@Straykidsvarstayvarnebakiyon instagram hesabındaki bir video fikriydi bende bunu fic e çevirdimJisung anlatımında
Amınakoyduğum sabahıyla okula gitmek için kalkmıştım ve her zamanki gibi yarım saat sonra uyanmıştım.
Bunun üzerine hızlıca yüzümü yıkayıp üstümü giyindikten sonra kahvaltı için mutfağa gitmiştim.
Mısır gevreği ve süt çıkarıp mutlu mutlu yemeğimi yiyordum ve kahvaltım cama taş atan canım arkadaşlarım sayesinde bölünmüştü.
Camdan baktığımda kafasını yukarı kaldırmış söven 4 kişi gördüm.
"Lan in hadi geç kalcaz daha hyunjini görmedim" diyen bir adet aşık jeongin ve yanında "biz sırf senle gidem diye kahvaltı yapmıyoruz" diyen seungmin.
Diğer ikili yani felix ve beomgyu da sadece onlara bakıp göz devirmekle yetiniyordu.
O sırada beomgyu "pust in hani taehyun geçecek şurdan senin yüzünden göremicem" diye çemkirdi.
"Embesiller bi kahvaltı ettirmediniz iniyorum tamam" diyip masayı hızlıca toparlayıp ayakkabılarımı giyip aşağıya inmiştim.
Enseme yediğim tokatla seungminin ağzıma sıccağını anlamıştım."olm canım sincap kılıklım sırf birlikte gidem diye artı yol yürüyorum bidahakine hızlı çık tamammı canım hım" tamam diyip geçiştirmiştim.
Okula doğru yürürken bizim beomum taehyunu gördüğümüz için beomu yanlız bırakıp taehyunun yanına gitmesini işaret ettik oda "olm direk gidemem yanından geçim selam verip öyle gidiyim olmaz öyle" demiş yavaş yavaş yanına doğru gidiyordu.
Yanından geçerken taehyun selam verince oda selam verip beraber yürüyüp konuşmaya başlamışlardı.
Arkasını dönüp dil çıkaran beoma aynanda nah çekerek cevap vermiştik. Oda bunun üzerine önüne dönüp taehyuna odaklanmıştı.
Bizde o sırada her zamanki gibi okulun klasik dedikodusunu yapıyoduk. Felix "Olm lee minho varya hani şu ACAYİP popüler olan lee minho" "ee felix eee" demişti seungmin. "Olm hani bu 2 aydır gelmiyoduya bugün geleceği söyleniyor grupta ama doğrumu bilmiyorum" gözümü devirip"felix Allah aşkına bundan bizene sevmediğimiz insanlardan bizene" "harbi amk özellikle o chan yani ıy" demişti seungmin.
Jeongin o sırada"olm bak grubu kötüleyenin amınakoysunlar hyunjinniem orda benim" buda ne yılışık hyunjine ya.
Neyse okula vardığımızda herkes fısıldaşıyordu. Gidip beoma ne olduğunu sorduğumuzda"lee minho gelmiş onu fısıldaşıyorlar bide sınıf değiştirdi ya hangi sınıf onu düşünüyorlar." Ben artık bıkmıştım ya ne lee minhoymuş. Tamam adam yunan heykeli gibi ama o kdr da popüler olcak kdr değil yani.
...hem bende taş çocuğum niye ben ondan daha az popülerim. Doğru babası okul müdürüydü.
Herkes sınıflara gitmeye başlamıştı bizde dahil. Sınıfa girdiğimizde müdür bizim sınıftaydı. Ne alakaki hiç uğramaz normalde bize daha çok bizim sınıf ona uğradığı için.
Herkes görüp selam verirken herkese "yerlerinize oturun çocuklar" diyip benim için hiç anlamı olmayan ama sıcakta olmayan sahte bi gülümseme sunmuştu.
Öksürüp bütün sınıfı susturduktan sonra "arkadaşlar biliyorsunuz ki lee minho 2 aydır okulumuza gelmiyor bunun üzerine sınıfını değiştirmeye karar vermiştik" hayır bize gelmiyo dimi yok canıım ne alaka "bende sizin sınıfa nakil etmeye karar verdim" dediği anda bütün kızlar gülüp çığlık atarken (erkeklerde dahil) bizim ekip göz devirip somurtuyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akımlar hayat değiştirir
FanfictionJisung bir akımı okulun popüler çocuğu olan en yakın arkadaşlarından minho üzerinde denemiştir