AMELİYAT

32.9K 916 487
                                    


1 Gün sonra saat 6

Sıcak dudak yanaklarımdan öptü, yavaş yavaş şakaklarıma doğru çıktı ve saçlarımda sıcaklığı gitti...

"Ecrin, kalk hadi"

"Günaydın" ayaklanıp dudaklarından öptüm. Yatağımın üstünde günlük kıyafetlerim vardı

"neden kıyafetlerim burda"

"Ameliyatın varya"

"Aaa, ben onu unuttum"

"Hadi hadi"

Oflayarak kendimi yatağa geri bıraktım. Uykum vardı ya dün gece sahilden geç geldik. Yorganı da kafama kadar çektim.

"Yavrum 5 saniye içinde kalkmazsan kucaklarım seni"

Ne ne ?, uçak geçti duyamadım. Yavrum mu ?

Yorganı üstümden atıp yatağımın yanında dikilen Demirin kucağına atladım

"Sen zahmet etme ben üstüne atlarım"

Kahkahalarının arasında konuştu
"Bir banyoya sokayım seni de gör sen"

Beni banyoya götürdü kucağından indirip üstümü çıkarttı ve suyu açtı

"Tamam tamam gerisini ben hallederim"

Ters ters baktı bana

"Tamam bir şey demedim"
Yüzüne çapkın bir sırıtış bırakıp o da üstünü çıkarttı

"Gir hadi"

"Birlikte mi"

"Ecrin ayılman için gir şu suya"

Çok saçma sorular soruyordum galiba. Algılayamadım ama bir an ne yapayım.
Her gün birlikte duşa girmiyoruz ya ?

Birlikte duşa girdik, suyun Altında birlikte yıkandık. Çıktığımızda yatağa oturdum.

İlgili baba gibiydi bende 2 yaşındaki çocuğu gibiydim. Üstümü giyindiriyordu. Benden sonra o da giyinmek için giyinme odasına gitti.

Ameliyata gidecektim dimi. Kötü ihtimaller aklıma gelince gözlerimin dolmasını durduramadım gözlerimi yukarı çevirdim ama gözlerim daha fazla taşıyamadı göz yaşlarımı yavaşça yanaklarımdan süzülmeye başladı. Aniden gelişmişti ameliyat işi. Tehlikeliydi ve zordu.

Demirin sesini duydum kafamı indirip yaşlarımı yanaklarımdan sildim.

"Hadi güzelim giyin montunu"

"Hıhı"

Montumuzu giyinirken Demir bana kaşları Çatık dikkatli bir şekilde bakıyordu.

Daha fazla belli etmemek için kafamı aşağı eğdim ve gözlerimi kaçırdım.

"Ecrin bak bana"

Yavaşça ona döndüm, yani şimdi korkmadım değil çok sinirli bakıyordu kollarını göğsünde birleştirmiş montunu da giymişti.

"Efendim"

"Bundan sonra ağlamayacaksın demedim mi ben sana ?" Sesi gözlerindeki öfkeye göre çok sakin çıkıyordu.

Gözlerimi kaçırdım konuşmadım.

"seninle konuşurken gözlerime bak, lütfen" daha fazla sakin olacağını sanmıyordum

Yanıma geldi kaldıramadım kafamı eliyle çenemden tutup kendine çevirdi, sol elini saçıma götürdü.

"Şu güzelim gözlerinden düşen her bir damla benim kalbimden bir parçayı eksiltir. Yapma"

KARA MAFYAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin