🦛12🦛

325 40 15
                                    

Bugün kafta sonuydu. Hatırlarmısınız bilmem ama cumartesi okula gittiğimde minhonun intihar eden abisinim dosyasını bulup çantama koymuştum.

Bugün onu incelemeye karar verdim. Dosyayı aldım not defterimi bilgasayarımı ve suyumu.

Dosyayı açıp tc vesayre girip dosyanın orjinal sistemine girmiştim. Ordanda hayatıyla ilgili bütün bilgilere.

Yanında bir dosya daha vardı. Tıklayıp yan sekmeye açtım.

Dosyayıda açtığımda birkaç katlanmış a4 ve bilgilerle karşılaştım. A4 leri çıkarıp bir şeffaf dosyaya koymuştum.

Onlara sonradan bakıcam.

Dosyayı incelerken bir yazı dikkatimi çekti.

İntihar sebebi

Okumaya başlamıştım.

Lee teimin intihar sebebi tam olarak bilinmemektedir ama aile baskısı ve okulla alakalı olduğu düşünülmeltedir.

Böyle bir metin yazmışlar.

Dosyada başka birşey yok. Genel bilgiler fln dosyayı kenara kaldırdım 1 2 bilgiyi not ettim.

Bilgasayardan olanlars baktığımda 1. Sekme dosya 2. Olan ailesi hakkında bilgiler .

Lee teim lee ailesinin ilk varisidir. Lee minho dünyaya geldiğinde 3 yaşındaydı.

Lee minho 10 yaşına geldikten sonra hayatında değişiklik olduğunu fark eden çevresi onu sorguladığında sadece bendem fazla ilgi görüyor demişti. Farklı nedenleri olduğu apaçık ortada ama ne bilmiyoruz.

Annesi lee karim babası lee hyuk tur.

Annesi ili oğlunada aynı sevgiyi gösteren öğretmen ve rehber hocasıdır ama şu anda matematik öğretmenidir.

Babası seul lisesinde okul müdürüdür. O müdür olduğunda lee teimin okul hayatı değişti.

Yani öyle deniyor.

Ztn 16 yaşında hayatını kaybetti.

Ama cenazesinde ailesinden sadece annesi ağlamıştır.

Nedenini kimse bilmiyor.

Vay lan 3. Sekme yani son sekmede ise başlıkta lee teim günlüğü yazıyodu yani bütün bilgiler bunun içinde.

LEE TEİM GÜNLÜĞÜ SADECE BELİRLİ KISIMLAR ALINMIŞTIR ÖNEMLİ OLANLAR!!

03/06/2017

Selamm

14 yaşında günlük tutmaya başladım. İlk defa yazıyorum. Neysee okul çok iyi güzeldi bütün arkadaşlarımla çok eglendik.

Kardeşim ise sadece huzur bozuyor 11 yaşında olmasına rağmen babam daha çok seviyor.

Bence bi numarası yok.

Neyse görüşürüzz.

23/04/2017

Selamm
Lee minho denen kişisinin doğum günü olmamasına rağmen hediyelerin hepsi ona gitti ama doğum günü benim.

Sadece annemin aldığı istediğim arabam vardı onum ise daha fazlası...

İyiki annem var yoksa hayatım zor olurdu.

Akımlar hayat değiştirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin