3.

1K 21 2
                                    

Toen Robbie mij Thuis heeft afgezet ben ik mijn flat binnengelopen en ben rechtstreeks naar mijn deur gelopen. En natuurlijk stond Dylan al op mij te wachten.

"Hé hé je bent er." Zei hij.

"Ja ik ben er." Zei ik, en ik maakte mijn deur open.

"Hoezo zo geïrriteerd?" Vroeg hij.

Ik antwoordde niet en ik liep door naar de keuken om een bak ijs te pakken. Ik pakte een lepel en liep door naar mijn bank en ik ging onder m'n deken liggen. Ik zette greys anatomy aan.

"Oké isa wat is er gebeurd?" Vroeg Dylan heel serieus.

"Max is echt een flikker." Zei ik.

"Klopt, maar wat is er gebeurd dan?" Vroeg hij nog een keer.

"In die 4 jaar dat ik een relatie met hem heb gehad, heb ik nooit zijn shirt gekregen. Ik mocht dat shirt niet eens aanraken.." begon ik.

"Ja en wat is daar mee?" Vroeg hij.

"Vandaag zat ik daar met paar nieuwe vriendinnen van mij, en marije was er ook, alleen ze zat aan de andere kant van de tribune. Toen we aanliepen naar het hek zag ik dat Max naar marije toe liep en haar het shirt gaf." Zei ik. Ik kreeg tranen in mijn ogen.

"Isa het is maar een shirt. Als je wilt koop ik wel zo'n shirt voor je." Zei hij.

"Het gaat om het principe Dylan. Hoezo verdiend zij dat shirt wel, maar ik niet." Zei ik.

"Jij verdiend hem gewoon niet." Zei hij.

Hij had wel gelijk. Ik verdien hem niet, maar ik mis hem zo erg.

"Ik weet t. Maar het doet gewoon pijn." Zei ik.

"Ik weet t lieverd." Zei hij en hij gaf me een knuffel.

We hebben de rest van de avond op de bank gezeten. Dylan moest uiteindelijk naar huis, en ik ben even gaan douchen.

Na het douchen ging ik in mn bed liggen, en ik pakte m'n telefoon. Een berichtje van Robbie  schoot meteen als eerste op m'n telefoon.

Robbie: Heyy

Isa: hii

Robbie: hoe issie?

Isa:  jaa gaat wel goed hoor.

Robbie: Topp. Moet ik je morgen ook ophalen?

Isa: ja Isgoedd! Maar ik begin morgen pas om half 11

Robbie: maakt niet uit, die paar lessen kan ik wel missen.

Isa: Isgoedd, dan zie ik je morgen, ik ga slapen.

Robbie: isgoedd, trustee

Isa: truste

Iets korter hoofdstuk want ik weet niet wat ik er nog meer bij kan zetten

Make a deal, Robbie. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu