🕳️3🕳️

577 73 33
                                    

Biraz instagramda takılıp uyuya kaldım

------

Sabah bildirim sesleriyle uyanmaktan nefret ediyorum. Saate baktığımda ilk defa vaktinde uyanmıştım. İlginç.

Bildirimlere baktığımda bizim grubun değil instagramdaki istek ve bilmediğim biri yazdığı içinmiş.

Sohbete girdim.

Leeysknqoew

Selam güzelim
Nasılsın
(2.45) gönderildi

Uyudunmu ya
Çok sıkıcısın
(3.33) gönderildi

Günaydın
(6.52)gönderildi

Halamı uyuyosun
Bu kdr uykucu olmamalısın
(7.41) görüldü

Selam

Kimsin

Kim olduğumu bilmene gerek yok

Bana yaziyosun yani bilmeliyim

Buda ne inatçı|
Su anda bilme guzelim

Bana guzelim demeyi kesermisin
Kız değilim ben

Olsun
İsteğimi kabul edicekmisin

Hayir

Hadi et ya

Hayir

Hadi

Hayir ne demek biliyomusun
Engellerim

Baska hesaptan yazarim

Bu kişiyi engellediniz

Bu kdr zor değil
İletilemedi

Lan
İletilemedi

Harbi engellemis
İletilemedi

Pust
iletilemedi

---------+

Sabahın köründe yaşadığım olaya bak ya. Engellemeseydimde acaba profilinemi baksaydım. Amaan banane ya sapığın tekidir.

Gene her zamanki işlerimi halledip kahvaltı edip evden çıkmıştım. Okulun başlamasına daha 1 saat vardı. Bizimkilere mesaj atıp 'ben tek gidicem bugün' mesajı ile yoluma devam ettim.

Okul yolunun üstünde 7/24 açık olan yarı market yarı fırın olan yere girip kendime bir kurabiye bir süt birde çikolata aldım.

Kurabiyeyi yolda giderken yiyecektim ve öylede yaptım. Sütüde kurabiyeden sonra içip çikolatayı çantama koydum.

Okula geldiğimde daha 40 dk vardı. Yavaşca okul bahçesinden girip sınıfa doğru gittim. Sınıfa geldiğimde kimsenin olmadığını umut ederek girmiştim ve öyleydi. Tek sorun bir çanta olmasıydı.

Bu çantanın minhoya ait olması dahada kötüydü.

Yavaşca çıkıp tuvaletlere bakmaya başladım. O sırada müdürün odasından sesler geliyodu. Normalde kapı dinlemem ama çok merak etmiştim.

Akımlar hayat değiştirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin