Aparentele insala

1.4K 82 4
                                    

Alături de el intra trei baieti. Raman blocata pe chipul lui pret de cateva momente, un vad de caldura imi invaluie trupul iar un roi de fluturi isi fac aparitia in stomacul meu.

Starea aceasta nu putea fi provocata de el, nu avea cum. Sigur era de la stres.

Imi dreg vocea mutându-mi privirea in alta parte si o iau din loc. Trec pe langa el dezinteresată , pun mana pe clanța din local pentru a iesi afara. Imi intorc capul observând ca nu isi mutase privirea de pe mine. Ochii nostri se intalnesc inca o data inainte sa parasesc localul.

— Esti okay ? Pari cam agitata, spune Ayden cand ajung langa el.

— Sunt bine, hai sa mergem.

Fara alte intrebari pornim spre masina lui, ajunși in aceasta pornim inspre facultate. Ma uitam prin playlist-ul lui Ayden cautand o melodie in timp ce in boxe răsuna — Bad Romance a lui Lagy Gaga. Schimb melodia iar acum in boxe răsuna Friends de la Chase Atlantic. Dau melodia mai tare incepand sa cand.

— Nu pari genul de fata sa asculte Chase Atlantic.

— Ai fi surprins sa afli ca am toate albumele lor acasa.

— Mărita-te cu mine, spune iar râsetele amândurora incep sa umple masina.

— Asa repede ? Am pus doar o melodie.

— Imi e de ajuns, spune amuzat.
— Majoritatea fetelor pe care le cunosc prefera muzica techno, iar eu nu prea sunt mare fan a acestui gen muzical. Prefer muzica pop sau country.

— Iac, cum sa iti placa asa ceva. Sa canti fericit despre niste evenimente triste mi se pare groaznic, spun strâmbându-ma la alegerile lui muzicale.

— Serios ? Si ce preferi , muzica K-pop ?spune acesta amuzat de reacția mea.

— Ascult orice fel de gen muzical inafara de country, mi se pare o abominație a muzica. Insa prefer pop si latino.

— O abominație a muzici ? spune acesta pufnind in ras.

— Nu glumesc, e oribila, spun punandu-mi mainile in san țâfnoasă.

— Esti caradioasa, imi placi, presupun ca noi doi ne vom intelege foarte bine.

— Nu, noi doi am incheiat orice prietenie din cauza muzici tale.

Acesta incepe sa rada iar eu fac la fel, tot restul drumului ne tachinasem legat de stilurile noastre favorite de muzica. Imi placea prezenta lui Ayden prin preajma mea, se pare ca venirea mea in orasul acesta avea si parti bune.

Acesta parcheaza in fata facultăți, coboram din masina apoi intram inauntru. Elevi se îmbrânceau agitati pentru a ajunge fiecare in sălile de curs.

— Am microbiologie.

— Histologie, spune Ayden in timp ce isi cercetează orarul.

— Presupun ca ne vom vedea maine arunci.

— Asa se pare.

Dupa schimbul nostru de numere de telefonu ne îndreptam inspre sălile in care aveam curs. Inafara de Ayden, nu am putut sa am o conversație cu nimeni din anul meu. Majoritatea isi dădeau aere de superioritate cand incercam sa ma împrietenesc cu ei. Inafara de ieșirea cu Ayden nu avusem evenimente interesante restul zilei.

Telefonul de pe noptiera incepu sa vibreze,ma ridic din pat lasand cartea pe care tocmai o savuram pe acesta.

Mama

Scot telefonul de la incarcat , apoi ma tolanesc din nou in pat sprijinind telefonul de stagina acestuia .

— Mia bella.

— Buna mama.

— Ce faci scumpa mea ? Cum a fost prima zi ?

— A fost bine, presimt ca ma voi adapta repede.

— Cum sunt colegi ,ti-ai facut prieteni  ?

— Doar pe colega de camera, nu am avut destul timp sa cunosc persoane noi.

Preferam sa evit sa ii spui deocamdată de Ayden mai ales ca m-ar fi luat la intrebari. Voiam sa evit momentan orice subiect care implica un baiat in discuție.

— Cum e orarul ? Ai materi grele ?

— Nu, in mare parte am practica. Voi lucra si in garda de noapte.

Am continuat sa vorbesc cu  mama pret de cateva minute buna schimbând intrebari si răspunsuri legate de scoala si de acomodarea mea aici. Se citea dorul in vocea mamei, nu era obisnuita sa stea atat de departe de mine si mai ales atata timp . Urma sa ne obișnuim amandoua cu ideea. Desi eram de aproape 3 zile aici inca aveam probleme cu acomodarea.

Eram singura in camera, Skye isi face aparitia inspre seara, nu petrecuse mult timp in camera. Facuse un dus se aranjase apoi plecase in oras.

Eu rămasem acasa , nu facusem nimic productiv toata ziua insa ma simteam destul de obosita. Imi fac rutina de seara apoi caut in dulap niste pijamale. Telefonul meu aflat la incarcat incepe sa vibreze incontrolabil, deblochez ecranul telefonului apoi intru in mesaje.

Cel care ma cauta la ora aceasta era Ayden.

— Eve.
— Dormi ?

— Nu. De ce ?

— Voiam sa vad ce faci.
— Si daca voiai sa iesim undeva .

— Ma pregateam de culcare. Nu cred, sunt cam obosita.

— Iti cumpar înghețată cu fistic.

Daca era vreun mod prin care ma puteai convinse sa fac ceva era sa imi cumperi înghețată cu aroma de fistic. Era aroma mea preferata de înghețată, uitasem ca ii spusem lui Ayden asta.

— Cu 2 cupe ?

— Daca esti gata in 20 de minute iti cumpar 3.

—Imi place cum suna.

— Atunci nu mai sta pe telefon si du-te pregătește-te.

Pun telefonul pe noptiera apoi caut niste haine prin dulap. Nu stiam unde mergem deci prin urmare nu stiam cum sa ma imbrac . Înșfac telefonul si incep sa tastez.

— Unde mergem mai exact ?

— Este un festival de film la marginea mari, pe planja .
— Sa imi spui unde trebuie sa vin.

— Căminul 4.

Las telefonul apoi incep sa ma îmbrac. Imi fac un machiaj mai simplu si eram gata. Iau o gentuța mica pentru a-mi putea lua toate lucrurile de care aveam nevoie apoi inchid usa in urma mea. Cobor si il astept pe Ayden in parcar.

Farurile unei masini ma orbesc iar apoi aceasta opreste langa mine, deschid portiera si intru in masina.

— Buna somnoroaso.

— Buna si tie.

Ayden, porneste de pe loc îndreptându-ne spre plaja.

— Cauta o melodie sa iti placa si tie, ma îndeamnă acesta.

Zambesc si incep sa navighez cu degetul pe ecranul tabletei din bord cautand o melodie sa imi faca pe plac .

— Pune ceva country.

— Nu mai vorbesc cu tine, spun iar cuvintele mele il fac sa rada.

Ma opresc intr-un final pe o melodie de-a lui Bruno Mars, dau volumul la maxim incepand sa repet versurile melodiei. Fiind acompaniata mai tarziu si de Ayden.

Realizez ca am ajuns cand luminile de pe faleza incep sa fie tot mai accentuate. Priveam de pe geamul masini inspre plaja si pur si simplu eram fascinata.

Ma simteam ca un copil mic care vede pentru prima data marea.


————————————————

Imi cer scuze pentru capitolul scurt, promit ca dupa bac ma revansez cu capitole mai lungi.

FLΛME | Orice sa fi a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum