RYAN
Îmi simteam capul foarte greu, nu imi puteam misca bratele sau picioarele, o durere in partea stanga a abdomenului imi navali corpul iau un gust ingrozitor de sange imi aparu in gura. Auzeam strigate din toate partile fara sa stiu ale cui erau, o lumina alba puternica aparu in fata ochilor mei iar apoi negru. Un țiuit al dracu de enervant imi strabatu urechile.
Cu greu mi-am deschis ochii, iar un tavan alb proaspăt vopsit mi-a întâlnit privirea. Mi-am strâns ochii din cauza luminii puternice și apoi cu greu i-am deschis la loc, mi-am dus cu dificultate mâna la ochi și abia atunci am observat branula înfiptă în el. Mi-am ridicat puțin capul, privind în jurul meu.
În fața mea se contura un salon de spital rece și impersonal. Când mi-am lăsat capul înapoi pe pernă, o durere ascuțită m-a străbătut, făcându-mă să gem involuntar. Am simțit cum camera începea să se învârtă în jurul meu, iar un val de greață m-a cuprins.
Ce s-a întâmplat?
Nu îmi aminteam nimic din seara trecută. Singurul lucru pe care îl țineam minte era faptul că mă aflam la volanul motocicletei mele, pregătit să sar peste o rampă, iar apoi totul devenise negru.
Încercam să-mi aduc aminte cu disperare ce s-a întâmplat, dar evenimentele păreau să fi dispărut în neant. Gândurile îmi erau tulburi, iar durerea pulsantă din cap mă împiedica să mă concentrez.
Am auzit usa salonului deschizându-se iar privind din nou în jur, am observat siluete aflata în mișcare pe lângă patul meu. Privirea imi era incetosata fara a putea distinge cu exactitate persoana, era îmbrăcată intr-un costum albastru lucru care ma facut sa presupun ca era o afurisita de asistentă. Gândurile mele erau pline de întrebări fără răspuns: Ce mi s-a întâmplat? Cât timp am fost inconștient? Și, poate cel mai important, de ce mă simțeam atât de fragil și confuz?
Încercam să-mi adun cuvintele și să cer explicații, dar vorbele nu imi paraseau nenorocita de gura, blocandu-se în gât. În acel moment, singurul lucru pe care îl puteam face era să aștept.
Am simtit o mangâiere calda pe bratul meu inghetat, am vrut sa ma retrag si sa ma revolt pentru gestul sau dar o bucata metalica spiralata si rece ma facu sa ezit. Mirosul de cirese proaspat coapte combinat cu cel al crinilor, atingerea fina si usor ezitanta.
Eveline.
EVELINE
CU O SAPTAMANA IN URMA— Ce-l mai ingrozitor film vazut vreodata, spun revoltata parasind sala de cinema.
— Observ ca thrillerele nu prea sunt pe gustul tau, spune Ryan indesand in gura floricelele de la fundul cutiei cu popcorn.
— Nu ma refer ca le urasc insa acesta a fost jalnic rau, am aruncat cutiile la cosul de gunoi parasind clădirea cinematografului.
Cerul era destul de înnorat semn ca o ploaie in orice secunda nu iesea din discutie. Acceptasem sa ies la o intalnire cu Ryan dar fara motorul sau care imi provoca un atac de cord doar cand il priveam.
— Haide sa ne grabim inspre casa, nu vreau sa ne prindă ploaia pe drum.
— Daca ai fi acceptat sa vin cu motorul nu am fi fost in situatia aceasta.
CITEȘTI
FLΛME | Orice sa fi a mea
Teen FictionPrinsă între cel care o vrea și cel de care are nevoie, Eveline, studentă la medicină, este nevoită să-și lase în spate orașul natal pentru a studia într-o facultate de renume. Însă viața ei se schimbă odată ce întâlnește doi bărbați care îi sucesc...