Düğün bölümü

175 9 0
                                    

Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açdım bu gün evleniyodum dün her ne kadar bir kaç sorunla karşılaşsakta çoğunlukla kına çok güzel geçmişdi.

Yatakdan kalkıp banyoya girdim ve rutin işlerimi hall edip çıktım bu gün erken kalkmıştım hemen üzerime bir eşortman geçirip odadan çıktım ve aşağı inmeye başladım aşağı indiğimde selin mutfakta yemek yiyodu bende onun yanına gidip oturdum

Selin: hoş geldin kuzii
Petek: hos buldum
Selin: kahvaltı edicekmisin
Petek: yok bebeyim kahve içicem
Selin: okey kuaförü ben ayarladım bu sefer enisteme bırakmadım

Güldüm ve kahve hazırlayıp içdim saat zaten 11 oldugu icin direk yukarı çıkdık gelinliği yanlız giyinemezdim o yuzden selinde benimle geliyodu yukarı çıkdık ve giyinme odası geçdik.

Selin iplerini bağlamaya başladı
Selin: biraz sıkı bağlayalım da eniste kolay açmasın
Petek: lan saçmalama
Selin: cok geç bebeyim sana gemici düğümü yapdım
Petek: onu çocuk nasıl açsın selin
Selin: ya en altdakini açınca hepsi çözülüyo zaten
Petek: tamam iyi bari

(Peteğin gelinliyi)                 Boran HaznedarogluSabah saat 5 de kalmışdım uyuyamıyodum ben kaltığım için bizimkilerde 5 de kalkmışlardı peteği kınadan sonra gormemisdim çok özlemişdim meleğimi ama bu gunden sonra tamamen benim olucakdı her g...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Peteğin gelinliyi)
                 Boran Haznedaroglu
Sabah saat 5 de kalmışdım uyuyamıyodum ben kaltığım için bizimkilerde 5 de kalkmışlardı peteği kınadan sonra gormemisdim çok özlemişdim meleğimi ama bu gunden sonra tamamen benim olucakdı her gun benimle olucakdı liseli ergenler gibi ellerim terliyodu ilk defa bir şeyi bu kadar çok istiyordum ve bu gun o benim olucakdı.

Konakta koca bir koşuşturma vardı Mardin ağası evleniyordu tabiki olacaktı.Aslında Peteği aramak istemiştim nasıl oldu diye ama Telefonu yengem açıp "Kudurma akşama az kaldı görüceksin her gün zaten" deyip telefonu yüzüme kapatmıştı aynen aynen yüzüme

Bunlar karılı kocalı bizi rahat bırakmıyordu.Abileri bitmiş şimdide eltisi başlamıştı.Hele bir düğün bitsindi odadan dışarı bırakırsam adam değildim.

Her şey kısa süre içinde hazırdı saat öğlen olmuştu.Sürekli terliyordum ve bu beni acayip sinir ediyordu.Mardin hanımağasını almaya hazırdı.

                        Petek Yamandan

Elimiz ayağımız bir birine dolaşmıştı.Fırat arayıp bizimkinin kudurduğunu acele etmemiz gerektiğini söylemiştim. Bunun cezasını ayrı verecektim iki ayağımızı bir papuca sokmuştu.

Her şey hazırdı.Aslılar gelmişti her şey güzel gidiyordu.Abimler içeri girince tüm bakışlar onlara dönmüştü.Sanırım artık vakit gelmişti.Daha cok değil 2 ay önce evleneceğimi söyleseler bide ağayla kahkahalarla gülerdim.Ama şimdi abimler kuşağımı bağlamağa karşımda dizilmişti.

Önce Ahmet abim söze başladı" Sen benim herşeyimsin kardeşim.O kadar koyuyorki senin şu an kuşağını bağlamak." Gözleri dolmuştu sonra yeniden bana bakıp devam etdi" Ne zaman istersen evinin kapıları sonsuza dek minik kardeşime açık".

Mardin HanımağasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin