💞19💞F

127 14 2
                                    

2 yıl sonra

Jisungtan

Minho karakoldan çıkarken bana doğru gülümsedi ve "hallettik bebeğim" dedi. Bizim bütün ekip birlikte mutluluk dansı yaparken ben size ne olduğunu anlatayım.

Minhonun babasının olayını çözerek hapse attırdık. 2 yıldır uğraşlarımıza düğmesine seviniyoruz bu arada.

Yeni müdürümüzde tanımadığımız adamın teki. Zaten mezun olucaz 1 güne. 2 YILI OKUMADINIZ DİMİ HİHİHİ. Sakin yazar şimdi size anlatacak.

1 buçuk yıl önce
3. Kişi tarafından

Jisung ile minho kamp bittikten sonra bu konu hakkında araştırma belge ne bulurlarsa almaya başladılar. Minhonun babasının hapse girmesi için ellerinden geleni yapıyorlardı. Tabi bu Yılda diğer üyelere olayları söylemediler.

(Salaklar çünkü)

Minho ile jisung istedikleri bilgileri yeterince topladıktan sonra dava için ve işlenen suç için araştırma yapmaya başladılar. Chan ise dolabın üstünde gördüğü dosyalarla bir hayli şaşırdı. Sonuçta minhonun babası iyi biri diye düşünüyordu dosyaları okuyunca neler döndüğünü anladı.

Dosyada uyuşturucu kaçakçılığı ve kaçak mal satma taciz tecavüz zorbalık gibi suçlar vardı. Chan bu konuyu konuşmak için minho ile jisungu yanına çağırdı.

"Minho bu dosyaları bana acılar mısın" dediğinde minho bütün olayları açıklamaya başladı ama bilmiyordu ki kapıda onları dinleyen jeongin hyunjin ve Felix olduğunu.

Chan ve minho bunu diğerlerine anlatmayı düşünmüyordu. Ama felix ses çıkarınca mecburen herkese söylemek zorunda kaldılar.

Kalan bu 6 ayda hep birlikte avukat ve daha çok delil bulmaya başladılar. 6 ay boyunca dava sürdü ve sonunda kazandılar.

Minhonun babası 67 yıl hapse 3 yılda garanti hapsi almıştı. Zaten 50 yaşında olduğu için bu süre sonra ölür demişlerdi.

Minho karakoldan çıkarken göz göze geldiler.

Günümüz

İşte aynen böyle oldu. Bu arada üyelere minhoların şarkı işini anlatmıştık. Artık 8 kişi kayıt alıyorduk. Beomgyu yeonjun taehyun ve soobine ne oldu derseniz arkadaşları kai ile başka şehire taşındılar ve nikah kıydılar. Şu anda yeterince mutlular.

Bizde böyle devam işte.

BÜTÜN OKURLARA TEŞEKKÜRLER SİNCAP ÖPÜCÜĞÜ İLE UĞURLUYORUM SİZİ MUAHH.

evet bitti

SONUNDA BİTİRDİM 1 YIL OLDU BAŞLAYALI AMK.

Öhm neyse umarım eğlenmişsinizdir. Eğer üşenmezsem yeni fice baslicam.

Ama şu anda hangisini yazıcam bilmiyorum. Angst yazmak istiyorum ama angst yazarsam sadecd 5 bölüm yazarım. Kısa hikaye mantığıyla sonra yazacağım hikayeye geçerim.

ÖPÜLDÜNÜZ MUAHH.

Akımlar hayat değiştirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin