i sprawdziłam telefon już zobaczyłam wiadomość z instagrama.
J- Hej! Piszę na szybko, mam nadzieje że nasze spotkanie dalej aktualne? I jak Ci się spało? Mam nadzieje że również dobrze!
Kiedy tylko przeczytałam tą wiadomość już się uśmiechnęłam i miałam wrażenie że ten dzień będzie naprawdę cudowny. Coraz bardziej nie mogłam się doczekać wspomnianego spotkania.
I- Hejjj! Oczywiście nasze spotkanie dalej aktualne, spało mi się bardzo dobrze. A Tobie? Mam nadzieje że również dobrze.
JANEK POV
Siedziałem właśnie z menadżerem i rozmawialiśmy o sprawach na temat zbliżającej się trasy koncertowej.
Myślami już byłem na spotkaniu z I/N, odnoszę wrażenie że jest to jedna z najlepszych fanek jakie poznałem. Chciałem aby ta znajomość nie skończyła się szybko.
Chciałbym aby nasza znajomość trwała długo. Jednak z zamyślenia wyrwał mnie dźwięk powiadomienia.
Nawet nie musiałem zaglądać w aplikację ponieważ już wiedziałem że to Ona.
I- Hejjj! Oczywiście nasze spotkanie dalej aktualne, spało mi się bardzo dobrze. A Tobie? Mam nadzieje że również dobrze.
Uśmiechnąłem się szeroko i już miałem brać się za odpisanie, ale chciałem jak naszybciej załatwić to co muszę by szybciej doszło do spotkania.
**********************************
Hejjj! Dziękuje bardzo za czytanie byłoby mi bardzo miło jakbyście napisali co sądzicie o książce dziękuje i
Love Ya! <3
CZYTASZ
„One Missed Call"~Jann
Acak*Osoba czytająca I/N* Pewnego dnia poszukując koncertu by nie nudzić się samotnie w domu, trafiasz na koncert Twojego idola Jana. Będąc w sklepie spotykasz idola, przez co łapiecie pierwszy w życiu kontakt. Czy będzie z tego coś więcej niż zwykła z...