38~[Plan]

548 65 40
                                    

•İyi bayramlar...

'

Jeongguk ve Jimin diğerlerine gözükmeden Jimin'in odasına sessiz sedasız girdiler. Jeongguk kapıyı usulca kapatarak derin bir nefes verdi.

"Niye aksiyon yaratıyoruz ki hyung?"

"Zulam yetmezse gidip almalıyız Jk."

Jimin usulca yatağının altındaki kutuyu çekti. Jeongguk usul adımlarla başına dikildi. Jimin kutuyu açtığında 4 şişe köpek öldürenin ve bir şişe 50lik tekilanın görüş açısına girmesiyle dudaklarını yaladı.

"Yeter mi ki bu?"

"Alkolü alkol olduğunu belli etmeden vermemiz gerekmiyor mu? Vodka ve tekilanın tadını hiçbir şeyle bastıramayız ki. Belki bir ihtimal viskiyi enerji içeceği ile verirdik. Ya da kola ile."

Jimin'in ağzı, Jeongguk'un söyledikleriyle aralandı. Jeongguk alkoller hakkındaki bu bilgileri içmeden nasıl bu kadar iyi biliyordu? Küçük Jeongguk'una ne olmuştu böyle? Yerden kalkarak Jeongguk'a sarıldı usulca.

"Bebeğim, sen iyi misin?"

Jeongguk kaşlarını çattı. Bu sarılma onu afallatmıştı.

"İyiyim hyung da ne alaka?"

"Sen bu bilgileri nereden biliyorsun bakayım. Sen... Kötü insanlarla mı takılıyorsun Jeongguk? UYUŞTURUCUYA MI BAŞLADIN?"

Jimin'in bağırışıyla Jeongguk Jimin'in kollarından hızlıca ayrılıp ağzını kapattı.

"Ne saçmalıyorsun sen!"

Jimin elini indirerek kaşlarını çattı.

"Hesap ver lan bana! Sen bu bilgileri nereden biliyorsun?"

"Herkesin karanlık bir tarafı vardır hyung."

Jeongguk söylediğiyle gülerek yerdeki kutuyu kapatıp tekrar yatağın altına ittirdi.

"Hepimiz içiyormuş gibi davranarak Yoongi hyunga da içirebiliriz."

Jimin usulca başını salladı. Bu fikir aklına yatmıştı. Planın aklına girmesiyle Jeongguk'un kendisiyle ilgili söylediği çoktan unutmuştu.

"Neredesiniz lan!"

Hoseok'un bağırışıyla Jimin ve Jeongguk yakalanmış gibi afalladılar. Hoseok ani bir hamleyle kapıyı açınca birbirlerine bakan Jeongguk ve Jimin ile afalladı.

"Ne yapıyorsunuz burada?"

"Hiç."

"Ne demek hiç."

"Baya hiç."

"Kahvaltıyı hazırlayacağız hadi. Ayrıca Jimin, Yoongi'yi yanımızda yalnız bırakma. Kendisini rahatsız hissediyor gibi sensiz."

Jimin, Hoseok'un söylediği bu ince davranış ile gülerek başını salladı. Yoongi'yi bu akşama kadar hiç yalnız bırakmayacaktı.

Hepsi usulca odadan çıkarak kahvaltı hazırlamaya başladılar. Namjoon, Seokjin ile olanları hatırladığı için özenle iş yapmaya çalışsa da ekmekleri yakmayı başarmıştı. Taehyung ve Jeongguk yarı oynaşarak yarı ciddiyetle ramenleri pişirdiler. Seokjin, Namjoon'a verdiği tek görevin başarısız olduğunu görmesiyle sakin kalmaya çalışıyordu. Jimin, Yoongi ile sofrayı hazırlarken küçük ve kısa temaslarla gülümsemeden duramıyordu. Yoongi ise bunlarla afallıyor kalp atışlarını sakinleştirmeye çalışıyordu. Hoseok ise herkesin işine burnunu sokarak herkesi delirtmeye ve birilerini patlatarak kaos yaratmaya çalışıyordu. Ne de olsa gruptaki kaostan en çok beslenen kişi oydu...

𝑺𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒆 | yoonmin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin