🥡4🥡

508 71 22
                                    

3. Bölümü okuduğunuzdan emin olun

🖕🏻 Emojisi konuldu

--------

Sabah 8 de uyanıp klasik işlerimi halledip direk okula gitmiştim. Ama şöyle bi sıkıntı var OKUL BOŞ. KiMsE yOğK.

Tarihe baktığımda bugünün cumartesi olduğunu anlamıştım.

Kafama sıçım ya.

Zırlanırken okuldan birinin çıktığını gördüm ama kim onu göremedim. Madem okula geldim aksiyon lazım dimi ama.

Hızlıca okul bahçesine girmiştim. Etrafı kontrol ede ede gidiyordum. İçeri girdiğimde yavaşça bizim sınıfa çıkmıştım. Çantamı bırakıp diğer sınıfları dolaştım.

Vay be okul boşken çok güzel. Bir süre sonra tuvalete girmiştim. Gördüğüm şey neydi.

Bir ruj aman tanrım erkekler tuvaletinde ne arar. Gerçi bizde sürüyoz ama neyse. Ruju alıp aynaya bişeyler çizip yazmaya başladım.

Kalp yıldız ev yarak acıklı yazılar ama en acıklısı şu 'eğer okumuyorsa mesajını hiç ya oruspudur yada piç' en acıklısı ofof dimi.

Ruj bitti... Neyse kiminse hakkını helal etsin. Gidiyom ben.

Kızlar tuvaletini her zaman merak etmiştim. Girsem ayıp olurmuki.

Amaaan kimse yok bişey olmaz. Girmiştim ve bu çok değişik geliyodu. Kızlar tuvaleti daha mı temiz acaba. Bilemedim kapılar fln.

Ordanda çıkıp hiçbir öğrenciyi sokmadıkları bir tek minhonun girdiği -ki oda az giriyo- odaya gircektimki kilitliydi. Açabiliceğim bişey arıyordum. Bi anahtar bulmuştum ama işe yarar mı bilmiyom.

3 tane anahtarın hepsini denemedim çünkü ilkte bulmuştum kendimi seviyorum yaa.

Girdiğimde bir dans stüdyosu kayıt kısmı resim bölümü ve enstrümanlarım olduğu kısım vardı.

Cidden vovluktu. Yavaş yavaş gezerken dans stüdyosunun olduğu odanın ne kdr büyük olduğunu görmüştüm. Ses stüdyosu orta bi odaydı. Resim kısmında ise mükemmel resimler vardı. Enstrümanların olduğu oda daha çok sergi gibiydi elektro gitar normal gitar piano org flüt yan flüt saksafon keman bateri ve daha binsuru alet ama en çok dikkatimi çeken siyah zincirli elektro gitardı. Onla ne rap yapılır ha.

Yavaşca yaklaşırken bi anda odanın ucundan gülme sesi gelmişti. ANSKM HANİ KİMSE YOKTU. Döndüğümde minho ile karşılaşmam biraz sıkıntı oldu çünkü oda onun sayılır.

"Han jisung elektro gitarlara bu kdr ilgin olduğunu bilmiyordum çalabiliyormusun bari" eee şimdi şöyle biraz ama çok değil "yani...,biraz"dediğimde gülmüş hoşuma giden gitarı yerinden almıştı.

"Öncelikle burda ne işin var hadi onu geçtim okulda ne işin var hafta sonu bugün"
"Eee ben bugünü cuma sanıyodum o yüzden geldim hazır gelmişkende göremediğim yerlere giriyim dedim ama yakalandım" diyip kafamı kaşımıştım.

"Tamam bunu görmemiş gibi yapıcam yürü önden" baktığımda"YÜRÜ" demişti. Tırsmadım değil.

Yürüdüğümde içerde olan chan changbin hyunjini görmemle Ufak çaplı bir şok geçirmiştim.

"Evet madem girdin odaya açıklayalım" kafa sallamakla yetinmiştim.

"Şimdi burdaki bütün herşeyin sebebi bir gurup olmamız ve bir şarkı üzerinde çalışmamız kendi dansımızı oluşturmamız sonrada bunu halka sunmamız" şaşırmıştım onlardan hiç beklemeyeceğim bi haraketti.

"Peki resimler" gülüp"onlar bana ait hobi köşesi" demişti hyunjin.

"Şimdi senden şarkıyı dinlemeni istiyorum hazır gelmişken değerlendirme alalım" kafa sallamıştım.

