🌈8🌈

454 56 56
                                    

Mini smut uyarısı çok büyük bişey değil fazla umutlanmayın

Ders çalışmadan direk uyumuştum.

--------

Sabah kalktığımda saat 11 e geliyodu yani anlicağınız geç kalmıştım.

Amaan gitmicem ztn kalmış 3-4 ders hiç gidipte çekemem onun yerine bugün yeni eteklerimle fotoğraf çekinicem.

Çünkü neden olmasın.

Yüzümü yıkayıp saçımı düzelttikten sonra giyeceğim eteği seçmiştim.

(Eteğin fotoğrafını koyucam)

(Eteğin fotoğrafını koyucam)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Cidden bana yakışmıştı. Üstüne siyah ince bol kısa kolunda ipler olan bir kazak zincir küpe takmıştım.

Ayağımada daha önce cidden hiç giymediğim botlarımı giymiştim.

Tam fotoğrafı çekeceğimde kapı çalmıştı.

Şu anda üstümdekileri çıkarırsam çok geç kalır kapıyı açamam.

Açmam lazım ama böyle görünmemeliyim.

Evet açıcam ama kafamı uzatıcam.

Gidip kapıyı açtığımda minhoyu gördüm. Bi anda anskm oldum.

Çünkü acayip sexy duruyodu.

Saçları hafif nemli gibi deri pantolon beyaz kısa kollu ve deri ceketiyle ACAYİP SEXY.

Ben etekleyim anskm. "Kapıyı açar mısın ji" "eeee" başka seçeneğim yok kapının arkasına saklanıp kapıyı açmıştım.

Girdiği gibi bana dönmeye çalışmıştı. Ben sallanıyorum o bakmaya çalışıyor. "Ne saklıyorsun bırakta göreyim". "Olmaz" başka şansım yok aslında her türlü görcek.

"Tamam çıkcam ama kötü tepki verme" "tamaamm" yavaşca çıkınca beni görünce şok oldu ben ise utançtan yerin dibindeydim "ji" "sana acayip yakışmış" dediğinde şaşırmıştım.

Çünkü benle dalga geçeceğini düşünmüştüm. Sonra bi anda "bu hesap seninmi bacaklarınız aynı" dediğinde bi şok oldum. Bacağımı mı inceliyon göt. Herkesmi beni takip ediyo amk.

"Hayır hem öyle hesaplarmı takip ediyon sen ayp ayp tck" dediğimde hay zortingo olduk bakışı atıyordu. "Eee tamam evt ama çok iyi degilmi femerkekler" dediğine şaşırmıştım çünkü minhonun bisex veya hetero olduğunu düşünmüştüm.

"Neden bu kadar şaşırdınki hem sorumun cevabını alamadım" "evet güzel" "neyse sen niye geldin okulda olman gerekmiyomu" düşünür gibi yapıp "sen olmayınca gidesim gelmedi bende sana gelmeye karar verdim" bu çocuk mal valla.

"Neyse ben bi üstümü değiştiriyim" diye giderken kolumdan tutup "gerek yok gördüm ztn" "ya rahat oturamicam" "bişey olmaz lan biz niye çift gibi giyinmişiz" "ne bilm" "böyle foto atmak vardı" "sori ama kimse fem olduğumu bilmiyo" hee yapar gibi bi yüz ifadesi yapıp ( nasıl bişey bende bilmiyom) kafasını sallamıştı.

Akımlar hayat değiştirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin