Hyunjin sabahın erken saatlerinde uyanmış, Felix'i uyandırmamak istediği için hareket etmeden Felix'i izliyordu. Omegası çok tatlı uyuyordu, bu Hyunjin'in hoşuna gidior, tatlılık krizine girmesini sağlıyordu. Omegasının saçlarından öptüğü gibi bir süre sonra Felix kıpırdanmaya başladığında uyanacağını anlamıştı. Onun tepkisini merak ettiği için uyuyormuş taklidi yapmaya başlamıştı.
Felix bir süre kıpırdanmış ama sonunda uyanmıştı. Uyku sersemi olduğu için bir süre sonra ne olduğunun farkına varmış ve Hyunjin'e bakmıştı gülümseyerek gözlerini yeniden kapatıp Hyunjin'e daha çok sokulmuştu. Bu Felix'e huzur ve güven veriyordu. Sonuçta her omeganın bir alfaya, her alfanın ise bir omegaya ihtiyacı vardı.
Hyunjin gözlerini açtı ve oturur pozisyona gelerek Felix'i kucağına aldı. Başını göğsüne yatırdı. Felix, halinden memnun bir şekilde mırıldanıyor. Hyunjin ise omegasının huzurlu mırıldanışlarını dinliyordu. Felix kendi halinden memnun olduğu gibi Hyunjin de kendi halinden memnundu. Felix'in ki Hyunjin'in ki kadar olmasa da...
Hyunjin Felix'in sarı yumuşak saçlarını öptü.
Hyunjin : Güzelim, birazdan kahvaltıya ineceğiz hazırlanmalısın. Bu Hwang Felix olarak ilk sabahın olacak.Felix : Ben Hwang olmak istemiyorum ki.. bana Hwang demesen olur mu? Ve ben zorlanmam hızlı adapte olurum kurallarınıza..
Hyunjin : Peki, Lee Felix. Öyle diyorsan öyle olsun.
Hyunjin sonuçta biliyordu, babasının Felix'i laf sokmadan bırakmayacağını. Felix'i benim gibi olmaya zorlayacaktı ve onu sözleriyle ezecek, sabit durmayacaktı.
Tabii ki. Hyunjin de buna izin verecek değildi.
Felix yattığı yerden yavaşça doğrularak ayağa kalktı, dolaba yöneldi ve dolabın kapısını açarak değişik bir bakış attı.
Dolap dıştan göründüğünden daha büyüktü, kıyafetlerin arasında rahat hafif birşeyler arıyordu.
Sevgili delta Hyunjin, omegasının tepkisini izliyordu. Bunu görmek için dünyalarını verebilirdi belki çünkü tepkileri gayet komikti.
Felix bir süre sonra kendine gelerek öksürdü. Bulabildiği en düzgün kıyafeti seçmişti, burda sanırım hep omegalara etek veya elbise giydiriliyordu. Bu çok rahatsız hissettiriyordu.
Felix böyle bir şey seçerek Hyunjin'e döndü, heyecanla ona bakarak konuştu.
Felix : Bu bana nasıl olurr!! Saçmalık!
Hyunjin, omegasına hafif bir tebessüm sundu.
Hyunjin : Niye öyle diyorsun ? Bence gayet harika olur, güzelim.Felix : Sanada ben seçeyim miii?
Hyunjin : Seç bakalım omega'm.
Felix mutlulukla dolaba dönerek Hyunjin için birşeyler aramaya başladı, içine sinenleri alıp Hyunjin'e gösterdi.
Bunu seçsin şimdi net dersiniz ki koskoca delta prensine bunu mu yakışırdın ??!! ( Bağırmayın ha)
Evet bunu yakışırdım JEGQJDHW ama altındakini bol bir pantolonmuş gibi düşünün.Hyunjin kıyafeti önemsemeyerek giyeceğini söyledi, Felix hemen seçtiği kombini deltasına doğru ilerleyerek verdi ve arkasına doğru döndü.
Hyunjin üstünü çıkartarak giyindi ve Felix'e dönebileceğini söyledi ardından banyoya gitti. Elini yüzünü yıkamak için (yeni geldi aklıma k.b)
Felixte aynısını yaparak lavabo kapısının önünde beklemeye başladı , Hyunjin çıktığında girdi ve işi bitince çıktı.
Hyunjin : Kahvaltı saatimiz geldi, sevgili omega'm.
Felix : Git tıkın o zaman!
Hyunjin'in n kadarda morali bozulsa da birşey olmamış gibi davranarak omegasına sevgiyle yaklaştı.
Hyunjin : İstediğim cevap bu değildi, güzelim. Neyse arkamdan gel kaybolursun.
Başımla onayladım, Hyunjin önden yürüyordu ben ise arkasından koşturarak gidiyordum. Onun bir adımı benim üç adımımdı çünkü!!
Nefes nefese kalmıştm. Hyunjin'e arkadan sertçe geçirdim.
Felix : Yavaş mı yürüsen!!
Hyunjin, arkasına dönerek bana bakmıştı.
Hyunjin : Ben zaten yavaş yürüyorum Felix.
Felix : Neresi yavaş be camış ! Sana yetişemiyorum.Hyunjin göz devirerek beni ani bir hareketiyle kucağına almış, götürüyordu. Sanırım odaya gelmiştik çünkü indirmişti, koluna girmem için kolunu uzatmıştı. Bende hemen onun koluna girdim ve içeri girdik. İçeri girdiğimizde en köşede kral Chan Woo vardı ve tanımadığım 4 kişi daha vardı, gerilmiştim aslında ama belli etmemeye çalışıyordum. Hyunjin'e fısıldadım.
Felix : Şey ben yemesem?
Hyunjin : Olmaz, Felix. Yakında çocuğumuz olursa böyle mi yapacaksın?
Dediği gibi dudak büzmüştü, ne çocuğu bir adam önce alış bir evliliğe Allah'ın davarı neyse.
Hyunjin kendi sandalyesine oturdu, bende işaretiyle çarprazına oturdum. Tanımadıklarım bana bakıyorlardı, bunlar düğünümüzde de olan kişilerdi ama hiç birini maalesef tanımıyordum.Önümdeki yemeğe baktım gerçekten güzel birşeye benziyordu ama bunun bile ne olduğunu bilmiyordum. Hyunjin'e değişik bir bakış attığımda tebessüm etmişti o sıra bu tebessümü bozmayı başaran kişi kral Chan Woo olmuştu.
Chan Woo : Felix zorlanıyor gibisin? Noldu gülümsemeler falan?Gerilmiştim nasıl cevap vermem gerektiğini bilmiyordum gerçi..
Kral : Noldu küçük orospumuz.
Hyunjin : Kapat çeneni.
Devamı diğer bölüm proje ödevi yaparken yazdım gnçler bu arada Chan Wooyu kötülemeyin Felix'in güçlü olması kendini savunması için yapıyor sonuçta koskoca delta prensinin omegası kendini ezdirmemeli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğursuz // Hyunlix omegaverse
FanficPrens Delta Hwang Hyunjin'in babası Chanwoo, Lee Felix adlı omegayı yakalattırıp Hyunjin'in eşi olarak tanıtır. Bunlar yüzünden Felix dinlemek ve yapmak zorunda kalmıştır. +18 içerir etkileneceklerin okumaması tavsiye edilir