Beomda gittiğinde ayakkabılarımı çıkarıp etekle yatmıştım.
-------
Sabah telefonumun çalmasıyla uyanmıştım. Evet bugün hafta sonu ve bizimkilerle bara gidicektik ve saat öğlen 2 yuh uyumuşumda uyumuşum amk.
Seungminin aramasına cevap verip.
S
Knk aksam 9 10 gibi gitcezJ
Sanada günaydın seungS
Saol saol neyse lütfen sexy giyin ama etek giymeJ
Niye yaaa ben etek giycektimS
Tanıdık olursa yakanlanma diye beomada dedimJ
Taam kapada duşumu fln alıyımS
Hadi bybyKapattığımda bian aklıma dün geldi. Minhonun gelişi o olay bizimkilerin gelmesim. Femerkek olduğum öğrenilmesi. Of çok kötü ve değişik.
Aslında bizimkilerden saklamicaktım ama etraftakilerin tepkileri yüzünden vazgeçmiştim.
Minho görünce ztn iş işten geçmişti. Aysh siktir et ya uğraşamicam.
Duşa girmek için ayaklandığımda altımda hissettiğim şişlikle ALLAH BELANI NE GÖRDÜM BEN. Neyse evde tekim Allah'tan gideyimde hem duş alayım hem halledeyim.
Duşa girmek için hazırlanırken önce suyu açmış üstümü çıkarmış sonrada banyoda kullanıcaklarımı duşa koymuştum.
Bazen bakım için bazen duş bazende ufak işlerim için girdiğimden her seferinde değiştiriyodum.
Şimdi aldıklarım ise vücut losyonu saç losyonu jilet almam lazım nerde heh buldum neyse öhm rahatlamak için jel ve mini biri büyük biri küçük iki viblatör (ins dogru yazdım) aldım yoksa rahatlamam zor.
Duşa girdiğimde önce işimi hallettim sonrada düzgüce duşumu aldım.
Duştan çıktığımda saat 3 buçuk tu. O kdr kaldımmı ya neyse.
Üstümü yani şort kısa kollu giyip
Kahvaltı için mutfağa inmiştim. Gevrek ve süt alıp yemeye başlamıştım.
Telefonda gezinirken karşıma bir sayfa çıktı. Ləəkn0wcatt diye hesabı biraz inceledikten sonra öbür etekli hesabıma atmıştım.
Yavaşca profili incelemeye başladım.
Lkn0mcatt
5.728 takipçi| 50 takip1.737 beğeni| 34 yorum
I like to play hard :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akımlar hayat değiştirir
Fiksi PenggemarJisung bir akımı okulun popüler çocuğu olan en yakın arkadaşlarından minho üzerinde denemiştir