Şarkının ismi mirohtu. Şarkıda bişeyler eksik ve yanlıştı "şimdi bişey dicem ama üzülmeyin" hepsi tamam demişti "şarkıda bi eksik ve yanlış var notalar ne" dediğimde chan söylemişti. "Klavyeyi alabilirmiyim" "tabii al" diye changbin uzatmıştı.

Eee "eee nota yanlış olmuş erkekler üzerindeki sınırı aşmışsınız bunu böyle çekip şunu şu şekilde ayarlarsanız" demiştim ve "düzelir" demiştim. "Dinlediğimizde gerçektende notaların tam oturduğunu anlamıştık.

"Vay be bu kadar iyi olduğunu bilseydim senide alırdım" demişti chan "grup lideri" nası ya minho degilmiydi vay be.

"Ama hala bi eksik var bilemedim" diyen hyunjine "rap part eksik" "nası yani" "şimdi changbin şöyle burda sadece ilk kısımda rap var rap ekleseniz güzel olur bide farklı sesler" çokmu bilmiş konuşuyorum acaba.

"Oturup rap partı yazıcam bide" "ben yazim" minho ve chan aynanda "ne!?" Dediğinde tepki olarak "evet yazabilirim sadece konusunu söyleyin ve sözlerini gösterin yeter" tamam diyip sözleri önüme koymuşlardı. Anlamlıydı.

Toplam cidden yarım saatte bitirmiştim. "Şükür gerçekten sıkılmıştım." Diyen hyunjine göz devirmiştim. Chan okuyup eklemişti. Ve changbin söylemeye başlamıştı.

--------
Ne kadar denesekte olmuyodu sesi uymamıştı.

"Jisung" "hm" "senden bişey istiyimmi" "iste minho" "partı birde sen söylermisin"
Ne benmi ben rap bile yapamamki.

"Ben rap yapamamki" "olsun deneyelim" diyen chana tamam demiştim. Neden bu kadar stres oldum ya. Altüstü bir şarkı partı.

Toplamda 4 denemeden sonra olmuştu ve başarmıştım.

"Jisungun sesini birkaç kısma koyalım" diyen chana changbin "olur" demiş ve biraz daha part koymuştuk şarkım vardı amk yuh.

"Saol jisung" "bişey değil hyunjin" diyip gülümsemiştim. Saat öğlen 2 ye geliyodu yuh o kdr geçtimi.

Acıkmıştım. O sırada chan "yemek sipariş edicez yer misin demişti" valla naziklik olsun diye reddederdim ama şu anda reddedemem açım çünkü" dediğimde gülmüştük.

Yarım saat sonra yemeğı alıp yemeye başlamıştık. Hyunjin bi anda jeonginden bahsetmeye başlamıştı. NE ALAKA. "Jeongin ne alaka" dediğimde benim burda olduğumu hatırlamış gibi "ha yok ya başka jeongin bu" dediğinde inanmış gibi yapmıştım.

Yemekleri yiyip toparladıktan sonra ben çıkmış okulu gezmeye devam etmiştim.

Müdürün odasına girmiştim. Çünkü neden olmasın. Ehehe.:D

Dosyaları kurcuklayıp yerine koymuştum. Burda kamera yoktu o yüzden işime geliyodu.

Çıkıp başka girilmesi yasak olan odaya girmiştim. Sistem odasına.

YUH cok şey var burda.  Bune amk.

Kaybolan eşyalar okulun eski eşyaları eski öğrencilerin dosyaları vb. Binsuru şey.

Eski öğrencilerde minhonun abisini görmüştüm.

İntihar etmemişmiydi ya o. Ondan gitmişti. Neyse ya beni ilgilendirmez dedikten 5 dk sonra dosyayı çantama koydum.

OHA BENİM SİNCAP PELUSUM BURDA. Allah'ım sana şükürler olsun. Quokka yı buldum. Aaaa bunlar bizimkilerin eşyaları değilmi dur onlarıda alim.

Burdanda çıkıp kantine inmiştim. Hicbisey yoktu.

Bende yukarı çıktım okulun bahçesini gezdim ve hicbisey yoktu. Eve doğru yürümeye başladım. Müzik dinleyerek tek başına çok güzel oluyo.

------
eve geldiğimde direk uyumuştum. Acayip yorulmuştum.

Bir bölüm daha sona erdi umarım beğenirsiniz

Byy

Akımlar hayat değiştirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin