Ráno jsem se probudila, ale vůbec to nebylo sladké probuzení. Ležela jsem na nepohodlné matraci a ruce jsem měla spoutané řetízky. Začala jsem s nimi velmi silně cukat a takřka, jsem se svíjela,
jako had s přesvědčením, že to pomůže! Překvapivě bez úspěchu.
Chvíli jsem sebou cukala, ale potom co mě ruce začali strašlivě bolet, jsem to vzdala, jenom jsem zadýchaně koukala před sebe, tedy alespoň dokud jsem neuslyšela kroky blížící se ke mně.
„Páni dlouhá doba, co jsem tě naposledy viděl, takhle vyčerpanou, spoutanou a na posteli, tedy pravda tenkrát to bylo trošku jiné..." ten hlas bych poznala vždy a všude, zase Dean, tohle je jako nikdy nekončící příběh!
„No to si musíš dělat legraci" sykla jsem a trhla pouty. Dean se ušklíbl a přistoupil líným krokem, až ke mně, přešel k hraně postele, zkontroloval pouta a pak se podíval na mě.
„Bezmocná a přesto tak divoká" ušklíbl se Dean a vykasal moje tričko, jenom jemně jako by si chtěl hrát na gentlemana, horkým jazykem obkroužil kolem mého pupíku a jemně fouknul.
„Za tohle tě fakt zabiju" probodávala jsem Deana pohledem a snažila jsem nějak vymanit v tom mě, ale napadlo „Kde je Stefan?" koukla jsem na Deana a ten se jenom smál.
„Jsi vážně sladká, nech mě ti něco vysvětlit, když i utekla, byla si velmi, ale velmi neopatrná našel jsem tě už 3 den, čekal jsem, že budeš, chtít třeba pomstu nebo tak něco, ale ty ne courala ses všude možně a myslela sis, že teď už budeš navždy volná, přišlo mi to tak vtipné, že jsem tě nechal, abys tomu věřila! No a pak jsem se začal nudit naštěstí si ty začala chodit do školy A TADY nastupuje Stefan, měl za úkol tě hlídat a až budu chtít tak tě dostane sem a já tě zabiju...bohužel se do tebe vážně zamiloval! Takže jsem vás na okamžik opravdu ztratil, ale já jsem neuvěřitelně dobrej a mám tě přesně, tak kde chci. Jo a co se Stefana týče, už ho nepotřebuji, v nejbližší době se ho za zradu zbavím, ještě nějaké otázky?" neřekla jsem ani slovo! Ne! Stefan je padouch? To není možné! Nemůže být. Ani nevím, co mi vadilo více, jestli to, že jediná osoba, které jsme věřila, mě zradila, nebo to, že jsem to nepoznala!
„Copak? Princezna je v šoku?" Usmál se a mě snad poprvé přepadl pocit, že skutečně umřu, což je vtipné uvážíme, kolikrát jsem byla: zmlácená, pořezaná, zavřená v cele smrti (o tom třeba jindy), svržená z útesu, ale vždy jsem věděla, že se z toho dostanu, teď jsem si tak jistá nebyla...
„Deane, jestli mě chceš zabít, tak to udělej hned!" koukala jsem na Deana, ten vytáhl ze své kapsy nůž, přišel až ke mně chvíli si s ní v ruce jenom tak hrál, jako by se snažil zachytit všechny detaily, než si jí zašpiní o mou krev. Potom se tak zvláštně podíval na mě a já okamžitě zavřela oči. Místo silné bolesti se objevila menší... nečekaná! Dean sice řízl, ale do mé pravé tváře.
„Ne" zasmál se Dean „Mám pro tebe ještě nějakou práci, navíc všichni chtějí vidět tu slavnou Caroline a já jim jí ukážu se vší parádou, i kdyby to znamenalo začít všechno, co jsi dělala od znovu! My dva si spolu užijeme ještě hodně zábavy!" zasmál se Dean, zandal nůž a odešel! No tak to ne! Na to může klidně zapomenout! Radši zemřu, než to všechno absolvovat znovu!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jo po dlouhé době opět nový díl :)
je kratší, ale snad se bude líbit :) budu se snažit vydávat jednou do týdne, ačkoliv mi to škola moc nedovoluje, snad to všichni chápete
Hezký den ;)
na obrázku - Caroline
Petulla
ČTEŠ
Vražedná hra
FanficOBSAH Příběh vypráví o dívce, která ztratila svojí matku a tak nějak i svého otce, který jí prodal za své dluhy mafii, přesněji muži jménem Dean. Po pár letech s Deanem utekla a začala žít život, jaký chtěla, bohužel ne moc dlouho. Všechny její vzpo...