Plan Uygulamaya Son Adım

428 22 1
                                    

Bu akşam planımızı uygulayacaktık. Plan basit adamın her zaman takıldığı mekana gideceğiz orada adamla bir şekilde anlaşıp tenha bir yere çekeceğim ben çeker çekmez adamla muhatap olmadan bizimkiler gelecek ve.. gerisinin beni ilgilendirmediğini söylediler. Ne kadar ısrar etsem de söyleyen olmadı. Allaha şükür salak olmadığım için adamı öldüreceklerini ya da işkence yapacaklarını anladım. Dediğim gibi plan hazırdı ama Kenan kötü bakış atmaktan, sessizliğini korumaktan başka bir şey yapmadı. En son odadan çıktığında olmaz diye uğraşmıştı ama başka seçenekleri yoktu. Benden iyi oyuncu mu bulacaklardı.

Kendimi sanki bu plan için yaratılmış hissediyordum. Kenan da tam tersi.

K: Bana inadından dolayı yapmak zorunda değilsin 

-Sana inadımdan yapmıyorum. Ne kadar inanmasan da size yardımcı olmak istiyorum. 

K: Senin yardımına ihtiyacımız yok. 

Bunu belki de yüzüncü defa söyleyişiydi. Bal gibi de ihtiyaçları vardı işte yoksa niye vurulur vurulmaz bana gelsinler. Muhtaçsınız oğlum bana. Bunları dışımdan da söylemeyi çok istesem de atışmaktan gerçekten yorulduğum için demedim .Yoksa tanıdınız beni esirgemezdim hiçbir lafımı. 

-Tamam Kenan abi dediğin gibi olsun. Bana ihtiyacınız yok ama ben bu planı yapacağım neden biliyor musun?

'Ya biraz sonra bir operasyona gidiyoruz bilmem farkında mısınız ? Enerjinizi oraya saklasanız olmaz mı? ' Yusuf artık bizden isyan ediyordu çünkü sabahtan akşama kadar bu haldeydik. 

K: ''Dur Yusuf dur çok merak ettim. İhtiyacımız olmadığı halde niye yardım ediyormuş bize. Söyle bakalım çilli. Yoksa Başak'ın dediği gibi iyilik meleği misin?

'Hıhı kanatları mı da gördün mü? Size yardım ediyorum çünkü bir an önce evimden gitmeni istiyorum. Seni görmek istemiyorum. Normal bir hayatım olsun istiyorum.

Sessizlik...

Fazla mı ağırdı dediklerim. Hayır değildi. O bana neler dedi, bana kaç defa bağırdı, beni kaç kere ağlattı. Yetmedi arabamı yakmadı mı? Niye dediklerim ağır olsun. 'Ağırdı, dememeliydin, şimdiden pişman oldun salak Eren, Kendini avutman başarısız'

''Gitmemizi söyleseydin giderdik bunun için kendini riske atmana gerek yok''

-Hayır öyle demek istemedim 

'Ama dedin' bu Murat'ın sesiydi. Hepsi alınmıştı dediğime. 

'Rahatsızlık verdiğimiz için özür dileriz.' Bunu diyen de Yusuf'tu. 

-Hayır hayır durun bir saniye

Hepsi ayaklanmıştı. Gerçekten gideceklerdi. Planı bırakıp gideceklerdi. Beni bırakıp gideceklerdi ve bir daha hiç birini göremeyecektim. 

-Durun! Tamam özür dilerim. Sinirle söyledim. Rahatsız felan etmiyorsunuz. Özel gününde olan kız tribinden çıkar mısınız hemen!

Y: Ya çok çabuk kanıyorsun be Erenim

K: Erenim!?

Y: Özür dilerim abi lafın gelişi 

K: Ben size şundan uzak durun dedikçe siz sahipleniyorsunuz. 

-Öhüm benim için kavga etmeyin hadi hazırlanıp çıkalım evden. Başak'a kim bakacak?

K: O tek kalabiliyor evde. 

-Saçmalama o daha küçük ayrıca benim ev onun için pek uygun değil yani sandalyeyle...

Y: Tamam biz anladık seni ama adamlarımızı eve yapılan saldırıda çoğunu kaybettik. Kalanlar da plan için bize lazım. 

AMA O MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin