(m) 11. Bölüm

4.6K 264 237
                                    

Yatağa geçtiklerinde hareketleri ağırdı. anı yaşamak istermiş gibi birbirlerini süzüyor, birazdan yaşanacak şeyleri gözlerinin önlerine getiriyorlardı. Delta, omegayı yavaş bir biçimde yatağa doğru uzandırdı. Ardından kayganlaştırıcı almak için dolabın yanına doğru yürümeye başladı. Eline aldığı malzemelerle yatağa doğru tekrardan omegasının yanına gitti. 

Hyunjin :Senin için bütün sınırlarımı kırdım.. Sende benim için kırar mısın güzel omega?

Felix, Hyunjin'in altında hafifçe kıvranırken ona bakmaya başladı. Sessiz ve sakince başını onaylarcasına salladı.

 Delta, omega'nın üzerine çıkmadan önce uzun uzun onu narin bedenini yavaşça süzdü. Eşsiz bir parçaymış gibi inceliyordu omegasını. Bu gece, tüm benliğiyle kendisinin olacaktı. Eğer izin verirse omegası, onu mühürleyecekti. Ama pardon ondan izin alacağını kim demişti ?

Delta omeganın üzerine ağırlığını vermeden çıktı ve anlından öptü.

Delta onayı aldıktan sonra kıyafetlerini hızlıca çıkarmaya başladı. İç çamaşırıyla kaldığında omega'nın gözlerine bakarak ağır ağır çıkarıyordu iç çamaşırını. Sıra omegaya gelmişti. 

Hyunjin : Kıyafetlerini ben çıkartayım mı?

Felix'in onayını almasıyla yavaşça üzerine eğildi. Delta omegasından onayı aldıktan sonra omegasının üstünü nazikçe çıkartmıştı. Felix, Hyunjin'in üstüne çıkarak kasıklarına oturdu, ardından onu süzdü. 

Hyunjin'in şaşkınca bakarken hızla omegasını tekrardan altına almış daha fazla dayanamayacağı için omegasının konuşmasına izin vermeden dudaklarına yapışmıştı. Susuz kalmış bir kurt gibi şehvetle öpüşüyorlardı. Omega karşılık vermeye çalışıyordu ama Deltası veremeyeceği kadar hızlı öpüyordu. Omega tekrardan ikisini ters döndürerek deltanın üzerine çıkmıştı.

Delta,omegaya bakarak sırıtıyordu. Omegasının bu sabırsızlığını sevmişti. Delta, omegasının her hangi bir atak yapmasını istiyordu ki ne yapacağını beklemeye başlamıştı. Omega, Delta'nın dudaklarına yaklaşarak alt dudağını dişleri arasına alıp ısırmıştı, alt dudağına lolipopmuşsuna eziyet eden omegayı görmek, Deltasına keyif veriyordu. Üzerindeki omegası durmak bilmiyordu. 

Delta sert ve hızlı bir şekilde karşılık veriyordu, çünkü omegasından daha fazlasını istiyordu. Üstünlük tarafı ağır basan Delta, Omegasını hızla tekrardan altına almıştı, onun çıplak tenini öpmeye ve 'o benim' dermişçesine de işaretlemeyi unutmuyordu. Omega, Deltasının hızına yetişebilmeye çalışıyorken birden alta geçmesiyle göz devirdi, inlememek için sınırları zorluyordu. Delta onun hareketlerini izleyip tebessüm ediyordu.

Felix : Üstte olmak istiyordum..

Hyunjin : Ah, bebeğim.. üstte olduğunu düşünebildin mi cidden?

Felix : Niye olamaz mıyım?

Hyunjin : Sen bir omegasın, ayrıca ben varken imkan yok. Seni yeterince sevdiğimi düşünüyorum ve unutma önsevişme yapmayı sevmem fakat ilkinmiş. Bir daha önsevişme beklemeye benden hadi artık işe koyulalım. Seni hazırlamamı ister misin ? Yoksa direkt girmeyi mi tercih etmeliyim ?

Felix : Tür ayrımcılığı.. bende istememiştim ki omega olmak, cariye gibi kullanılmak. Beni hazırlamanı istiyorum.

Hyunjin : seke olalım diyorsun? Katiyen olmaz sokmaktan hoşlanıyorum omega, bana sokulmasından değil. Merak etme nazik olacağım, Omega'm.

Yatağın yanına getirdiği kayganlaştırıcıyı eline doğru sıktı Delta. Omegasını hazırlamak için uzun ve ince parmaklarını kullanacaktı. Parmağına iyice yedirip, omeganın girişine doğru götürdü parmaklarını. Omeganın Kasılıp gevşeyen deliği nefes kesiciydi. İçine girmek, sıcaklığını dibine kadar hissetmek istiyordu Delta. Parmaklarını yavaşça deliğine soktu Omeganın. Önce bir parmağını, sonra iki parmağını soktu. Omegasından iki birer büyük inleme kazanmıştı Delta.

Uğursuz // Hyunlix omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin