Sevgili günlük ben Hyunjin. Bugün seni hem günlük hem çiçek koleksiyonu olarak kullanma kararı verdim.
Hayatım acınası günlük. Tam bir hayal kırıklığı. Bunu ilk defa söylemiyorum. Her zaman takılmış ağzıma. Her neyse umurumda değil. Artık hiçbir şey umrumda değil.
Böyle dedikten sonra da her şeyi kafama takmam nasıl tutarsız bir insan olduğumu gösteriyor.
Bugün de günüm berbattı. Yine Felix yok... Her gün o bana gelsin umuduyla dönüp duruyorum. Arkadaşlarım benden bıkmış durumda.
Siksinler Felix'i! Umarım benim çektiğim kadar o da çeker. Her gün dua ediyorum bunun için. Umarım sürünür. İstemiyorum onu artık. Kalbim buz gibi. Aynı zamanda paramparça. Daha demin tutarsız olduğumu söylemiştim değil mi?
Nasıl düzeltebilirim bu durumu? Şimdi Minho ile konuştum. "Hüzün peşinde mutluluğu getirir." dedi. Gerçekten öyle mi? Peki ben neden böyleyim? Biri bana bunu açıklasın.
Neyse neyse benim Minho'm var. Ah canım sevgilim benim...
Tek umudum. Bir gün o da beni bırakır mı acaba? Her mutlu şeyin bir sonu vardır derler. Haklılar mı?İnan bana günlük onun tarafından da acı çekmek istemiyorum. Zaten yeterince sıkıntım var. O da bırakıp giderse beni ne yaparım?
Şimdilik gidiyorum. Görüşürüz.
~~~Hikayeme hoşgeldinizzz. Bu fic günlük şeklinde olacak. Hyunjin'in ne yaşadığı, içsel duyguları şeklinde olacak. Bu bölüm biraz kısa ama diğer bölümler orta uzunlukta olacak. İyi okumalarrr
💜💜💜