MEDYA: 😋😋
Yine ben yine ben yineee beeennn
KDKDFMXKRMCLFLHYukardan şarkıyı açabilirsiniiiiiizzzzz
İyi okumalar aşkkklarrrımmmmm
DEMİRDEN
Yine Ecrin'den önce uyanmıştım. Deli gibi yattığı için üstü açıktı. Yorganı üzerine örtüp saçlarına öpücük kondurdum
Yataktan kalkıp banyoya gittim. Dün gece tam yatacakken telefon gelmişti.
GECE SAAT 3
Yatağa yatıp Ecrin'i kendime doğru çektim. Elleri buz gibi olmuştu. Bir sigara içip geleyim dedim ama hemen üstünü açmıştı. Yorganı örtüp kafamı yastığa koydum.
Koyar koymaz asistanımdan telefon geldi.
"Demir senin mi" dedi Ecrin sessiz bir şekilde
"Telefonunuzu sikeyim sizin". Kızı uyandırmışlardı boşu boşuna. Yataktan kalkıp telefonu aldım
Terasa geçtim "Aramak için yeterli bir sebebinizin olduğunu düşünüyorum !, gece saat 3 çünkü"
"Efendim çok özür dileriz, yerAltı mafyaları sizinle görüşmek istiyorlar."
"Tüm şirketlerin kapalı olduğunu söylemedin mi onlara ?"
"Evinizde toplantı yapacaklarını söylüyorlar, çok acil ve önemliymiş. Yarın saat 4'e randevu aldılar."
Aşırı sinirlenmiştim. Sanki kendi evleri gibi randevu saatini bile ayarlamışlardı.
"Tamam" telefonu kapattıktan sonra David'i aradım.
"Demir ?"
"Bu kadar önemli ne var ?, çünkü haberim olmadan evimde toplantı düzenleniliyor"
"Bayadır toplantı yapamıyorduk. Son olarak acil bir işimiz çıktı. Yarın yine toplanacağız. Biliyoruz biraz ani ve habersiz oldu. Ama sensiz bu işi yapamayız"
"Sorun Resul mü ?" Elimi trabzanlara koyup düşündüm.
"Evet. Tek tek Demir. Tek tek ailelerimizi tehdit ediyor... seni tehdit edecek kadar cesareti yok belki ama bizi tehdit edebiliyor. Benim çocuğum yeni 1 yaşına girdi Demir, yardım et bize ne olur"
"Bekliyor olacağım"
Telefonu kapatıp durdum. 'Yer6' şirketimiz vardı. Evet şirketin adı espirili ama güçlü bir şirketti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA MAFYAM
Romanceİnstagram hesabı; maviibulutt__official --------<3-------- "Güzel kızım benim" Demir saçlarıma öpücük kondurduktan sonra üstümü örtüp çıktı. Sadece sen kızım desen yeter bana. Başka bir aileye ihtiyacım yok. -------<3-------