5. Bölüm

3.5K 334 236
                                    

Hyunjin : nE!?

Cariye: Duydunuz, efendim. Şimdi çıkabilir miyim izninizle?

Hyunjin : Çık. (Sinirlendi.)

Cariye odadan çıktığında sinirle dişlerimi sıkıyordum, kurdum beni yavaş yavaş ele alıyordu. Sürekli şunları tekrarlayıp duruyordu.

Öldür onları

Benim omegama zarar veremezler!

Kurtar omegamızı!

Gibi şeyler diyordu, kapı çalındığında derin nefes alıp verdim.

Hyunjin : GEL!

Der demez içeriye babam girmişti, büyük bir sinirle ona bakıyordum.

Chan Woo : Sevgili çocuğum, cariyenin dediği gibi o omegayla evleneceksin. Gene aynı şeyi sergilersen o omegayı yakıp atacağım ve herkes senin yaptığını sanar ne de olsa sosyal medya da herşeyiniz yayıldı.

Hyunjin : O omega beni istemiyorsa? Onunda sözünü dinlemelisin onu rahat bırak! Neden o omega? Daha güzel bir omega da olurdu? O zavallı omegayı rahat bırak baba, biraz empati kur!

Chanwoo : O omega çünkü şefkatli ve samimi bir omega iyi kalpli biri seni para avcısının eline veremem. Felix bütün kalbiyle sever sevdiğini. Ve bu yaşına kadar bekaretini korumuş sırf sevdiği adama verebilmek için daha ne bekliyorsun ?

Felix : Felix'i nerden biliyorsun? Nerden biliyorsun beni seveceğini?

Chan Woo : Oğlum çok salaksın etrafına bak krallık, hizmetçiler, köleler ve korumalar var değil mi? Araştıracak biride var sonuçta ve Felix seni elbet sevecek çünkü o seni sevmek zorundadır.

Hyunjin : Hiçbir şey için zorunda değil o ve birini takip edecek kadar düşük müsünüz? Niye onu araştırdınız? Onca omega varken..

Chan Woo : Aynı şeyleri diyip duruyorsun, Hyunjin. O çok güzel ve narin bir omega kaçırıyorsun diyorum!

Hyunjin : AMA O OMEGA BENİ İSTEMİYOR ! SORUNDA BURADA! 

Chan Woo : BABANA SESİNİ YÜKSELTME! İSTEYECEK DEDİM!

Hyunjin : Çık odamdan!

Chan Woo : Yarım saat sonra damatlığını giy ve aşağıda ol. Başka gelinlik ve damatlık aldık.

Hyunjin : Tamam.

Felix'e bakalım

Hâlâ yerde oturuyordum ağlamayı kesmiştim. O sıra kral geldi ve yanıma eğildi.

Chan Woo : Selam sevgili; Hwang Felix.

Felix : Ben Hwang değilim, efendim.

Hwang demesi sinirimi bozmuştu açıkcası.. yüzüme iğrendiğimi belirten bir yüz ifadesi takındım.

Chan Woo : Olacaksın, omega. Hwang Felix, bak şurda anlaşalım.
Bir daha kaçmaya çalışırsan abini öldürtürüm, kimse bizden şüphelenmez koskoca Hwang ailesiyiz anladın mı?

Felix : Ben istemiyorum.. Neden illa ben ? Beni neden seçtiniz.. istemiyorum lütfen bırakın beni! 

Gene ağlamaya başladığımda kral biraz daha eğilip yaşlarımı sildi.

Chan Woo : Felix, Hwang ailemize bir uğursuz olarak gelmek istemiyorsan ağlayamazsın. Şimdi toparlan! 

Felix : İstemiyorum sizin Hwang ailenize falan gelmek rahat bırakın beni!

Uğursuz // Hyunlix omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin