|| 34 . bölüm ||

1.5K 165 205
                                    


Jisung'u orada görünce şaşırdım ama belli etmemeye çalışarak , Bay Seungmin ' in masasının önünde olan iki sandalyeden birine oturdum . Hyunjin de karşımdakine oturacaktı ki , büyük aşkı haşmetli Jeongin aklına geldi ve geri çekilip ona oturmasını işaret etti o da oturdu , ikisini de hiç sevmiyorum.

S : anlat bakalım Minho neden dövdün Hyunjin ' i hemde bu kadar kötü ? senin gibi sakin biri-

M : Bay Seungmin , ben sizin tanıdığınız gibi biri değilim , evet çalışkan olabilirim derslerim de iyi olabilir ama derslerden nefret eden ve sinirini kontrol etmekte zorlanan biriyim aslında , beni yalnış tanıyorsunuz.

Hyunjin ' i böyle dövememin sebebine gelirsek , Jisung tuvalette bana aşık olduğunu farklı bir anlatımla söylemişti , Hyunjin de o zaman tuvaletteymiş ki bizim bundan haberimiz yoktu , ses kaydı almıştı . Hatta sonrasında o ses kaydı ile bizi tehtid etti , kölesi olduk birkaç saat . Ama sonra bildiğiniz gibi kafamı çarptım ve bu olaylar oldu . O hengamede Jisungda Hyunjin ' den ses kaydını silmiş , Hyunjin de bunu fark edince sinirlenmiş ve zaten önceden Jeongin ' e gönderdiği aynı ses kaydını bütün okula duyurmuş . Bu yüzden biraz önce Jisung ile dalga geçtiler , bende elini tutup biz sevgiliyiz diye bağırdım . Bazı salaklar da Jisung'a küfür etti hastalıklı falan dedi , Jisung da bu yüzden ağlayacak hale geldi , bende onu bu halde görmeye dayanamadım ve Hyunjin ' e dersini vermek için onu dövdüm . Ne ceza vereceksiniz verin umrumda değil , Hyunjin ' i dövdüğüm için de pişman değilim . Fazla ileri gittiği için zaten hak etmişti bunu .

dediklerim üzerine Bay Seungmin öylece kaldı ve ne yapacağını şaşırdı , Jisung da bu sırada anlamadığm bir şekilde amcasının sandalyeye öylece attığı ceketin cebinden bu odanın anahtarını almıştı , ne yapacaksa onu .

H : efendim ben yaydığım için çok üzgünüm ama bu kadar dövülmeyi hak etmedi-

S : bu durumda ikiniz de suçlusunuz , Minho'yu bu seferlik affediyorum çünkü bir daha böyle bir şey yapmayacağını düşünüyorum . Ama Hyunjin senin yaptığını affedemem insanların özelini yaymak bize göre birşey değil .Bu yüzden Jisung ' a önceden verdiğim kütüphane temizleme cezasını sana veriyorum , Jisung artık orayı temizlemeyecek ki zaten pek de birşey yapmadı . Her neyse Hyunjin ve Jeongin siz çıkın şimdi ben bu ikisi ile konuşacağım.

Hyunjin hâlinden de açıkça belli olduğu gibi sinirlenmişti , Jeongin ise korkmuş gibiydi . Bu da herşeyden korkuyor amk , her neyse işte ikisi fazla durmadan gittiler

S : Jisung sende şu sandalyeye geç , dedi ve Jisung karşıma geçti , endişeli görünüyordu ve parmakları ile oynuyordu .

J : amca ben ... böyle biri olduğun için beni yargılamandan korkuyorum

S : hayır Jisung , aksine seni anlıyorum sen veya Minho veya ben , hastalıklı falan değiliz . Normal birşey bu bazı akılsızlar bunu anlamıyor , kendini üzme ben seni her zaman sevdim sevmye de devam edicem .

J : Minho ile sevgili olmamıza kızmadın değil mi ?

S : hayır tam tersi sevindim , Minho hem çok iyi biri hem de çok yakışıklı tam sana göre :)

bunu demesi ile Jisung belli ki utanmıştı çünkü yanakları kızarmıştı.

J : teşekkür ederim amca

S : birşey değil , şimdi gidebilirsiniz

ikimiz de ayağa kalktık ve ben Jisung'un elini tuttum .

M : Bay Seungmin sağolun çok iyi birisiniz

Bu dediğime içten bir gülümseme ile karşılık verdi , bizde Jisung ile ona gülümsedikten sonra dışarı çıktık .

J : inanamıyorum çok mutluyum amcam bizim sevgili olmamıza kızmadı , dedi ve yine boynuma sarıldı . Bu bugün kaçıncı ya , her sarıldığında daha da fazla öpmek istiyorum onu ama okuldayız işte :/

M : evet amcan anlayışlı biriymiş

Jisung boynumdan ayrıldı ve konuştu

J : evet tam Bay Chan ' a layık

dediğinden birşey anlamamıştım ki , Bay Chan'ın buraya doğru geldiğini gördüm

B : merhaba çocuklar nasılsınız ?

J : iyiyiz Bay Chan ve birazdan siz de çok iyi olacaksınız

B : ne ? neden ?

J : size verdiğim sözü tutucam dedi Jisung ve amcasının ceketinden biraz önce aldığı anahtarı çıkardı . Ne olduğunu şimdi anlamıştım , Bay Chan'ın yüzünde bir sırıtma oluşmuştu

B : aferin Jisung :) , dedi ve anahtarı alıp Bay Seungmin ' in odasının kapısını çaldı ardından da içeri girdi birkaç saniye  sonra da kapı kilitlenme sesi geldi.

M : Jisung sen ikisinin arasını yapmaya söz mü verdin ?

J : evet senin benim evimde kalman karşılığında birşey yapmam gerekiyordu bende Bay Chan ' a bunu teklif ettim o da hemen kabul etti adam çok aşık , aşk başına vurmuş

M : benim sana aşık olduğum gibi :)

Jisung bu dediğime güldü , bende daha fazla dayanamadım ve bileğinden tutup hemen yanımızda olan tuvalete götürdüm onu , ders zili çaldığı için kimse yoktu burada

J : neden geldik buraya ?

M : dudaklarının tadına bakmak istiyorum özledim de :)

~ Devam edecek

Dedim ki bugün bayram bir iyilik yapayım sevap işleyeyim o yüzden erken attım 💅🏻

Anders Know || minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin