Mavi yatak çarşafımın üzerinde parmağımı gezdirirken bir yandanda perdelerin arasından süzülen güneş ışıklarının odama yayılışını seyrediyordum.
İnsana huzur veren bir güzellikti bu.
Bugün annem öleli tam 1 yıl olmuştu,ölüm yıldönümü olduğundan bügün herkez bizim eve toplanıcaktı. Benmi? tabiki kaçıcaktım başın sağ olsun gibi vızırtıları hiç çekemezdim..
Saatin 10.30 olduğunu fark ettiğimde yataktan kalkıp hazırlanmak için duşun yolunu tuttum..
Duştan çıktığımda saat 10.50'ydi hala evden kaçmak için vaktim olduğunu gördüğümde sevinmişitm.Ceketimi kapının arkasından alıp, merdivenlere yöneldim basamaklara olduğunca yavaş basmaya özen gösterdim,nede olsa babamı uyandırmak istemezdim.
Kapıya vardığımda anahtarımın cebimde olmadığını fark ettiğimde babamın anahtarını almaktan başka çarem kalmıyordu.O basamakları yeniden çıkıp sonrada inme zahmetine bidaha katlanmak istemezdim.
kapıyı yavaşca çektim.Neden bilmiyorum ama bu evin dışında olduğumda kendimi yeterince özgür hissediyordum.
Caddenin sağ ve sol tarafını kontrol edip karşıya geçmek için bir hamle yaptığımda,gözüme siyah kapşonlu bir adam ilşti.
Adamda sanki seri katil görünümü vardı,adama şaşkın gözlerle bakarken jeton daha yeni düşmüştü.Bu adamı annemin cenazesindede görmüştüm en arka sırada yine o kapşonu kafasındadı.
Kaslı bir vücudu olduğu ortadaydı,bunu nerden anladın dersenizde üzerindeki poların kolları dardı ve kollarındaki kasların en küçük ayrıntısına kadar belli oluyordu.Karşıya geçmek için attığım adımımı geri alarak caddenin sağ tarafına gitmenin daha doğru olucağını düşündüm.
Uyuşuk birşekilde attığım adımlarımı hiçte hızlandırmaya niyetim yoktu.
yoldan geçen bir iki kişiden sonra cadde tamamen boş kalmıştı,ama geriye attığım bakışta yanıldığımı fark ettim,tek değildim,heralde en başından beri değildim.
Peşimde olan bu çoçukta kimdi? niye beni takip ediyordu?
İçimdeki küçük kızı susturmak ve merakımı yatıştırmak için adımlarımı durdurdum ve benimle birlikte oda adımlarını durdurmuş olmalıki kulağıma bir ses ilişmiyordu.
Kuvvetli ve gayet sesli birşekilde nefes alıp ona bakmadan ilk sorumu sordum.
-Niye beni takip ediyorsun.. konuşmama karşılık olarak cevap vermiyeceğini düşensemde sonunda cevap vermişti.
-Sadece yürüyorum. 'Sadece yürüyorum'mu'? bu karşısındakini çoçuk felan mı sanıyordu.
-Bana hiç öyle gelmiyor.
-Niye nasıl geliyor.
-Daha çok beni takip ediyormuşsun gibi.
-Senimi? niye böyle bişi yapim. Ne kadarda uzatmıştı en fazla ne olabilirki diye kendimi teselli edip bi hışımla arkamı döndüğümde,Kenardaki duvarın üzerinde oturmuş ve ellerini cebine sokmuş bir vaziyette gördüğümde şaşırmamış değildim.Gayet cool duruyordu ve böylelerinin elinde genelde sigara dururdu.Kendimi ona bakmaktan alıkoyarak konuşmaya devam ettim.
-Elinde sigara olmaması beni şaşırttı. ne demiştim lan ben böyle ne sigarası nalet olsun yine sesli düşünmüştüm.
Çocuğun o kapşonun altından kaşının teki kalkık bir şekilde bana baktığına her şey üzerine iddea'ya girebilirdim.
-Ben sigara içmem. sigara içmezmisin bu bana 2. yalanı olmuştu.
-Pek inanmadım.Bananeki zaten ya nediyorum ben hira.
-Senin herşeye inanmama gibi bir huyun mu var?.
-Söylediklerin doğru olsaydı belki inanabilirdim.
-Doğru olmadığını nerden biliyorsun.
-Bilmiyorum ama attığını çok belli ediyorsun.
-Hadi ya hiç farkında değildim.
Biz ne konuşuyorduk böyle,banane çocuğun sigarasından.hemen konuyu değiştirmeye çalışsamda çocuğun buna niyeti yok gibiydi.
-Kimsin sen.
-Koruyucun.Koruyucummu?
-Koruyucum derken.
-Bak bi anlaşma yapalım,eğer benim dediklerimi uygularsan sana kim olduğumu ve neden burda oluduğumu hepsini anlatırım.
Ne demeye çalışıyordu bu.Beni kimden,neden koruyacaktı ki, bir şeymi yapmıştım..Bir hata felan yapmış olabilirdim ama neredeyse 1 aya yakın dışarı pek çıkmazdım bulaştığım kişilerde yoktu.Ne dönüyordu burda noluyordu böyle.
(ARKADAŞLAR HİKAYENİN BU GİRİŞ BÖLÜMÜYDÜ BU BÖLÜMLE İLGİLİ ELEŞTİRİLERİNİZİ YORUM OLARAK YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM VE LÜTFEN OKUDUKTAN SONRA VOTELEYİN SADECE 1 SANİYENİZİ ALIR 'SİZİ SEVİYORUM'.:
:*:*)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siyah kapan
Romantizmeger aydınlık bölgeye bakarsak belki bize yardım edebilir bu acı sessizlikte seni affetmeye karar verdim,bu birisini çok sevdiğimizde yapılan hatadır doğru,içimdeki küçük kız bazen seni sahipleniyor sen bir anne gibiydin,beni korudun.Asla bana ait o...