Hyunjin huzurla gözlerini kapattığında aniden burnuna gelen keskin feromonlarla gözleri sonuna kadar açılmıştı. Felix kızgınlığa mı girmişti ?
Hyunjin Felix'e endişeyle bakarken Felix yerinde sızlanıyordu. Hyunjin'in, Felix'in bir anda kızgınlığa girmesiyle eli ayağı birbirine dolanmıştı. Hyunjin omegasının canının acıdığını biliyordu ama ne yapabilirdi ki ona.. Ona dokunmadan onu sakinleştirmek istemişti. Ona dönerek belini okşamasıyla hemen Felix, Deltasına sokulup kendi bedenini onun bedenine sürtmeye başlamıştı. Acı dolu çığlığıyla sakin kalmaya çalışmış ve onu kendine çekerek dudaklarını dudaklarına bastırdı. Ona dokunmak istese de omegasının izni olmayabilirdi ve sonuçta bilinci yerinde değildi. Onun feromonlarını sakince içine çekerek kendi feromonlarını uyandırdı. Feromonlarının onu sakinleştirmesini diledi.
Küçük omega deltasının yakalarından sıkıca tutmuş bırakmıyordu, bırakmakta istemiyordu.
Hyunjin : Felix kendini kontrol edemiyorsun, biliyorum güzelim. Fakat çok feromon salgılıyorsun bu sarayda da alfalar var başımıza bela almak istemeyiz di mi güzelim?
Felix, Hyunjin'i çektiği acıdan dolayı duyamıyor, ne dediklerini anlamıyordu. Hyunjin derin nefes alarak yatıştırıcı almak için gidecekti ki omegasını tek bırakmakta istemiyordu.
Felix bir süre sonra Hyunjin'in kucağında uykuya dalmıştı. Hyunjin, hareket etmeye korkuyordu. Uyanmasını istememiyordu ama Felix, Hyunjin'i bırakmamaya yemin etmiş gibi sımsıkı ona tutunuyordu. Hyunjin de Felix rahatsız olmasın diye yanında uyumuştu, eğer kalkarsa uyanma ihtimali vardı.
Sabahın ilk saatlerinde Hyunjin üstündeki hafiflikle kalkmış yavaşça kalkmıştı, Felix uyurken bu yana şu yana dönmüş olmalı ki üstündən inmişti. Felix hâlâ uyurken Hyunjin saraydaki hekimin yanına gitmiş ve ondan yatıştırıcı istemişti fakat babası da orada olduğu için babası vermesine izin vermemişti ve şöyle demişti.
Chan Woo : Siz artık evlisiniz omeganı kendin rahatlat, bir bebek yapsan iyi edersin.
Hyunjin babasına sinir olmuştu ve hekime dönüp gene yatıştırıcı istemişti. Hekim ikisi arasında gidip gelirken Hyunjin yatıştırıcıyı alıp hızla odadan çıkmıştı. Babası da arkasından geri gelmesi için bağırmıştı ama Hyunjin zerre umursamıyordu artık babasını bastırıcı aldığı gibi odalarına çıkmışt9. Komodinin üstüne koyup yavaşça omegasının yanına uzanarak saçlarından öpmüştü.
Omegası uyanmış ve kıpırdanmıştı, büyük ihtimalle hâlâ canı acıyordu. Hyunjin kalkıp omegasına su doldurup yatıştırıcıyı aldı. Felix'i doğrultarak paketten bir yatıştırıcı alarak yatıştırıcıyı ağzına attı ardından yutması için suyu içirdi. Bardağı komodinin üstüne koyarak omegasına sarıldı.
Hyunjin : İyi misin küçüğüm?
Felix hâlâ uyku sersemi olduğu için boğuk bir sesle cevapladı, dağılmıştı. Yatağın içinde dağılmıştı ve bu beni.. mmh bu düşüncələrə giremem! Olmaz. Daha yeni reşit olmuş biriyle yapabilir miydim ki? Yapabilirdim. Açık gömlek yakaları göğüslerini ortaya bırakıyordu ve dağınık saçları ile haliyle aşırı sexy duruyordu.
Felix : İ-iyiyim teşekkür ederim Hyunie..
Birden içeri biri girdiğinde Hyunjin ona baktı. Omegasının üstünü örtərək adama geri döndü.
Hyunjin. : Sen kimsin? Kimin haddine düşmüş böyle kapıyı çalmadan içeri girmek! Karşında kim var biliyor musun?
X : Bağışlayın efendim. Hünkarımızın yeni korumasıyım.
Hyunjin : İyi! İsmin nedir?
X : Woojin.
Hyunjin : Noldu? Niye geldin?
Woojin: Bay Chan Woo sizi odasına çağırıyor efendim.
Hyunjin omegasına küçük bir bakış atarak burnundan öptü. Dudağına da bir buse kondurarak geri çekildi.
Hyunjin : Hemen geliyorum omega'm
Diyerek odadan çıktı, odada kalan Woojin Felix'e doğru bakmıştı. Felix'in haline ve feromonlarına karşı altında bir şişlik hissetmişti. Felix'e doğru yürüyüp zaman kaybetmeden üstüne çıkmıştı.
Woojin : Seninle biraz eğlenelim mi omega..? Belli ki kızgınlıktasın seni becermek çok eğlenceli olacağa benziyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğursuz // Hyunlix omegaverse
أدب الهواةPrens Delta Hwang Hyunjin'in babası Chanwoo, Lee Felix adlı omegayı yakalattırıp Hyunjin'in eşi olarak tanıtır. Bunlar yüzünden Felix dinlemek ve yapmak zorunda kalmıştır. +18 içerir etkileneceklerin okumaması tavsiye edilir