Felix, abisine olanlardan tamamen habersizdi. Hyunjinle beraber yeni odasına pardon odalarına ilerliyordular. Felix'in abisine ne mi olmuştu? Kralın emriyle beraber korumalar tarafından kaçırılmış, sarayın derinliklerinde kii zindana atılmıştı. Gönüllü olan Baş koruma Han'ı ise ona bakmak ile görevlendirmişlerdi.
Odaya girdiklerinde Felix yorgun bir şekilde kendini yatağa atmıştı, Hyunjin gülerek ona bakıyordu. En çok yorulan Felix olmuştu çünkü en çok o oynamış, dans etmişti.
Hyunjin : Prensin küçük omegası çok mu yorulmuş? Oyyy kıyamam.
Felix : Sensin küçük be! Hem sende full dans etsen yorulurdun ama odun gibi oturdun bir yerde! İnsan der eşim yalnız kaldı gideyim ona sahip çıkayım, ya alfalardan biri sikseydi.
Hyunjin : Kocana böyle söylemek ayıp olmuyor mu? Ve merak etme kimse prensin omegasına dokunabilecek kadar cesaretli değil.
Felix, Hyunjin'in ilk tavrına bayağı sinirlenmişti, yüzüne takındığı sahte, itici bir gülümsemeyle Hyunjin'in boynuna atlamıştı.
Felix : Özür dilerim, canım kocacığım yiaaa..
Dedikten sonra birden onu sertçe itmesiyle delta yere düşmüştü. Felix göz devirmişti. Hyunjin sinirlenmişti ama kurdu onu durduyordu, kurdu onu durdurmasaydı onun şuan kellesini koluna takmış geziyordu. Felix kıvırtarak koltuğa yürümüş ve bacak bacak üstüne atarak oturmuştu.
Hyunjin : Şuan sen olmasan yerden yere vurmuştum, yapmadığıma dua et.
Felix : Yapsaydın sana yapma diyen mi var?
Hyunjin : Maalesef var küçük omega'm.
Felix : Küçük demeyi kes! Seninde çükün küçük.
Hyunjin : Nerden biliyorsun hm?? Görmek ister misin?
Felix : Siktir git! Sapık.
Hyunjin : Omega'm olduğun için sapık olduğum anlamına gelmiyor diye düşünüyorum, Hwang Felix.
Felix : Düzelteyim, zorla sahip olduğun karın. Bu yüzden sapık sayılırsın.
Hyunjin göz devirerek dolaba ilerlemişti, omegası haklıydı. Ne diyip karşı çıkabilirdi ki? Dolabını açarak hem Felix için birşeyler hem de kendi için birşeyler vardı. Hyunjin kendisine bir şey seçip Felix'e de rahat edebileceği birşeyler çıkartıp dolabı kapattı, Felix için seçtiklerini Felix'in yanına atarak üstünü çıkarttı. Tam giyinmeye başladığımda utançtan yanakları al al olan kendisini izleyen bir Felix'in bağırmasıyla duraksayıp kahkaha patlattı.
Felix : G-gülmeyi kes! A-arkanı dön der insan!!
Hyunjin : Karım olduğun için sakıncası olduğunu düşünmedim bir dahakine derim.
Felix : Tekrar düzelteyim, zorla sahip olduğun karın. Desen iyi olur !
Hyunjin hızlıca ve sessizce giyinmişti. Felix'e dönmesi için dönebilirsin demesiyle Felix hemen dönerek şüpheyle Hyunjin'e baktı.
Felix : Şimdi sen dön arkanı!! Giyineceğim.
Hyunjin arkasına dönünce Felix gelinliğini çıkartmaya çalıştı ama fermuarına yetişemiyordu, utangaç ve ince bir sesle Hyunjin'e seslendi.
Felix : Hyunjin..
Hyunjin : Hm?
Felix : Şey arkanı döner misin?
Hyunjin arkasına dönüp henüz giyinmemiş küçük bedene anlamaz bakışlarla bakmıştı, küçük beden ona yaklaşarak istemsizce dudaklarını dükmüştü.
Felix : Fermuarı çekemiyorum, lütfen yardım eder misin? (Aklına sen çal kapımı gelenler takip etsin.)
Hyunjin : Ederim, sen iste yeter Omega'm.
Felix yavaşça arkasına döndüğünde Hyunjin dikkatle fermuarını çekerken arkadan Felix'in saçlarına bakıyordu, çekince geriye çekildi ve arkasını döndü. Felix dikkatlice gelinliği çıkarttı. Hemen ardından başındaki değerli tacı çıkartarak komodinin üzerine koydu ve üstünü giyindi. Aynadan bir süre kendine baktıktan sonra Hyunjin'e seslendi.
Felix : Hyunjin, dönebilirsin.
Hyunjin arkasına dönüp küçük bedeni süzerek geri geri giderek yatağa oturdu, omegasının da gelmesi için yanını patlatladığında Felix anlamış olacak ki hemen minik adımlarıyla yanına gitmiş ve yanına oturdu
Hyunjin : Uyu küçük omega'm. Yarın muhtemelen senin için zor bir gün olacak, bu zor güne birde yorgunluk istemezsin değil mi, Hwang Felix?
Omegasını yataklarına yavaşça yatırarak kendisini yanına bıraktı. Ayağının ucundaki yorganı üzerlerine çekince Felix çekinerek Hyunjin'in göğsüne yaslandı.
Felix : şey Hyunjin ben geceleri sarılmadan uyuyamam, bunu söylemek utanç verici ama sarılarak uyuyabilir miyiz ?
Hyunjin'in dudaklarında ufak bir tebessüm oluşmuştu. Bu omega gerçekten çok hoşuna gidiyordu. Hyunjin daha önce kendine saygısızlık ve ihanet eden vatan hainlerini süründürmüş biriydi ama nedense kendisine sokulan bu omegaya hiç işlemiyordu. Hyunjin Felix'i göğsüne bastırarak gözlerini yummuştu. Hyunjin Felix'e kurallarını anlatırken daha iki cümle söyleyemeden Felix uykuya çoktan dalmıştı, Hyunjin farkettiğinde omegasını yavaşça dudağından öpmüş, onu yanına yatırmıştı. Omegasını izlerken bir süre sonra uyuyakalmıştı.
.........
Normalde yarın atardım ama buyrun efendim 460 kelimelik bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğursuz // Hyunlix omegaverse
FanficPrens Delta Hwang Hyunjin'in babası Chanwoo, Lee Felix adlı omegayı yakalattırıp Hyunjin'in eşi olarak tanıtır. Bunlar yüzünden Felix dinlemek ve yapmak zorunda kalmıştır. +18 içerir etkileneceklerin okumaması tavsiye edilir