KARA MAFYAM ÖZEL BÖLÜM GELDİ
ŞAKA MIIIIIIIIIBENDE BEKLEMİYORDUM
ANİDEN GELİŞTİ HER ŞEY HAHAHSHZNDJXMFJXMGVŞİMDİ SİZE GÜZEEELLL BİR YAŞ SIRALAMASI YAPIYORUMMMMM
İYİ OKUMALARRRRR AŞŞKKKLLLAAARRRIIIMMMMM
SİZİ HALA VE HALA ÇOK SEVİİYYOOORRRUUUUMMMMM
MUUUUAAAAHHHHHH
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋Demir: 46
Ecrin: 41
Ateş: 20
Alev: 16
Korel: 11
Rüya: 11Lütfen sakin olun,
Demir ve Ecrin hâlâ çok gençler 😔
HAHAHSHZMDJXMFKV——————————
...YAZARDAN...
"Sakin olsana güzelim, çok heyecanlısın" dedi Demir Ecrin'e yaklaşırken.
"Aşkım ikizler ortaokula başlıyor !, resmen kendimi çok yaşlı hissediyorum"
"Daha ilk 11'i kurmadım, lütfen biraz daha geç yaşlanmaya bakar mısın ?" Ecrin buna kahkaha atsa da Demir son derece ciddiydi.
Ecrin her zamanki gibi topuklu ayakkabılarını giyinip ayağa kalktı ve siyah elbisesini düzeltti. "Sen hazırsın değil mi ?"
"Hazırım hazırım" Biz Ecrin'le Demir'i yalnız bırakarak çocukların yanına inelim.
"Abi..." diyerek kapıyı tıklattı Alev. İçeriden yükselen Ateş'in sesiyle kapıyı açtı, odaya girdi ve tekrar kapıyı kapattı.
Ateş'in sarı saçları hafif dalgalı şekilde öne düşüyordu. Mavi gözleri kardeşine dönerken gömleğini giymek ile meşguldü. Fakat gömlek kaslarından dolayı gerildiği için sürekli kollarını hareket ettiriyordu.
"Ben çıkışta bir yere gidebilir miyim ?" Diye sordu Alev. Ardından okul eteğinin ucuyla oynamaya başladı.
"Nasıl bir yer orası ?" Derken kravata geçmiş bulunmaktaydı.
"Çıkışta kızlarla gideceğiz işte. Normal kafe tarzı bir yer." Dediğinde ateş kafasını salladı.
"Çok geç kalmamaya çalış. Arkandan korum-"
Diyecek olurken alev ellerini havada iki yana salladı."Yok yok, korumaya gerek yok. Okulun yanındaki kafe zaten 1-2 saat oturur akşam yemeğine yetişirim." Ateş'in bu şüpheli davranışlar karşısında tek kaşı kalksa da kardeşine kıyamayıp kafasını salladı.
"RÜYA !. ŞU SULUĞUMU GETİR DEDİM SANA !" Diye mutfakta bağırmaya başladı Korel.
İçeri babası girince sustu, Demir elindeki suluğu Korel'e uzattı. "Seni birkaç kez kız kardeşine bağırmaman konusunda uyardım. Bir kıza hatta kadına sesini yükseltmemelisin. Her ne olursa olsun saygıdan asla vazgeçme." Diyerek başını okşadı ve mutfaktan geri çıktı.
"Anne okuldaki bazı arkadaşlarım benimle yine dalga geçer mi ?" Dedi Rüya.
Ecrin ise kaşlarını çattı "Eski okulunda seninle dalga mı geçiyorlardı ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA MAFYAM
Romanceİnstagram hesabı; maviibulutt__official --------<3-------- "Güzel kızım benim" Demir saçlarıma öpücük kondurduktan sonra üstümü örtüp çıktı. Sadece sen kızım desen yeter bana. Başka bir aileye ihtiyacım yok. -------<3-------