4

36 6 3
                                    

Tom: Sen burda yatakta yat bende koltukta yatıcam.

Rubbie: Hayır olmaz bak bence en iyisi ben abimin yanına gitmeliyim.

Tom: Abin şuan seni istemez seninde onu istediğini düşünmek saçma çünkü onun yüzünden bu haldesin.

Rubbie: Hayır ben istemiyorum değil sonuçta o benim abim bana zarar vermek istememiştir değil mi ?

Tom: Orasını ben bilemem ama çok temiz kalplisin.

Rubbie: Artık uyuyabilir miyim? Düşüncelerim beynimi esir almadan önce.

Tom: Tabii ki yat ama pijama vericem sana onları giymelisin.

Rubbie: Peki

  Pijamaları giymiştin  aşiri bol gelmesine rağmen fazla sırıtmıyordu. Düşünceler ve olası durumlar beynini tırmalarken içerden cam kırılma sesi gelmişti.

Rubbie: Tom ne kırıldı iyi misin?

Tom: Hayır bir şey falan kırılmadı. Bence artık uyumalısın düşüncelerin birbirine çarpıyor.

Rubbie: Sen bunu nereden biliyorsun.

Tom: Zihin okumayı severim.

Rubbie: Hahaha hiç güleceğim yoktu. N'olursun bir daha okuma.

Tom: Tamam okumam direk zihnine girerim benlik problem yok.

Rubbie: Tamam o zaman ben abimin yanına dönüyorum.

Tom: Dur dur şaka yaptım.

Rubbie: Daha fazla bir şey dinlemek istemiyorum sadece uyumak istiyorum.

Tom: Peki geç yatağa uyu benim biraz işim var sen uyu geç gelirim.

Rubbie: Nereye?

Tom: Merak etme sadece ufak bir işim var.

Rubbie: Tamam o zaman.

  Tom odadan çıkmıştı. Hogwarts'ın karanlık koridorlarında yürümeye başlamıştı. Biraz yürüdükten sonra Hogwarts'tan çıkmıştı. Yasak ormanın ıssız köşelerinde olduğu sırada karşısına Mattheo, Voldermort ve Bellatrix cisimlenmişti. (Tom ile Mattheo kardeş, Tom ile Voldermort aynı kişi değil. Voldermort Tom ve Mattheo'nun babası ama kimse bilmiyor)

Mattheo: Abi *sarılır* özlemişim seni hogwarts'a gittiğinden beri sensiz günler geçmedi.

Tom: *Mattheo'yu ittirir* Daha bir gün olmadı Mattheo.

Mattheo: ahoh doğru, her neyse.

Voldermort: Evet Tom, Rubbie Coltrane ile aranızda neler geçti onun hakkında ne kadar bilgi öğrenebildin?

Tom: Çok temiz kalpli. Asla kötülüğü düşünmüyor. Ha bide panik atağı var ailesi onun hassas noktası.

Mattheo: Bu kızın nasıl bir gücü var ya saf bi kız işte.

Tom: Kız Slyhterin varisi Mattheo.

Mattheo: Onu unutmuşum.

Voldermort: Gücünün farkına varmadan önce onu öldürmeliyiz. Fakat bunu hemen yapmıcaz.

Mattheo: Neden.

Tom: Çünkü ileri zekalı kardeşim Slyhterin varisi pat öldürülürse sence de babamızdan şüphelenmezler mi. Ve bu durumda Riddle'ların yani sen ve benim Voldermort'un çocukları olduğumuz anlaşılır.

Mattheo: Sen neden bu kadar akıllısın.

Voldermort: Tamam yeter. Gücünü kullanana kadar hiçbir şey yapmıcaz. Anlaşıldımı?

Tom/Mattheo: Anlaşıldı baba.

Voldermort: Ayrıca gücünün farkına varmaması için veya gücünün farkına vardığında anlamamız için yarın akşam hogwarts'a gideceksin Mattheo benim yanımda kalamazsın çok dikkat çekeriz.

Mattheo: He yani ben casus olcam.

Tom: Gerizekalı ben neyim.

Mattheo: Tamam tamam kızma.

Voldermort: Birinci yıldan başlıcaksın abin ikinci yılda olduğu için Rubbie ile aynı derslere giremez. Bu yüzden sen gideceksin ve Rubbie'yi gözetliceksin. Anlaşıldı mı?

Mattheo: Anlaşıldı baba.

Bellatrix: Lordum artık gitmeliyiz.

Voldermort: Tom sende çok dikkat çekme. Mattheo ve Bellatrix hadi gidiyoruz.

   Voldermort, Bella ve Mattheo gitmişlerdi. Tom ise hogwarts'a dönmüş senin yanına gelmişti. Sen çoktan uyumuştun. Bir süre sessizce seni süzdükten sonra boynunda bir iz gördü. Saçlarını boynundan çektikten sonra dikkatlice bakınca bunun bir sembol olduğunu fark etti. Fakat bir sorun vardı bu sembole bir anlam veremiyordu. Tom cebinden ufak bir not defteri ve kalem çıkarttı. Ve yazmaya başladı. "Boyunda ki sembol"
Yazdı. Evet doğru senin hakkında ki şeyleri defterine yazıyordu. Kabul edelim gizli ajanlığını iyi yapıyordu.

  *ERTESİ SABAH
 
Rubbie: Tom günaydın.

Tom: Günaydın Rub.

Rubbie: Rub?

Tom: Yeni lakabın.

Rubbie: Lakapları sevmem.

Tom: Sence ne kadar umrumda.

Rubbie: Neyse ben kendi odama gidicem üstümü degiştirmen lazım derslere senin pijamalarınla giremem.

Tom: Peki görüşürüz.

*Kendi odana gelmiştin. Draco hala uyuyordu. Onu uyandırmamaya özen göstererek kıyafetlerini ağırıyordun. Çünkü daha valizini yerleştirip odana yerleşememiştin. Ama Draco nafile. Odaya çoktan yayılmıştı bile.

SENERYO İÇİN NELER GEÇİYOR AKLİMDAN ÇOK TERS KÖŞE OLUCAKKK NEYSEE KİSA OLDU ÖZÜR DİLERİM KENDİNİZE İYİ BAKİN

YILLARIN SIRRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin