Mattheo: Ne demek kayboldular nasıl yani.
Dedi telaşlı sesi ile.
Rubbie: Bilmiyorum... hatırlayamıyorum.
Mattheo gözlerinin içine bakıp kafanı omzuna koydu.
Rubbie: Mattheo çok korkuyorum..
Mattheo: Şsh ağlama sen güçlü bir kızdın geçecek.
Rubbie: Her gece görüyorum onları. Bana bir şey anlatmaya çalışıyorlar ama.
Mattheo kafanı omzundan kaldırıp gözlerine baktı.
Rubbie: Ama ben anlamıyorum. Bana anlatmaya çalıştıkları her neyse lanet gibi anlayamıyorum.
Mattheo dizinden destek alarak ayağa kalktı.
Mattheo: Hadi gel hava alalım biraz.
.
.
.
Rubbie: Burayı küçükken babam yapmıştı bana.Rubbie: Küçükken burda oyun oynardım. Ailem ölünce burası benim huzur bulduğum bir yer oldu. Bazenleri gelip burada kalıyorum.
Mattheo: Gerçekten burası insana huzur veriyor ama burası yasak ormanın ta ortasında burada yaşayan canlılar nasıl sana zarar vermiyor.
Rubbie: Babam sayesinde..
Mattheo: Nasıl yani?
Rubbie: Bu alanın etrafında çok güçlü bir kalkan büyüsü var hayvanlar giremez. Benle birlikte gelmeyen insanlarda burayı göremez.
Mattheo: Ailen gerçekten inanılmaz. Büyü hala sapasağlam.
Rubbie: Buraya ilk defa seni getirdim hadi içeri girelim üşüdüm. Ama dur önce odun alalım arka taraftan şömineyi yakalım.
Mattheo ile evin arkasına odunları almaya gittiniz. Dört tane odunu kucağına aldın.
Mattheo: Bırak sen ben taşıcam.
Rubbie: Saçmalama ben taşırım.
Mattheo: Peki sen bilirsin.
Diyip kendi elinde ki odunlarıda senin kucağına bıraktı. Sana anlamaya fırsat vermeden seni kucağına alıp yürümeye başladı.
Rubbie: Mattheo napıyorsuun.
Mattheo: İyiyim odun taşıyorum.
Rubbie: Bi dakka indir beni aşağıya.
Mattheo seni kapının önünde indirdi. Elinde ki odunları ona attın.
Mattheo: Noluyo ya.
Rubbie: Sensin odun dangalak. Git şömineyi kendin yak yardım etmicem sana.
Mattheo: Merlin aşkına sana mı dedim onu ya. Teknik olarak sadece odunları taşıyodum. O kadar zayıfsın ki seni taşımış sayılmam ben senin on katını kaldırıyorum.
ARKAŞLAR ÖNCELİKLE KİTABI OKUYAN HERKESTEN KISA YAZDIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM. HEM OKUL HEM SPOR İKİSİNİ BİR ARADA TUTMAYA ÇALIŞIYORUM. BU YÜZDEN BÖLÜMLERİ KISA KISA YAZABİLİYORUM DAHA FAZLA BEKLETMEMEK ADINA. KİTAP ŞUANDA NEREDEYSE HİÇ OKUNMUYOR BU YÜZDEN YAZASIM GELMİYOR FAKAT AKLIMDA BOMBA SENERYO VAR OKUNMALARIN ARTMASI İÇİN DÜZENLİ BÖLÜM ATICAM ARTIK. HER CUMA CUMARTESİ PAZAR BÖLÜM ATICAM. BU BÖLÜM CUMANIN BÖLÜMÜ YARINDA VE ERTESİ GÜNDE YENİ BÖLÜM PAYLAŞICAM KENDİNİZE İYİ BAKIN AŞKLARIM 🫶🏻❤️🩹❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILLARIN SIRRI
FanfictionOnunda bir hayali vardı ama emin ol onun hayali bu değildi.