8. Bölüm

15 2 2
                                    


   Mattheo eşyalarını yerleştirmek için çantanı açtığında sen çoktan uykuya dalmıştın.

   Mattheo eşyalarını yerleştirmek için çantanı açtığında sen çoktan uykuya dalmıştın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu şekil uyuya kaldın

Mattheo kıyafetlerini çıkarırken croplarına garip garip bakıyordu. "Bunlara nasıl sığıyolar anlamıyorum benim kolum geçmez yeminlen."

Diye söylenirken kapı çaldı. Mattheo kıyafetini bırakıp kapıyı açtı Draco gelmişti.

Mattheo: Noldu niye geldin?

Draco: Sıkıldım biraz o yüzden.

Mattheo: Tamam geç içeri ama sessiz Rubbie uyuyor.

Draco içeri girip seni görünce bir kahkaha attı.

Draco: Olum bu nasıl uyumak hahahaa. Ay bide eşyalarını sana kitlemiş hahaha.

Mattheo: Sorma ya zaten hizmetçisiymişim gibiydi bu yılda aynı odada kalıcaz işim zor.

Draco: Ee bu yıl ben şanslıyım neyse sana kolay gelsin ben bi Tom'a da bakıyım.

Draco odadan çıktıktan sonra Mattheo senin kıyafetlerini dolaba koydu daha doğrusu tepti. Tüm her şeyi bitirdikten sonra kitaplarının olduğu çantayı açtı. Kitaplarını kitaplığa yerleştirirken gözüne günlüğün çarptı.

Mattheo: Okusam mı? Hayır saçmalama Mattheo onun özeli. Ama okumazsam meraktan çatlarım neyse nerden bilcek okuduğumu.

Sevgili günlük dememi beklemiyon herhalde. Her neyse bugün çok önemli bir şey yaptım. Ölüm yiyenlerden birinin zihnine girdim. Yavaş yavaş gücümü kullanabiliyorum. Elektirik gibi ara ara gelip gidiyor. En kötüsüde kullandığım zaman çok yorgun oluyorum sanki ölecek kadar o yüzden kullanmak zorunda kalmadıkça kullanmıcam. Her neyse özet Draco'nun elmalar çok iyi. ^~^

İlk sayfayı okurken gülen Mattheo ikinci sayfayı çevirdi.

Bugün ailemin mezarına ziyarete gittim. Dönerken bir adam beni yoldan çevirdi. Ailemi kazada kaybettim ve o adam kazaya sebeb olan kişiymiş. Kaza kasten yapılmış. Ama kazadan ben sağ çıkınca çeteden atılmış. Bana 10 yaşındayken yapılan lanetide o yapmış. Bilinmeyen bir lanet hala ne olduğunu bilmiyorum. Lanet için ne kadar pan zehir içsemde hala etkisi devam ediyor bazenleri iliklerime kadar hissediyorum.

Mattheo okuyunca şok olmuştu. Günlüğünde ki o sayfayı yırtıp cebine koydu. Ayağa kalktı ve senin üstüne yorgan örtüp odadan çıktı.

Tom: Draco yanlış yapıyorsun büyüyü beni delirtme.

  Draco yavaşça asasını yere bıraktı.

Draco: Pardon canımda ben burda mükemmel yapıyorum sen olmadı diyorsun. Büyüyü satın alırım lan.

Tom: Avada keda-

Draco: Tamam tamam şaka yaptım. Canım arkadaşım beni öldürmezsin demi.

  Draco endişeli bir şekilde Tom'a bakarken içeri Mattheo daldı. Nefes nefese kalmıştı. Koşarak gelmişti.

Tom: Noldu?

Mattheo:R rubbie

Draco: Nolmuş Rubbie'ye?

  Mattheo elinde ki kağıdı Tom'a verdi. Tom kağıda bakarken Draco'da kağıdı okumaya çalışıyordu.

YILLARIN SIRRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin