HOME SWEET HOME

268 18 2
                                    

Salondaki koltuklarda oturmuş iri yarı adamlar ve kenarda küçücük kalmış Gece ve Başak. Herkes Eren'i merak ediyordu ve onu bekliyorlardı. Eve doğru yola çıktıklarını Kenan söylemişti korumalara. Korumaların ise Eren'e düşkünlüğü ortadaydı. Tek fark korumalar patronlarının da geleceğini bilmediği için rahat rahat evde oturmuş bekliyorlardı. 

-HOME SWEET HOME!! Özlemişim be canım evim, güzel evim, benim evi....m veee misafirlerimmm. 

Gözleri kapalı saydıra saydıra evine giren Eren gördüğü kalabalık karşısında şaşırmıştı. Tamam çok kalabalık değil abartmaya gerek yok ama kimsesiz Eren'e göre fazlaydı 6 - 8 kişinin onun evinde bulunması.

K: Sizin ne işiniz var burada! Ben sizi yeni eve göndermemiş miydim?

-Pat-patron ıı.. biz Eren yaralandı denilince onu merak etmiştik. 

-Aynen patron, diğerleri kötü yaralandı diye konuşunca bizde bir görelim dedik. geçmiş olsun diyelim diye şey yaptık. Hem Başak Hanım'ı da eve gelmişken eve götürürüz diye düşündük.

K: Kes kes kes. Ne anlatıyorsun oğlum siz bana. Ben size ne dedim? Siz beni dinlemiyor musunuz? Arpanız mı çok geldi hı?

-Laflarına dikkat et! Başak da burada.  Hem demek ki beni merak etmişler ayrıca burası benim evim öyle misafirlerime her ağzına geleni söyleyemezsin. Canlarım benim Eren abiniz size kurban olsun. Sizi cimcimeler beni mi merak ettiniz. Ay ay yerim bunları şunların tatlılığına bak Geceeew^-^

Gece: Tamam Eren sende fazla abartma. İzbandut gibi adamları 5 yaşındaki çocuk gibi sevemezsin, bir ayarın olsun. 

K: Bu kıza katılmaktan hiç hoşlanmasam da haklı.

Gece: Sağol enişte 

-Öhööööğğmmmmm Öhoğğmmöömm!!

K: Yavaş öksür yavaş beynin bahçeye fırladı.

'Sabır ya sabır, bu adam hani konuşmayı sevmiyordu. Bir şey olsa da laf söylesem diye atakta bekliyor resmen.' 'Takma Eren enişte dedi konuyu değiştir konuyu'

-Aaa benim bal böceğim de buradaymış. Beni mi beklemiş burada oy oyy.

Başak: Eren abi ben o kadar küçük birisi değilim bana böyle seslenmemelisin. 

-Ay babası kılıklı hiçbir şeyden memnun olmuyor.

K: kızımla doğru konuş, almıyayım seni ayağımın altına

-Ne kadar da beni seven bir patron ve kızı görüyorsun değil mi Gece'cim 

G: Görüyorum görmez miyim, bu büyük sevgiden gözlerim kör olsa da daha fazla bu lise saçmalığı sahneyi görmesem. 

-VE tabi ki de beni onlardan daha da çok seven biricik yeni arkadaşım. Sağ olun iyi  ki varsınız. Beni sizler yok ettiniz. Sizler olmasaydınız daha özgüvenli ve kendini bilen gururlu bir insan olabilirdim. Sağ olun var olun. 

G: Yaa kıyamam sana gel buraya...

Gece sonunda arkadaşına kollarını açmıştı. Onu gerçekten merak etmişti. Özellikle yaralandı baygın dediklerinde aklı başından gitmişti. Kısa süreli bir arkadaşlıkları oldu belki evet ama ilk anda anlamışlardı birbirlerinin en yakın arkadaşı olacaklarını. Çünkü sebepsiz yere Eren'e bu kadar ısınmasının, onun evine gelmesinin, bu mafya işi şeyleri görse bile kaçıp gitmemesinin sebebi onu hemen kardeşinin yerine koymasıydı. 

Ona bir şey olduğunu duyunca hemen oraya gitmek istemişti fakat korumalar buna izin vermedi ve tabi bir de Başak vardı. Onun yanında olmalıydı, tehlikenin geçip geçmediğini henüz bilmiyordu. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AMA O MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin