Ráno jsem se probudila a bylo mi strašné teplo, bála jsem se otevřít oči a bolela mně hlava. Po chvilce váhání jsem je přeci jenom otevřela, ležela jsem na zádech a Stefan byl okolo mě celý omotaný, jako břečťan, který zanedlouho zakryje celý dům a tím jeho nedokonalosti. Od okna k nám směřovali přes žaluzie malé paprsky světla opravdu jenom malé. Venku mohlo být tak 15 stupňů ... Ale i přesto tenhle pramínek slunce byl v mých očích dost nepříjemný.
Stefan sebou začal cukat a jeho obličej se změnil do nepříjemné grimasy. Po chvilce rychle otevřel oči, a když se střetli s těmi mými, trošku si oddychl.
„Měl jsem příšerný sen" šeptl a přilepil se na mě ještě víc.
„O čem byl?" usmála jsme se a koukala mu do těch jeho smaragdových očí, jsou nádherné, dokázala bych se do nich koukat celé hodiny.
„O tobě, něco se ti stalo...a... já na to jenom koukal a nemohl ti pomoc jako... bych byl přikovaný k zemi ani jsem se nepohnul bylo to strašlivé" políbil mě byl to velmi cudný polibek takový jaký dáš malému dítěti, když napíše správně test...
„Nebo já jenom tak neumřu" ušklíbla jsem se, ačkoliv jsem o téhle větě dost pochybovala
„Já vím" usmál se a rozpletl se, najednou mi to teplo nějak chybělo...bylo to jeho teplo.
Koukala jsme na něj, dokud se nepřetočil nade mě a políbil mě, konečně! Ten normální polibek na, který jsem čekala...celé ráno „Co kdybych teď udělal snídani a pak bychom strávili celý den v posteli?"
„To je moc pěkné, ale dlouho jsem tu nebyla, takže to jediné co se dá jíst, jsou ořechy a to jenom možná," jo jídlo co bylo v ledničce, by tam radši mělo zůstat!
„Tak. Potom. Musím. Sníst. Tebe" každé slovo oddělil polibkem a hned na to mě začal kousat jemně do krku
„Jak je možné, že to bereš tak s klidem?" zeptala jsem se, protože jsem tomu prostě nemohla uvěřit,
„No vždycky jsem miloval dobrodružství a miluji tebe, není to tak těžké, navíc chci, abys mě naučila střílet," udělal psí oči, které umí jenom on.
„Aha tak jdeme" chtěla jsem vylézt z postele, ale Stefan mě chytnul a začal líbat, nebránila jsem se právě naopak
Zavedla jsem ho do bunkru, byl tam malý vchod z černých cihel, vchod se pak trhal na tři cesty. 1 – střílení na plechovky bylo to jednoduché plechovky prostě stály a vy jste do nich stříleli, 2 – papírový panáčci beru to taky jako velmi jednoduché cvičení a 3 – to bylo těžší, byli to papírový panáčci, co se hýbali a mohli jste si vybrat obtížnost A) jenom pomalé krůčky až D) rychlý běh
„No tak nebudeme tě tu trápit" ušklíbla jsem se a zapnula jednoho z běžců, šli jenom po krůčkách ale je to vzdálenost asi 7 metrů
„Cože?" koukal na mě překvapeně Stefan
„No co je to jednoduché" ušklíbla jsem se
Stefan 6x vystřelil a jednou se trefil do pravé paže, jinak všechno mimo
„Páni...to bylo příšerný" zasmála jsem se
„Hele jsem začátečník" ušklíbl se
„Nechápu jak je možné, že si vůbec trefil to auto" smála jsem se
„Hele vsadím se, že se teď trefím přímo do srdce" koukl na mě vážným pohledem Stef
„Opravdu já myslím, že ne...pojďme se vsadit" usmála jsem se
„Dobře o co?" kouknul na mě Stefan
„Když vyhraju, jako že vyhraju, budeš mi dělat snídani každý den po celý měsíc" ušklíbla jsem se
„Dobře, a když vyhraju já, půjdeme dolů do toho tvého provizorního baru a já si tě vezmu přímo na tom kulečníkovém stolu" koukal na mě a myslel to dost vážně, to se mi líbilo bylo mi jasné, že nevyhraje.
Stefan se postavil, zamířil a šestkrát vystřelil ani jednou neminul, vždy se trefil do srdce. Zůstala jsem stát s otevřenou pusou
„Ale jak..."
Přešel ke mně, přitiskl břicho na moje záda a začal mi šeptat do ucha „Můj táta byl myslivec a já jsem šikovný" potom moje ucho jemně skousnul. Otočila jsem se a začala ho líbat, nebránil se ba naopak, po chvilce si mě hodil přes rameno, což jsem nečekala a tak jsem trošku vyjekla „Říkal jsem na kulečníkovém stole!"
Přešel až do provizorního baru, položil mě na stůl a sundal tričko „lehni si" zašeptal, já jsem se zasmála a udělala, co řekl. Začal mě zasypávat kousavými polibky, potom mi pomalu stáhnul kalhoty a pokračoval se zasypáváním polibků na mých stehnech, zaryla jsme mu ruce do vlasů. Poodešel a sundal si tričko i s riflemi. Pomalu přešel k mojí podprsence a rozepnul jí, hned na to si vzal moje prso do pusy a začal ho cucat, vzdychala jsem, rukama šmátrala po jeho těle. To samé udělal s druhým prsem a pak pomalu přešel k pupíku. Polibky mi sundal kalhotky a hned na to i své boxerky, posadila jsem se na kulečníkový stůl a koukala na Stefana, sáhl pro rifle a vytáhl z nich kondom. Přešel ke mně a roztrhl obal, bez váhání jsem mu pomohla nasadit ho. Pevně mě objal a přirazil, vydechla jsem a zaklonila hlavu. Stefan začal přirážet a já mu vzdychala do ucha, čím více přirážel, tím více jsem vzdychala, konečně jsem se dostala na tu sladkou hranu, udělala jsem se s jeho jménem a on s mým.
„Co takhle další sázku" zeptal se zadýchaně Stefan a políbil mě...
5'/?
Po pauze opět pokračování
Mohla bych se vymlouvat, že jsem neměla čas ...ale vlastně jsem neměla inspiraci, takže jsem nemohla napsat ani větu ...
Snad se vám pokračování bude líbit :3 Brzo se zase objeví Dean ;)
Díky za votes a komentáře
ČTEŠ
Vražedná hra
Fiksi PenggemarOBSAH Příběh vypráví o dívce, která ztratila svojí matku a tak nějak i svého otce, který jí prodal za své dluhy mafii, přesněji muži jménem Dean. Po pár letech s Deanem utekla a začala žít život, jaký chtěla, bohužel ne moc dlouho. Všechny její vzpo...