SONUNA KADAR BİRLİKTEYİZ

42.2K 1K 199
                                    

ECRİNDEN

Odaya çıktık, demir asla elimi bırakmadan odaya kadar götürdü beni.

Kapıyı kapattı, adımlarım yatağına doğru gitti. Kendimi fırlatırcasına yatağa oturdum.

Demir gözlerini bana çevirdi, ilerleyerek geldi ve yanıma oturdu, soğuk ellerini sıcak ellerimin arasına aldı.

"Anlat hadi. Ne ameliyatı bu ?" Her zaman gözlerini okurdum, bu sefer okuyamıyordum...

"Ben doktora gittiğimde stresten ve üzüntüden kistlerin oluştuğu söyledi ve bu kistler hem yumurtalığıma hem de idrar torbama çok yakınmış, eğer bu kistler büyümeye devam ederse yumurtalıklarıma zarar vereceği için hamile kalma oranım düşürüyormuş. Bebeğin kesesi tam oluşmadan kistlerden biri keseyi zorlarsa bebeğimi düşürebilme riskim varmış Kistleri almak için ameliyat olmam lazım."

"hiç umut yok denmedi ki sana. Ameliyat olacaksın tedavin için elimden geleni yapacağım. Sonuç ne olursa olsun seni asla bırakmayacağım tamam mı güzeller güzelim, nolur ağlama artık üzme kendini"

O da yanıma oturup sarıldı bana, ağlamak istiyordum ama onu da çok üzdüm daha fazla ağlayamazdım. Derin nefes almaya çalışıyordum ama boğazım yanıyordu.
Saçlarımı seviyordu, kafam ise göğsündeydi diğer eli de belimi sarıyordu.

"Ağla hadi, ağla da rahatla." Çok mu abartıyorum demiştim ama ağlayasım geliyordu

Gözlerimden süzülen yaşlar ona bulaşıyordu.

"Bir daha sakın benden özür dileme, Hemen pes etme. Daha hiçbir şey belli değil, ameliyatını olacaksın o kadar, kalk hadi hastaneye gidiyoruz."

Arabaya binip doktorun yanına tekrar geldik.
Bu sefer tek değildim yanımda Demir vardı.

Birlikte ayağa kalkacaktık. Çocukluğumdaki gibi tek değildim, Demir elimden tutuyordu benim.

"Sakin ol, ben varım yanında"
Kafamı salladım birlikte içeri girip doktorun karşısına oturduk.

"Her şeyi en ince detayına kadar anlatın lütfen"

Doktor, Demire her şeyi anlattı

"Ameliyat sonrasında ne olacak ?"

"Ameliyat sonrasında 2 hafta boyunca cinsel ilişkiye girmemenizi tavsiye ediyorum. Kistler alınacağı için biraz ağrıları olacağı için zor olur diye diyorum."

Pür Dikkat Doktoru dinliyordu, gözleri nadir anlarda kısılıp açılıyordu.

"Ameliyattan 2 gün sonra sizi taburcu edebiliriz 2 hafta boyunca evde ilaç tedavisi göreceksiniz ve 2 haftanın sonunda iğne tedavisine başlayacağız, iğnelerimiz ağır olduğu için gece 9-10 arası vuruluyor sadece 3 gün olacaksınız, ilaçlarımız ise sabah ve akşam yemeğinden sonra alınıyor. Bu tedavi ile kistlerin alındığı yerler eriyecek ve tamamen yok olacaktır. Başarılı bir durum sonucunda kolayca hamile kalabilirsiniz"

Demir gözlerini gözlerime çevirdi, kucağımdaki elime uzanıp tuttu,gülümseyip geri doktora döndü.

"Eğer başarılı olmayan ve ağrılı geçen bir tedavisi olursa daha fazla zorlamadan tedavisine son vereceğiz. Bu durumda hamile kalsa bile kistin alınmadığı yerler erimediği için bebeğin kesesi çok dayanamayabilir. Bu yüzden düşük riski oldukça fazla"

Bende de bu korku vardı işte, ya başarılı olamazsak...

Demirin gözleri koyulaşmaya başladı

"Başarılı olma ihtimalimiz kaç ?"

Elini sıkıp gözlerimi kapattım.

"Ameliyatın başarılı olma oranı %72, geri kalan %28 ihtimali gözden çıkaramayız. Ecrin hanımın hemen ameliyata alınması gerekiyor eğer daha fazla geç kalırsak başarı oranı azalacak. Sizin bu süreçte Ecrin hanıma hem fiziksel hem de psikolojik yardım uygulamanız lazım . Size ihtiyacı var ."

Gözlerimi açıp Demire baktım, endişeli görünüyordu

"Ameliyatı ne zaman yapacaksınız"

"En kısa sürede, yarın yapabiliriz"

Demir anlamış gibi kafasını salladı ve bana döndü. Bana bakarak doktorla konuşmaya başladı.

"Elinizden gelenin en iyisini yaparsanız sevinirim."

"Tabii Demir bey yarın saat 7 de ameliyata alabiliriz. Saat 6 gibi gelebilirseniz çok iyi olur. Ecrin hanım lütfen saat 12 den sonra bir şey yiyip içmeyin"

Kafamı salladım . "Tabii"

Ayağa kalkıp arabaya bindik. Çok bunalmıştım. Demire tutunarak nefesimi düzeltmeye çalıştım, kendimi sıkıyordum .

Ağlamayacaktım. Bu süreçte hep ayakta duracaktım. Demir saçlarımın üstüne öpücük kondurdu

"İyileşeceksin, iyileştireceğiz seni. Şunu hiç unutma; asla yanlız değilsin, asla tek başına kalmayacaksın, birlikte atlatacağız. Sen sadece stres yapma ve üzülme tamam mı ?. Gerisini bana bırak"

Alnımdan tutup göğsüne yatırdı

"Demir"

"Ecrin" dedi. İsmim ağzına ne de yakışıyordu
Hafifçe kafamı kaldırıp gülümsedim.

"Biraz sahile gidebilir miyiz ?"

"Emredersiniz güzellik, Kuzey sahile gidelim kardeşim"

"Tamamdır abim"

Kuzey arabayı sahile doğru sürmeye başladı. Sürüyordu sürmesine ama, öyle bir bakıyordu ki Esra'ya. Edalı edalı...

Kuzey net Esraya aşık olacak he

Oo Keriman hoş geldin nerelerdeydin

Sen sürekli iç geçirince kayboldum

Senin yapacağın espiriyi sikiyim

Eyvallah gülüm

Demirin göğsüne başımı koydum, kolunu boynumdan dolayıp saçlarımı öpüp seviyordu.

Ön tarafa kaydı gözlerim. Birde ne göreyim bizimkiler kaptırmış gidiyor. Nasıl gülüyorlar anlatamam.

"Tamam anladık aşıksınız ya" dedim
Kuzey arabanın frenine bastı birden

"Yavaş olsana lan"

"Özür dilerim abi"

Gülüşerek yola devam ettik.

—————————————————

KARA MAFYAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin