6

32 6 0
                                    

Dumbledor: Sessizlik, bugün aramıza geç katılan bir arkadaşımız var. Mattheo Riddle.

Minevre Mattheo'nun binasını seçilmesi için seçmen şapkayı başına yerleştirdi.

Sş: SLYHTERİN

Ve Slyhterin masasından yükselen alkış ile Rubbie Coltrane'nin ajanı Mattheo Riddle Slyhterin masasına doğru yürüdü ve yerine emin ve gururlu bir bakış ile yerleşti. Rubbie Coltrane oldukça etkileyiciydi. Sarı saçları, yeşil gözleri, çilleri onu sanki eşsiz kılıyordu. Ayrıca onu eşsiz kılan asıl farkedilmeyi bekleyen benzersiz güçleriydi. Bir kehanet miydi bu güçler. Yoksa Salazar Slyhterin'in soyundan mı geliyordu. Belki de sadece öylesine
seçilmiş biriydi. Kim bilebilir ki bu yılların altında saklanan sırları. Sırların içinde yatan anlamlar ortaya çıktıkça eksik olan parçalar azalıyordu. Mattheo buraya Yılların Sırrını çözmeye gelmişti. Rubbie Coltrane'nin sırrını...

Tom: Tanıştırayım bu benim kardeşim Mattheo Riddle.

  Mattheo'ya elini uzatırsın.

Rubbie: Selam Mattheo ben Rubbie.

  Mattheo elini sıkmıştı. Yüzünde garip ama tatlı bir tebüssüm vardı.

Mattheo: Tanıştığıma memnun oldum Rubbie.
.
.
.
Harry: Mattheo Tom'un kardeşi değil mi?

Hermonie: Büyük bir ihtimalle kardeşi.

Ron: Ama neden bir gün geç geldi ki?

Harry: Bilmiyorum ama geç gelmesine rağmen Rubbie ile yakın olmuşlar.

Hermonie: Normal sayılabilir bence çokta yakın değiller. Fakat.

Ron: Fakat ne?

Hermonie: Kahvaltıda Rubbie kendisi hakkında pek bilgisi olmadığını söylemişti hatırlıyor musunuz?

Harry: Evet hatırlıyorum.

Hermonie: Coltrane soyunun Salazar Slyhterin ile bir bağlantısının olabileceğini düşündüğüm için kütüphanede biraz araştırma yaptım.

  Hermonie cüppesinin içinden bir kaç kağıt çıkarır.

Hermonie: Bunları bulabildim. Rubbie'nin annesi Marial Coltrane'in hogwarts'ı birincilikle bitirdiği yazıyor. Babası Resh Coltrane ise Slyhterin quidditch takımında ki en başarılı oyuncuymuş. Daha da geçmişe baktığımızda pek bir bilgi yok fakat gerçekten Salazar Slyhterin ile bir bağlantıları var ve Rubbie'nin güçleri bir kehanetten dolayı. Kitapta Coltrane soyunun 7. Kız çoçuğunun bir kehanetle eşsiz güçlerin sahibinin olucağı yazıyor. Ve son olarak soy ağaçlarına göz attığımızda Rubbie'nin 7. Kız çoçuğu olduğunu öğrendim. Yani Salazar Salazar Slyhterin'in yaptığı bu kehanet Rubbie'yi bulmuş ve öldüğünde bile bu kehanet dünyanın peşini bırakmıcak. Şimdilik bunları öğrenebildim.

Ron: Oha kızım bunları öğrenmen kaç saatini aldı?

Hermonie: Bir saat civarı falan.

Harry: İnanılmaz. Rubbie'nin bir kehanetin kurbanı olması ama eşsiz güçlere sahip olması ve Kehaneti ona defleden kişinin Salazar Slyhterin olması gerçekten eşsiz ve ilgi verici.

Ron: Gerçekten etkileyici.

Hermonie: Bence o kadar abartılacak bir yanı yok Ron abartma.
.
.
.
Rubbie: Gerçekten çok doydum.

Mattheo: Salata ne zamandır doyurucu bir şey Rubbie?

Rubbie: Merlin, doyduğuma neden inanmak istemiyorsunuz. Her neyse ben bahçeye hava almaya çıkıcam.

Tom: Gelmemi ister misin?

Mattheo: Evet tek gitme bence hava kararmak üzere.

Rubbie: Gerek yok kafa dinlemek istiyorum.

Mattheo: Nasıl istersen varis.

  Hava kararmak üzereydi gökyüzünü turuncu bir renk almıştı. Hava hafif serindi ve esiyordu. Birden rüzgar giderek arttı ve yapraklardan senin etrafında bir çember oluşturdu. Şaskınlık ile ne olduğunu anlamaya çalıştığın sırada yapraklar seni esir almıştı. Sanki içinden bir ruh geçer gibi hissettiğin sırada etrafında ki yapraklar birden yere yığılmıştı. Etrafına baktığında babanı görmüştün. Şok içinde babana sarılmak için koştuğunda babana sarılamamıştın ardından ona seslendin "BABA NOLUR CEVAP VER" Fakat seni baban duymuyordu. Ve o an geçmişten bir anının içinde olduğunu anladın ve konuşmaları dinlemeye başladın.

Snape: Resh hadi ama quidditch antrenmanın benden önemli mi?

Resh: Senden önemli değil fakat Lily'e toplıyacağın çiçeklerden önemli Severus.

Snape: Hadi ama yapma bir kerecik ek şu antrenmanı hem Marial'a da çiçek toplarız bu aralar Lily ve Marial beraber takılıyorlar. Hatta kabul ederlerse kaymak birası içmeye gideriz ne dersin.

Resh: Marial gelicekse seve seve gelirim.

  Resh ve Snape uzun bir süre Marial ve Lily hakkında konuşarak onlara çiçek topladılar. Çiçekleri topladıktan sonra Lily ve Marial'ın yanına gidiyorlardı ama beklemedikleri bir şey oluyordu. Lily James ile Marial ise Sirius ile oturuyordu. Marial halinden hiç memnun gözükmüyordu. Ama Lily için söylersek nafile. James ile çok eğleniyorlardı. Snape'in ve Resh'in aynı anda topladıkları çiçekleri yere bırakmaları bir oldu.

  Sen ise bu arada annen ile babanı gördüğün için ağlıyordun. Onlara sarılamadığın ve sesini duyuramadığın için çok üzülüyordun. Tam ağlamaktan şişen gözlerini ovaladığın sıra karşında annen ve baban beyaz bir odada belirmişti. Şok içinde kalmıştın.

Rubbie: A-anne b-baba.

Marial: Güzel kızım. Gözlerini aç.

Resh: Tehlikenin içindesin.

Marial: Gücünün farkına var onlar senin farkına varmadan.

   Ve nefes nefese kendini hava almaya çıktığın bahçede buldun.

Kısa oldu özür dilerim yorum yapmayı unutmayın tiktok: dracoxrwsia

YILLARIN SIRRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin